Adsense

Khamis, 29 Mac 2012

borak kosong

borak kosong


Bogel, Rahsia Percaya Diri Rihanna

Posted: 29 Mar 2012 09:00 PM PDT


infospesial.net -  
Penyanyi Rihanna memang telah melekat dengan imej seksinya, kerana dalam berbagai kesempatan Rihanna memang tak ragu tampil seksi . Bahan termasuk dalam pembuatan video klip nya ia pun juga menerapkan hobinya berpakaian seksi.

Namun ternyata hal ini ada alasannya tersendiri, penyanyi yang kerap dipanggil Riri ini mengaku jika ia merasa lebih percaya diri dengan bentuk tubunya saat tampil seksi atau bahkan bogel.
"Anda merasa tidak percaya diri dengan satu bahagian tubuh Anda, lalu merembet ke bahagian tubuh lain dan akhirnya Anda benar-benar benci dengan bentuk tubuh Anda secara keseluruhan," paparnya seperti dikutip Genius Beauty, Selasa (27/3/2012).
Riri hanya ingin menonjolkan rasa percaya dirinya dengan bentuk tubuh yang ia miliki. Ini adalah wujud rasa syukurnya terhadap bentuk tubuhnya dan menghindari rasa benci terhadap apa yang dia miliki.

Barang Mewah David Beckham yang Dijual

Posted: 29 Mar 2012 08:45 PM PDT


David Beckham adalah pemain bolasepak sekaligus model berbakat dunia, dengan penghasilannya sendiri saja ia sudah boleh dibilang jutawan. Belum lagi penghasilan dari isterinya Victoria Beckham yang merupakan penyanyi sekaligus desainer, tentu saja pasangan ini menjadi pasangan billioneer. Dan pastinya fasiliti mewah sudah menjadi hal biasa dalam hidup mereka, saking banyaknya mereka pun berencana menjual harta berharga mereka yang kurang terurus dan tidak terpakai.


Semenjak keluarga Beckham pindah ke Los Angeles tahun 2007 setelah David bergabung dengan LA Galaxy, properti mereka di Inggris menjadi sia-sia. Mereka akhirnya memutuskan untuk menjual rumah seluas 68 ribu meter persegi . Rumah ini memiliki landasan helikopter.


 Range Rover Sport milik David Beckham ini akan dijual kerana jarang dipakai. Keadaan kereta ini pun masihh baru.

 Lamborghini Gallardo milik David Beckham ini juga akan dijual. Meski kereta mewah  ini juga jarang di pakai Beckham, sayang sekali!

 Bentley milik David Beckham juga termasuk dalam aset yang akan dijual.

BMW 645 berwarna hitam ini akan dijual oleh David Beckham.

Pelik...Pengunjung Pameran Harus Telanjang

Posted: 29 Mar 2012 08:30 PM PDT

Anda seorang eksibisionis atau ingin telanjang di dalam muzium, datanglah ke Muzium Seni Kontemporer di Sydney antara 27-29 April nanti.

Di muzium tersebut, seorang artis asal Melbourne, Stuart Ringholt, akan menggadakan pameran, di mana sang artis tidak mengenakan pakaian, dan dia menghendaki semua pengunjung juga melakukan hal yang sama.

Menurut pihak muzium, ini adalah usaha untuk menghilangkan jarak antara artis yang berpameran dan pengunjungnya. Tema pameran memang berkenaan dengan eksibisionis.

Menurut laporan koresponden Kompas di Australia, L. Sastra Wijaya, pameran "telanjang" ini hanya akan berlangsung selama dua jam antara pukul 18.00-19.00 waktu setempat, dan tentu saja hanya untuk orang dewasa saja.

"Pameran ini akan diawali dengan pengantar oleh artis Stuart Ringholt jam 6-8 malam. Sang artis akan telanjang. Mereka yang tertarik dengan ini juga harus telanjang. Hanya berlaku untuk dewasa saja." Demikian pengumuman yang dikeluarkan oleh Museum tersebut.

Ini bukan untuk pertama kalinya Ringholt melakukan pameran serupa, namun bagi Museum Seni Kontemporer Sydney, ini baru pertama kali menyelenggarakan pameran serupa.

Sebelumnya, pameran yang dilakukan Ringholt ini sudah dilakukan di Museum of Old and New Arts di Tasmania dan Museum Seni Kontemporer di Melbourne.

"Sydney menyukai orang-orang nudist, kalau melihat banyaknya pantai yang tersedia untuk mereka," kata kurator Museum Rachel Kent seperti dikutip situs News.com.au.

Menurut perkiraan, peminat untuk menonton pameran ini sangat besar, bila melihat pameran sebelumnya di Tasmania dan Melbourne.

Menurut laporan media, seni yang ditampilkan oleh Ringholt sering kontroversial dan banyak menantang nilai-nilai yang ada. Dalam salah satu pertunjukkannya bernama Embarrasment (Rasa Malu), Ringholt tampil dalam situasi yang boleh dianggap memalukan. Salah satunya adalah ketika dia berjalan di hadapan umum, dengan tissue toilet bergantung di saku seluarnya.

Sumber :http://internasional.kompas.com

Perubahan Wajah Drastik Boram 'T-ara' Setelah Operasi Plastik

Posted: 29 Mar 2012 08:15 PM PDT


infospesial.net -  Nampaknya realiti mengenai operasi plastik bagi artis Korea Selatan sudah menjadi hal biasa. Bahkan tak sedikit idola K-pop yang terang-terangan mengakui hal tersebut, namun sebaliknya tak jarang pula yang masih menutupinya.

Baru-baru ini beredar foto-foto perubahan wajah personel T-ara, Boram dari masa ke masa, di sebuah situs komuniti. Dalam foto tersebut terlihat adanya perbezaan drastik dari waktu ke waktu di wajah Boram. Foto pertama dan kedua, Boram terlihat dengan pipi tembam dan sedikit gemuk, diperkirakan fto tersebut adalah wajah natural Boram.



Dan dalam dua foto lagi, Boram terlihat telah berubah dengan wajah yang lebih tirus dan matanya besar, serta tubuhnya juga menjadi ramping. Hal tersebut pun menimbulkan rumor jika Boram teah menjalani operasi plastik.

Para netizen yang melihat gambar wajah masa lalu Boram pun banyak yang berkomen kerana teruja dengan perubahan wajah Boram tersebut. Mereka juga ingin tahu rahsia Boram boleh tampil cantik dan mempesona seperti sekarang ini.

"Apakah rahsianya, aku sungguh ingin tahu," kata salah seorang pengguna internet. Bagaimana caranya ia boleh menjadi cantik," ucap yang lain, seperti dilansir dari Soompi.

Sebelumnya, Boram sendiri juga pernah menyatakan berat badannya turun sebanyak 20 kg setelah ia menjalani diet dan juga lompat tali.

Anak kecil Tangkap Pencuri Menggunakan iPad

Posted: 29 Mar 2012 08:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM - Seorang pencuri, yangdiduga bertanggung jawab atas sejumlah peristiwa perompakan, berhasil ditangkap oleh petugas polis, berkat seorang anak berusia lapan tahun, dan iPad-nya. 

Landon Crabtree, anak kecil berusia ini,menggunakan aplikasi pelacak yang ia muat turun menggunakan iPadnya. 

Selesai seluruh komponen aplikasi itu dimuat turun, ia mengaktifkannya di iPad, miliknya, dan berhasil mencium keberadaan pencuri, yang telah mencuri harta benda sanak saudaranya, yang tinggal di Tennessee, Amerika Syarikat (AS).

Pencuri itu, terdeteksi berada di sebuah motel di wilayah Manchaster, Tennesse. Seperti diberitakan oleh Huffingtonpost.com, Khamis (29/3/2012).
Ia langsung meminta kepada ayahnya untuk menghubungi polis.

Tak menunggu lama, para petugas polis segera mengepung motel tersebut, dan menangkap John Docherty, si terduga perompak tersebut. Di dalam motel Ambassador Motel Inn, polis, juga menemukan sejumlah benda, yang diduga merupakan hasil 'kerja' John selama ini.

"Kamu jangan main-main dengan keluarga kami," ujar Landon.

Ikan flowerhorn jadi tumpuan pengunjung

Posted: 29 Mar 2012 07:45 PM PDT


BANGKOK - Seekor ikan flowerhorn yang mempunyai bonggol berwarna merah pada kepala menjadi tumpuan para pengunjung pada satu festival ikan di sini semalam.
Diadakan pada setiap tahun di Thailand, festival yang dikenali sebagai Pramong Nomjai Thai Tuala itu mempamerkan pelbagai jenis ikan eksotik dan mahal seperti flowerhorn dan arowana.
Pada tahun ini, pameran yang diadakan di sebuah pusat beli-belah itu akan berakhir pada 1 April depan. - Agensi

sumber : kosmo online

Lelaki tak siuman kurung anak lebih 18 tahun

Posted: 29 Mar 2012 07:30 PM PDT


TAROUT (Arab Saudi): Seorang bapa didakwa mengurung anak perempuannya sebagai tahanan di biliknya selama lebih 18 tahun.
Bagaimanapun, sehingga ini, tidak diketahui apakah punca menyebabkan lelaki itu bertindak demikian.

Wanita itu yang kini berusia 36 tahun dinafikan hak untuk bersekolah dan semua aspek kehidupan seperti manusia normal, lapor akhbar Arabic Press, semalam.


Sumber berkata, keluarga lelaki itu dan jirannya tahu mengenai tindakan bapa mangsa. Menurut akhbar itu, mangsa kini dalam keadaan tertekan dan masih dikurung di biliknya. Akhbar itu mendesak polis dan badan hak asasi kemanusiaan campur tangan.

Jurucakap Polis Tarout, Kolonel Ziyad al-Ruqaiti berkata, kes itu tidak dilaporkan kepada polis. Aktivis sosial, Jafar al-Eid berkata, badan keagamaan dan hak asasi manusia mengutuk tindakan lelaki itu.


Menurutnya, maklumat terperinci mengenai kes itu perlu diperoleh.



Mangsa mungkin melakukan kesilapan ketika berusia belasan tahun tetapi ia masih tidak mewajarkan bapanya untuk bertindak demikian, kata Jaafar.

Beliau juga berkata, lelaki itu mungkin menghidap sakit jiwa dan tidak tahu apa yang dilakukannya. - SG



sumber : myMetro

Tembak isteri gara-gara najis anjing kotori rumah

Posted: 29 Mar 2012 07:15 PM PDT


DALLAS: Pihak berkuasa semalam mendakwa seorang lelaki atas tuduhan membunuh isterinya dan dua anjing mereka gara-gara satu daripada haiwan berkenaan mengotorkan rumah dengan najis.
Jurucakap polis Lewisville berkata, Stephen Stolz ditahan apabila polis berjaya memujuknya menyerah diri lima jam selepas dikepung.

Katanya, Stolz, 76, mengaku menembak mati isterinya, Bernice, 49, dan dua anjing peliharaan mereka selepas haiwan berkenaan mengotorkan rumah dengan najis Ahad lalu.


"Mula-mula Stolz menembak anjing pertama - jenis German Shepherd - dan anjing kedua - jenis Rittweiler, sebelum membunuh Bernice yang menjerit ketakutan melihat insiden itu," katanya.

Jurucakap polis itu berkata, mereka dipanggil menyiasat selepas majikan Bernice melaporkan, wanita terbabit tidak datang bekerja beberapa hari.


Menurut jurucakap itu, Stolz menghalau polis yang datang ke rumahnya bagi melihat keadaan Bernice.



Katanya, polis mula curiga apabila terhidu bau busuk dari rumah berkenaan.

"Kami menghubungi unit SWAT bagi mendesak Stolz menyerah diri.


"Selepas beberapa percubaan, SWAT menghantar satu robot dilengkapi kamera ke rumah berkenaan untuk melihat keadaan di situ," katanya.

Hasil pemeriksaan, polis mendapati Stolz tidak bersenjata dan terbaring di lantai.


"Stolz akhirnya menyerah diri tanpa melawan, manakala mayat Bernice ditemui di dapur dengan kesan tembakan di kepala.


"Stolz bercadang mahu membunuh diri tetapi gagal kerana kehabisan peluru," katanya. - Reuters



sumber : myMetro

Budak ketagih judi dirantai bapa

Posted: 29 Mar 2012 07:00 PM PDT


PHNOM PENH: Bosan dengan perangai anaknya yang ketagih berjudi, seorang bapa merantai remaja terbabit ke tiang elektrik sebagai hukuman ponteng sekolah, kata polis semalam.
Pegawai polis Battambang, Cheth Vanny, berkata lelaki terbabit dipercayai terlalu berang apabila mendapati anaknya itu leka berjudi di sebuah kafe siber berhampiran, sedangkan pada waktu itu dia sepatutnya pergi sekolah.

Katanya, remaja berusia 13 tahun itu kemudian dirantai di tempat awam sebagai pengajaran supaya tidak mengulangi perbuatan itu.


"Remaja terbabit mendakwa dia turut dipukul bapanya," katanya.

Menurut Cheth, remaja itu hanya dibebaskan daripada ikatan kira-kira dua jam kemudian apabila orang ramai menghubungi polis untuk memaklumkan mengenai insiden berkenaan.


Seorang tukang kunci turut dibawa ke lokasi bagi membuka mangga rantai itu, manakala bapa remaja terbabit melarikan diri dan kini diburu atas kesalahan mendera. - AFP



sumber : myMetro

Meraung bawah lori terbalik

Posted: 29 Mar 2012 06:45 PM PDT


ALOR GAJAH: Seorang pemandu lori terpaksa menahan kesakitan selama lebih 45 minit selepas kenderaan berat membawa muatan batu kerikil dipandunya terbalik di Jalan Masjid Tanah-Sungai Udang dekat sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang, Abd Ghani Md Noh, 51, dalam perjalanan dari Masjid Tanah ke bandar Melaka dipercayai hilang kawalan selepas tayar belakang sebelah kanan lori tiga tan dipandunya meletup.

Berikutan itu, kenderaan mangsa terseret kira-kira 10 meter dan terbalik dengan empat tayar ke atas menyebabkan mangsa tersepit.


Saksi kejadian dikenali Ramasamy, 45, berkata, dia yang dalam perjalanan dari Sungai Udang ke Masjid Tanah terdengar letupan kuat ketika melalui satu selekoh berbukit sebelum melihat lori dipandu mangsa terbabas ke kiri jalan dan terbalik menyebabkan muatan batu kerikil bertaburan.

"Saya dan beberapa orang awam segera memberhentikan motosikal dan berlari ke arah mangsa yang sedang meraung kesakitan.


"Mangsa bagaimanapun gagal dikeluarkan kerana lorinya terbalik," katanya ketika ditemui di tempat kejadian di sini, semalam.



Dalam kejadian itu, mangsa bernasib baik apabila hanya mengalami kecederaan di kaki kiri.

Sementara itu, seorang saksi yang memandu di belakang lori terbabit, Ismail Khamis, 37, berkata, dia terkejut apabila tayar lori terbabit tiba-tiba meletup menyebabkan kenderaan itu terhoyong-hayang sebelum terbabas dan merempuh tebing lalu terbalik.


"Nasib baik saya sempat memperlahankan motosikal dan mengelak kerana muatan batu kerikil dibawa bertaburan atas jalan," katanya.

Ketua Operasi Bomba dan Penyelamat Masjid Tanah, Pegawai Bomba Kanan II Zainuddin Joned, berkata, pihaknya menerima panggilan mengenai kejadian itu jam 3.15 petang.


"Sepasukan tujuh anggota bersama sebuah jentera dihantar ke lokasi untuk melakukan kerja menyelamatkan pemandu lori itu," katanya.



sumber : myMetro

Bawa anak pergi ‘dangdut jamban’

Posted: 29 Mar 2012 06:30 PM PDT


PELABUHAN KLANG: Bagi mengaburi mata isteri yang dalam pantang mengenai aktiviti malamnya, seorang lelaki membawa anak perempuannya berusia enam tahun beberapa kali untuk berhibur di sebuah premis dangdut yang dikenali sebagai 'dangdut jamban' di Lorong Kem, di sini.
Malah, lelaki berusia 40-an terbabit turut meneguk minuman keras di hadapan anaknya.
Lelaki terbabit mengakui menjadikan premis berkenaan sebagai rumah kedua kerana mengunjunginya empat hingga lima kali dalam seminggu.

Premis berkenaan dipanggil 'dangdut jamban' berikutan keadaan premis yang usang, berbau busuk selain persekitaran yang kotor kerana dipenuhi botol minuman keras, bekas makanan dan puntung rokok.



Premis itu digemari pelanggan 'senja' turut dijadikan 'port' berhibur sambil berkaraoke selain menikmati minuman keras yang dihidangkan pelayan gebu warga asing yang turut melakukan aksi ghairah.


Bagaimanapun, keseronokan semua pelanggan tidak berpanjangan apabila diserbu Jabatan Penguatkuasaan, Majlis Perbandaran Klang (MPK) jam 10.30 malam, kelmarin.

Difahamkan, pemilik premis yang juga penjawat awam menjalankan perniagaan itu tanpa lesen sah sejak setahun lalu walaupun diserbu pihak berkuasa awal tahun lalu.

Timbalan Pengarah Jabatan Penguat Kuasa MPK, Shahrul Hazri Abd Majid berkata, premis berkenaan menjadi tumpuan kerana memiliki tarikannya tersendiri dengan menyediakan rangkaian lagu karaoke dangdut terkini.

"Premis ini beroperasi dari jam 8 malam hingga 3 pagi setiap hari dan semakin rancak dipenuhi pelanggan setiap kali terutama pada hujung minggu.

"Ketika serbuan, terdapat lima pelanggan dan tiga pelayan wanita warga Indonesia sibuk menyediakan minuman keras kepada pelanggan," katanya.

Semua pelanggan diambil keterangan dan kes akan disiasat mengikut Seksyen 6(1) Enakmen Hiburan dan Tempat-Tempat Hiburan (Selangor) 1995 Pindaan 1998, 2001 kerana menjalankan aktiviti perniagaan hiburan tanpa lesen daripada pihak berkuasa.



sumber : myMetro

Jilat 3 penculik

Posted: 29 Mar 2012 06:15 PM PDT


KUALA LUMPUR: Seorang pelajar perempuan mengalami detik hitam selama tiga jam selepas diculik sekumpulan tiga lelaki tidak dikenali ketika menunggu bas di Jinjang, di sini, sebelum dipukul dan dipaksa melayani nafsu pelik mereka di sebuah bilik hotel di Balakong, pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 6 pagi itu, mangsa yang berusia 16 tahun mendakwa sepanjang tempoh berkenaan, dia dipaksa berbogel, dipukul dan ditendang serta diarah melakukan onani selain menjilat kaki semua lelaki menculiknya.
Malah, setiap aksinya itu dirakamkan kumpulan terbabit, namun mangsa mengakui tidak dirogol.

Apa yang membimbangkan apabila mangsa mendakwa dia diugut kumpulan terbabit supaya 'menggantikan' rakan perempuannya untuk mereka jika enggan rakaman videonya itu disebarkan kepada umum sebelum dibebaskan.



Mangsa sudah membuat laporan di Balai Polis Jinjang, di sini, selepas dinasihatkan keluarga dan pihak sekolah.



sumber : myMetro

Keldai akaun

Posted: 29 Mar 2012 06:00 PM PDT


KUALA LUMPUR: Sindiket penipuan Internet didalangi warga Afrika atau lebih dikenali sebagai 'African Scam' kini dikesan menggunakan modus operandi baru dengan menggodam e-mel syarikat penjual barangan antarabangsa bagi mencuri maklumat pelanggan perniagaan mereka sebelum digunakan untuk berurusan seperti syarikat asal.
Pelanggan berkenaan yang diperdaya diarah membuat bayaran pembelian dalam satu akaun baru menggunakan nama warga tempatan di Malaysia sebelum wang dibayar itu dikeluarkan dan dipindahkan pula ke akaun bank milik sindiket terbabit. 
Taktik terbaru didalangi warga Nigeria itu tidak lagi menjadikan negara ini sebagai sasaran untuk mencari mangsa, tetapi lebih kepada pusat pengumpulan wang hasil penipuan syarikat dari seluruh dunia dengan menjadikan wanita tempatan sebagai 'keldai akaun'.

Difahamkan setakat ini, Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman sudah mengesan enam kes sejak Januari lalu membabitkan pelbagai syarikat antarabangsa, termasuk dari Itali, Amerika Syarikat (AS) dan Indonesia dengan anggaran kerugian bernilai jutaan ringgit.



Penolong Pengarah Bahagian Siasatan Jenayah Siber dan Multimedia, JSJK Bukit Aman, Asisten Komisioner Mohd Kamarudin Md Din berkata, sindiket terbabit memintas e-mel syarikat perniagaan antarabangsa dengan mencuri maklumat aktiviti perniagaan antara syarikat penjual dan pembeli.



sumber : myMetro

Jadi papa kerana langgar pantang

Posted: 29 Mar 2012 05:45 PM PDT


KLUANG: "Saya sentiasa berasa seram dan tidak tenteram akibat gangguan makhluk halus menyerupai perempuan hodoh yang setiap masa berdamping saya sejak lima tahun lalu.
"Ini berlaku selepas saya melanggar pantang pemakaian susuk emas di wajah dan badan. 
"Saya memakai susuk pendinding dan pelaris perniagaan sejak 14 tahun lalu, dan pada masa sama, setiap harta yang dimiliki tidak kekal, malah kini saya papa kedana," kata peniaga makanan, Azri Idris, 43, di sini, semalam.

Menurut Azri yang berasal dari Kluang, dia mula diganggu makhluk berkenaan selepas melanggar syarat pemakaian ditetapkan bomoh iaitu perlu membacakan ayat khas 100 kali dalam tempoh sehari bertujuan memuja susuk berkenaan.



Katanya, sebelum itu, dia memang mengamalkan pembacaan ayat khas seolah-olah zikir sebagai pelaris perniagaan.



sumber : myMetro

Beli budak 9 tahun untuk dijadikan isteri

Posted: 29 Mar 2012 05:30 PM PDT

Sungguh memalukan, seorang pemuda berusia 35 tahun ditangkap kerana terlibat dalam perdagangan manusia.


Tang-Chi,  berumur 35 tahun, telah didatangi polis di rumah nya di perkampungan dengan tuduhan perdaganan manusia. Tetapi dia tidak mengaku perbuatan nya. Tang-Chi membantah dan menjelaskan bahawa isterinya yang masih berumur 9 tahun tersebut dibeli nya secara sah dari salah satu agensi perkahwinan. Dia menunjukkan semua surat-surat perkahwinan nya yang rasmi lengkap dengan para saksi perkawinan tersebut.


Akan tetapi, ketika diperiksa oleh polis, surat perkahwinan tersebut memang rasmi, tetapi pada bahagian yang memuatkan data-data isteri ternyata kosong dan tidak terdapat nama ataupun keterangan lainnya. Pada saat pihak polis berusaha menghubungi para saksi perkawinan nya, ternyata nomor-nomor tersebut sudah tidak dapat dihubungi lagi.Oleh sebab itu, Tang-Chi tetap dibawa ke balai polis untuk disoalsiasa


Berikut adalah foto-foto pada saat dia didatangi oleh polis :


Tang-Chi (paling kiri) sedang dalam bercakap dengan polis. Xiao fang ( isteri yang baru berumur 9 tahun) ditengah. Ayah Tangchi, Ming Tang, berada di sebalah kanan.


image




Tang-Chi memperlihatkan semua dokumen perkawinan nya


image


image


image


image


image




Xiao Fang, Diukur, untuk melihat apakah tingginya sudah boleh berkahwin. Tingginya hanya 1.33 meter sedangkan ketinggian yang dizinkan adalah 1.4 meter.


image


Xiao Fang terlihat bahagia boleh bebas dari cengkaman suaminya.
image

Alamak..gadis-gadis ni tak kisah berbogel dan badan dilukis depan orang ramai

Posted: 29 Mar 2012 05:15 PM PDT





Ini semua dilakukan atas nama seni..
perasaan malu hilang...

Hot..Aksi budak sekolah rendah meraba

Posted: 29 Mar 2012 05:00 PM PDT


nampak tenang je dia buat kerja...

sumber gambar : whooila.com

Begini jadinya bila hantar kek pakai courier

Posted: 29 Mar 2012 04:45 PM PDT




Baju Renang Paling Seksi Di Dunia

Posted: 29 Mar 2012 04:30 PM PDT

Hebat...menarik ...jenis pakai buang.Betul-betul seksi dibuat atau dicipta untuk mereka yang tidak membawa pakaian renang.Sangat sesuai untuk semua golongan tetapi terlampau seksi sangat.Sesiapa yang malu-malu tak boleh pakai pakaian renang ini. Tak caya sakasikan gambar ini......





Amacam seksi tak???

Apa yang Dilihat Lelaki Ini dari Bekas Kekasih Aktor George Clooney (FOTO)

Posted: 29 Mar 2012 04:15 PM PDT

Model asal Italia sekaligus bekas kekasih George Clooney, Elisabetta Canalis, sedang berbelanja di Beverly Hills, Hollywood, Los Angeles, Amerika Syarikat (AS), saat seseorang melihat bahagian belakangnya



Kejam tak buat bayi begini?

Posted: 29 Mar 2012 04:00 PM PDT

Itulah tanggapan  apabila melihat gambar ini buat kali pertama. Bahkan, itulah juga tanggapan beberapa laman sesawang yang turut mengulas isu ini.


Namun, wanita dalam gambar di atas mempunyai alasan kukuh apabila memperlakukan bayi-bayi tersebut begitu. Menurut Lena Fokina, warganegara Rusia, teknik hayunan seperti yang kelihatan dalam gambar di atas (juga dalam video di bawah) adalah sebahagian daripada teknik yoga untuk bayi. Malah, beliau menggunakan teknik senaman bayi ini sebagai perniagaan senaman/latihan/penjagaan bayi di Dahab, Mesir.


Teknik yang dipraktikkan oleh Lena ini dikritik hebat oleh pelayar internet yang menonton videonya. Rata-rata penonton videonya di Youtube/laman sesawang mengutuk aksi yang dilakukan oleh Lena terhadap bayi tersebut. Jadi tidak hairanlah apabila video ini beberapa kali dipadam oleh pihak Youtube kerana menyalahi polisi kandungan yang ditetapkan oleh hos video itu. Malah ada juga yang mendakwa video itu palsu. Saya yang menonton video itu pun turut mempersoal ketulenannya. Adakah video di bawah ini direkayasa atau memaparkan aksi Lena mempraktikkan teknik senaman yoga itu dengan menggunakan bayi sebenar?
Video:










Persoalan itu terjawab dalam satu temu bual antara Nathan Thornburgh, seorang jurublog dan penulis di majalah Time dengan Lena. Kata Lena,  "Bayi itu lahir di wilayah Laut Hitam. Namanya Platona dan dia berusia dua minggu ketika kami merakamkan video itu. Kami melatih banyak bayi seperti Platona di sini. Mereka adalah pembaca awal, penyanyi, pembicara, dan perenang hebat. Sudah tentu anda belum pernah melihat teknik latihan seperti ini di mana-mana! .... Datanglah ke Dahab!"

Realitinya, Lena turut melatih dua orang anak perempuannya dengan teknik yang sama. Kedua-dua anak perempuannya yang kini sudah dewasa turut menjadi instruktur teknik senaman ini.
Anak perempuan Lena Fokina sedang melatih bayi dengan menggunakan teknik senaman ini.


Apabila ditanya tentang asal usul teknik senaman ini, Lena menjawab "Kehidupan yang menciptanya, teknik ini disampaikan kepada kami oleh Igor Borisovich Charkovsky... Sejak 30 tahun lalu, teknik Charkovsky ini telah bertapak di Rusia dan berkembang di sana. Namun, bukan semua orang dapat menerimanya."

Ketika ditanya tentang responnya apabila video kontroversinya dipadam oleh pihak Youtube kerana melanggar polisi kandungan "shocking and disgusting", Lena menjawab, "Apakah mereka menyedari bahawa bayi tersebut tidak menangis, bahkan mereka ketawa. Sistem ini telah dipraktikkan selama lebih tiga puluh tahun di Rusia dan anak-anak yang menjalani senaman ini hidup dengan sihat? Jika anda memerlukan lebih banyak bukti, perkara terbaik yang wajar anda lakukan ialah melawat kami  di sini (Dahab, Mesir)".

sumber : duniacacamarba.blogspot.com

Mengerikan!! Beginilah Keadaan Manusia Ketika Terlindas TRAKTOR

Posted: 29 Mar 2012 11:00 AM PDT




Tetap ingin kahwin walaupun bukti menunjukkan adik- beradik

Posted: 29 Mar 2012 10:30 AM PDT


Bermula pada awal pertemuan yang tak terduga mereka berkenalan di sebuah kelab malam di Ireland dan jarak rumah mereka berdua lebih kurang 100m.Mereka pada mulanya hanya berkawan dan kemudian saling cinta -mencintai.


Tetap mahu berkahwin

Sehingga mereka mendapat seorang anak walaupun tidak bernikah. Setelah itu James dan Maura (bukan nama sebenar) ingin bertemu dengan ibu  Maura, kerana ibunya ingin berkenalan dengan calon menantunya dan ibunya mendapati mereka berdua  memiliki nama ayah yang sama.Ibunya telah membuat penyiasatan dan mendapati mereka berdua adalah adik beradik yang mempunyai bapa yang sama dan berlainan ibu.

Tak puas dengan kenyataan itu James dan Maura pun melakukan ujian DNA dan ujian itu membuktikan mereka adalah adik beradik. Namun hal ini tidak membuat cinta diantara mereka goyah, mereka berdua tetap komitmen untuk meneruskan hubungan walau Undang Undang setempat di Ireland melarang pernikahan mereka. Mereka juga bercadang untuk memiliki anak yang kedua.

Kejadian ini bermula ibu  James menjalin hubungan dengan seorang pemuda berusia 19 tahun hingga lahirnya  James.Namun begitu ibu akhirnya bercinta pula dengan pemuda yang lain.Kedua ibubapa James akhirnya berpisah membawa haluan masing-masing. Ayah James berkahwin dengan wanita lain sehingga mendapatkan anak perempuan bernama Maura.Sijil kelahiran mereka berdua dengan jelas mereaka mempunyai nama ayah yang sama. (link)


Inilah sebab dilarang bermain di waktu banjir

Posted: 29 Mar 2012 10:15 AM PDT





LETAK MAKLUMAT IKLAN
Bila tak denganr cakap inilah jadinya..nasib baik tak masuk kat longkang besar
kalau tak dah hanyut....

Beli 10,000 kuntum bunga ros untuk melamar

Posted: 29 Mar 2012 10:00 AM PDT

Di China seorang pemuda sanggup membeli 10,000 kuntum
bunga ros semata-mata untuk melamar kekasihnya...















pasti kekasihnya setuju....lepas tu boleh
bukak kedai bunga.....