Adsense

Rabu, 9 Mei 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


6 Foto ‘Honeymoon’ Terbaru Fasha Sandha & Jejai

Posted: 09 May 2012 11:15 PM PDT

Bahagia sangat melihat pasangan pengantin baru ini yang sedang berbulan madu. Tidak perlu sampai ke luar negara, pasangan ini sekadar memilih Pulau Redang sebagai destinasi percutian mereka.

Wahh, bertambah ramai lah pengunjung ke Pulau Redang selepas ini ya. Gambar-gambar Fasha Sandha bercuti benar-benar membuatkan OHBULAN! pula mahu bercuti.

Kredit : Facebook WeLoveFS

Hijabster : Tampil Lebih Glamor

Posted: 09 May 2012 08:24 PM PDT

Bila? dan dimana sesuai bertudung gaya glamor dengan manik yang sarat selalu bermain di fikiran hijaber diluar sana. Penyelesaian yang mudah sudah pun ditemui. Ini jugalah masa nya untuk anda tampil ekslusif dan kelihatan berlainan dari hari-hari biasa.

                    

Gaya tudung yang sarat dengan manik yang berkilauan adalah pilihan yang tepat untuk digayakan ke majlis yg formal. Majlis formal yang dimaksudkan adalah sebagai contoh majlis perkahwinan dan juga majlis makan malam. Majlis yang ekslusif seperti ini adalah sangat bersesuaian dengan pemakaian yang elegent dan glamor. Sedikit sebanyak sentuhan glamor yang digayakan ia mampu membuatkan si pemakai tampak lebih ekslusif seiring dengan majlis yang diraikan.

Warna-warna terang seperti oren, biru, merah, kuning dan hijau menjadi pilihan yang sangat tepat untuk digayakan ke majlis formal. Daya tarikan warna seperti ini mampu menyerlahkan kehadiran anda pada majlis tersebut. Harus di ingatkan juga padanan baju/blause yang bersesuaian juga hendaklah dititikberatkan. Dari hujung kepala ke hujung kaki haruslah kelihatan seiringan dengan majlis tersebut.

Untuk anda para hijabers kelihatan lebih feminin namun masih glamor , tampillah dengan penampilan memakai tudung dari fabrik yang lembut. Hasil dari pengayaan tudung lembut tersebut akan mampu menarik mata diluar sana untuk memandang anda. Secara tidak langsung anda mungkin akan menjadi topik perbualan orang disekeliling anda.

Nota: Gambar sekadar hiasan, sumber Facebook.com