Adsense

Jumaat, 27 April 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Perhimpunan Bersih 3.0 di Dataran Merdeka

Posted: 27 Apr 2012 10:48 AM PDT


Sabtu 28 April 2012 adalah hari yang dinanti nantikan oleh seluruh penduduk pelusuk Malaysia, Isu hangat ini benar benar memberikan tekanan kepada Parti Barisan Nasional di atas tindak tanduk Parti Pembangkang yang cuba menegakkan keadilan melalui Perhimpunan Bersih 3.0. Sukar untuk G.A.M memihak mana mana parti ketika ini, apabila kedua dua nya mempunyai agenda kepentingan tersendiri. Malah yang pastinya, Negara Malaysia yang dipandang tinggi oleh mata dunia akan tercalar apabila Perhimpunan Bersih 3.0 ini pastinya, mendapat liputan dari wartawan luar negara akan mengwar warkan khabar yang buruk dibumi tanah air kita.


Disini saya ingin kongsikan keadaan semasa perhimpunan ini dari masa ke semasa sepanjang Perhimpunan BERSIH 3.0 berjalan bermula pada hari ini, jumaat dan kami akan uploadkan lagi gambar-gambar terkini pada esok hari. G.A.M pastinya akan update / upload lebih banyak gambar pada hari esok. Nantikannya. Jangan lupa tinggal komen.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, atas semangat akta yang baru digubal itu, kerajaan tidak akan melarangnya.
Anwar Ibrahim mendapat suntikan dari Pengikutnya bagi menjalani demostrasi Bersih 3.0
Keadaan Kecoh Malam 27 April sebelum hari rasmi Perhimpunan Bersih 3.0
Perhimpunan pada malam 27/4/2012
Perhimpunan pada malam 27/4/2012 (dawai)

Kesian tak leh masuk dataran merdeka

Tunggu hari esok untuk masuk ke dataran merdeka

Gila ramai tunggu line clear
Setting Baju nak demo esok