Adsense

Jumaat, 27 April 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


40 Foto Pernikahan Fasha Sandha & Jejai Versi Hi-Res [Set 1]

Posted: 27 Apr 2012 08:30 AM PDT

Eksklusif untuk tatapan pembaca OHBULAN!, kami bawa kepada anda 40 foto sekitar majlis pernikahan Fasha Sandha & Rizal Ashram, atau lebih dikenali sebagai Jejai, yang berlangsung di Hotel Crowne Plaza, Kuala Lumpur, pukul 8:30 malam tadi.

Kami pasti anda masih belum puas melihat suasana majlis pernikahan yang penuh eksklusif ini, hanya 300 tetamu sahaja dijemput termasuk para media. Kami akan paparkan set kedua foto pernikahan pasangan bahagia ini pada keesokan hari pula.

Tak lokek sekiranya anda kongsikan artikel ini bersama rakan-rakan yang lain. Sharing is caring! :)

Hanya 2 Kali Lafaz, Fasha Sandha & Rizal Ashram (Jejai) Sah Bergelar Suami Isteri

Posted: 27 Apr 2012 07:04 AM PDT

Sebentar tadi, berlangsungnya majlis pernikahan antara pelakon, Fasha Sandha,28, dan juga Rizal Ashram, 36, (Jejai). Kedua-dua pasangan mempelai ini telah mengadakan majlis pernikahan mereka di Hotel Crowne Plaza, Kuala Lumpur.

Berwalikan Hassan Moaideen, bapa kandung kepada Fasha Sandha, pasangan ini telah dinikahkan oleh Pendaftar Perkahwinan, Perceraian dan Rujuk Orang Islam, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Mohd Sahirman Ahmad lebih kurang jam 9.45 malam tadi.

Majlis ini turut diserikan dengan kehadiran ahli keluarga terdekat, rakan-rakan dan juga beberapa orang selebriti lain seperti Isma AF, Faradhiya, Tomok, Rebecca Nur Islam dan suami serta Nor Aliah Lee.

Sumber : mStar Online & Mediahiburan