Adsense

Rabu, 3 Oktober 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Majlis Pratonton Ngorat Meriah Dengan Hilai Tawa Penonton

Posted: 03 Oct 2012 09:05 PM PDT

Majlis Pratonton Ngorat Meriah Dengan Hilai Tawa Penonton

Jumaat lalu, bertempat di Cathay Cineplex, e@Curve, telah berlangsungnya Majlis Pratonton Ngorat, filem terbaru terbitan dan edaran . Majlis yang serba ringkas dan santai ini dimulai dengan ucapan dari pengarah , Professor Madya Abd Razak Mohaideen diikuti dengan sepatah dua kata dari Pengurus Besar , Tengku Iesta Tengku Alaudin.

IMG_3335

Dewan begitu riuh dan gamat dengan gelak tawa penonton terutamanya Aaronators yang terhibur dengan adegan-adegan lucu serta kelainan yang dipaparkan oleh atau "" sepanjang tayangan filem tersebut.

Sejurus selepas tamatnya filem, penonton memberikan tepukan yang gemuruh dan laman sosial Twitter Grand Brilliance dihujani dengan '' berkenaan Ngorat di mana penonton memuji lakonan, jalan cerita dan lagu-lagu filem Ngorat. Antara "" menarik yang diterima termasuklah:-

@NadyaSalvatore: "Tengok #Ngorat tergelak2 sampai menahan perut. Kelakar tengok gelagat #ArjunaKasih. Lain dari lain betul.."

@TiniZulkepli: "Filem #Ngorat very simply tak berat sangat nak fikir jalan ceritanya :) "

@effreenaezzaty: "Filem #Ngorat is super cute and super best!"

@ctsuziela83: "Wanna go see #Ngorat again"

@ina_cun: "@Aaron535Aziz #Ngorat bessttt watak abang memang totally different.. good job abang!"

@Qarl_Haiqal: "#Ngorat was fun-watching. Entertaining. Ada chemistry among the casts. Menghiburkan."

Ngorat berkisarkan watak Ijam (Iedil Putra), seorang teruna yang sering malang dalam dunia percintaan. Dia kemudiannya diketemukan dengan Arjuna Kasih (Aaron Aziz), seorang doktor cinta yang menyediakan tips-tips bagi membantu mendapatkan Ijam (Iedil Putra) seorang teman wanita.

Filem ini bukan sahaja menyerlahkan bakat melawak Aaron Aziz sebagai 'love guru' tetapi juga keberkesanan lakonan Erra Fazira kerana karakternya seakan tomboi dan sangat lantang. Iedil Putra pula mula menyerlahkan bakat yang sedia ada dengan lakonan yang bersahaja tetapi penuh bertenaga. Iedil yang memegang watak utama dalam filem Ngorat dikatakan berjaya mencuit hati penonton dengan telatah komedi beliau sehingga ke penghujung tayangan filem.

Jangan lupa saksikan filem Ngorat yang bakal mengorat anda pada 4 Oktober 2012 kerana anda pasti akan terhibur dengan gelagat komedi lakonan Iedil Putra, Aaron Aziz, Eera Fazira dan ramai lagi!

Filem Ngorat merupakan sebuah filem produksi dan edaran Grand Brilliance.

Segala maklumat lanjut tentang filem ini termasuk gambar belakang tabir boleh diperolehi di laman facebook www.facebook.com/ngorat.

Gambar Sekitar Majlis Pra Tonton Filem Ngorat

Erra Fazira

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Iedil Putra

Iedil Putra

Erra Fazira

DJ Nas-T

DJ Nas-T

Tengku Iesta

Tengku Iesta

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Tags: , , , , , , , ,

Tags: , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Shanel Shanty Calon Kategori Rakaman Album Terbaik

Posted: 03 Oct 2012 08:47 PM PDT

Budiey nak ucapkan tahniah buat penyanyi kerana album beliau berjudul Perjalanan telah dicalonkan dalam Top 5 Anugerah Industri Muzik Ke-19 dalam kategori .

Untuk menggondol anugerah ini, Shanel bakal bersaing dengan nama-nama yang besar seperti Hafiz Hamidun (Zikir Terapi Diri), Jamal Abdillah (Raja Pop 2), Kat Hassan (Menggoda) dan Nora (Hikmah).

Namanya bukan asing dalam industri hiburan Malaysia sebenarnya kerana pernah menjadi finalis untuk program realiti Audition di NTV7 pada tahun 2004. Setelah keluar dari program Audition, Shanel menerima banyak tawaran dan beliau juga banyak buat persembahan di hotel termasuklah sebagai artis residen di Hotel Prince & Residence, selama 2 tahun.

Budiey pernah menonton persembahan dan lakonan Shanel semasa beliau terlibat dengan teater muzikal The Mod Musical – Shout bersama dan .

Walaupun Shanel masih mampu mengecapi populariti sebaris dengan penyanyi baru, namun Budiey lihat gadis asal , ini begitu bersemangat untuk memperkenalkan bakat nyanyiannya dengan menghasilkan album penuh sendiri. Album ini diterbitkan oleh Kevin Chin menerusi Euphoric Pte. Ltd. Dari album ini, Shanel berpeluang untuk bekerjasama dengan komposer-komposer hebat seperti Azlan Abu Hassan dan beberapa komposer dari Indonesia.

Pastinya, album sulung Shanel yang mempunyai 8 buah lagu ini membuka ruang yang luas untuk mengembangkan bakat. Apatah lagi bila namanya terselit di kalangan yang terbaik dalam AIM19. Ini membuktikan penyanyi berusia 33 tahun ini ada kesungguhan untuk rakam album sulungnya sebaik yang mungkin.

Lagu Diciptanya Hawa yang menjadi lagu tema Drama Qismah sedikit sebanyak menonjolkan nama Shanel.

Ikuti Temubual Budiey Bersama Shanel Shanty di Sidang Media AIM19:

Good luck!

AIM19 Calon Top 5 AIM19

Shanel

Shanel

Shanel

Shanel

Tags: , , , , , , , , , , ,

Tags: , , , , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan: