Adsense

Rabu, 30 Mei 2012

Celebrity News

Celebrity News


Gossip : Gambar Bakal Suami Nurul Wahab, Eric Daniel Depp Jejaka Perancis

Posted: 29 May 2012 08:49 PM PDT

Setelah lima tahun menjanda, Nurul Huda Abdul Wahab,35 membuat keputusan untuk menamatkan zaman solonya dengan jejaka daripada Perancis. Majlis tersebut akan berlangsung pada 6 Jun ini di Duchess Jalan Ampang.

Hanya akan iadakan secara sederhana dan dihadiri oleh keluarga dan rakan-rakan terdekat, pihak Media dan jumlah tetamu yang terhad.

ZoOM doakan semoga pelamin indah yang bakal dibina akan menjadi kenyataan dan kekal hingga ke akhir hayat.


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Artis : Fasha Sandha Hamil 2 Minggu

Posted: 29 May 2012 08:07 PM PDT

Berita terbaru yang ZoOM baca di Majalah Hiburan, mengenai Fasha Sandha yang baru mendirikan rumah tangga pada 27 April lalu dengan suami tercinta, Jejai kini hamil dua minggu.

Berita tersebut kini tersebar dalam media cetak dan elektronik, dan maklumat tersebut diterima oleh wartawan daripada pengurus Fasha.

Menurut info Fasha yang lewat datang bulan telah membuat pemeriksaan dan doktor yang memberi rawatan memberi khabar gembira apabila mengesahkan beliau telah hamil.

Semoga dengan kehadiran anak sulung fasha akan memberi rezeki dan kebahagian yang selama ini beliau inginkan.

APa Komen Anda ?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Artis : Tomok Kini Menjadi Ayah | Gambar Anak Tomok

Posted: 29 May 2012 07:45 PM PDT

Alhamdulillah kini Tomok dan isteri beliau yakni Ayu, kini bergelar ayah dan ibu dengan kelahiran bayi lelaki seberat 3.3kg pada 6.30 semalam. Bayi lelaki yang belum diberi nama menjadi perhatian ketika Tomok berkongsi bersama peminat beliau dilaman akaun Twitter beliau semalam.

ZoOM mewakili admin dan pembaca di ZoOMartis mengucapkan tahniah dan semoga anugerah dan rezeki daripadanya akan membawa seribu makna buat Tomok dan isteri.


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gossip : Adik Alyah Didakwa Samun Ahli Perniagaan

Posted: 29 May 2012 07:35 PM PDT

Macam-macam kes berlaku sekarang ni, kalau sudah terdesak beginilah jadinya (Jika betullah). Dengan keadaan sekarang yang memerlukan seseorang mengawal perbelanjaan dan cara hidup yang penuh dengan cabaran.

Apatahlah jika seseorang itu mempunyai hubungan dengan artis yang sering menjadi perhatian Media dan masyarakat diluar sana.

Marilah  kita sama-sama renung-renungkan dan fikir-fikirkan dimana anda sekarang ini.

Sumber :Media Hiburan Online

Apa komen anda ?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!