Adsense

Selasa, 3 Januari 2012

Celebrity News

Celebrity News


Farhan AF Dan Bakal Suami Akan Bertunang Pada Februari 2012

Posted: 03 Jan 2012 12:55 AM PST

"Itulah, memang Ana sendiri yang mahukan saya menjadi pengapitnya untuk persandingannya di Sungai Koyan ini."Kata Ana, alang-alang saya akan mendirikan rumah tangga tidak lama lagi, jadi apa salahnya saya mengambil berkat daripada majlis perkahwinannya itu," katanya tersenyum menguntum sambil mata mengerling ke arah seorang jejaka yang tidak jauh daripadanya.

Apabila ditanya, benarkah dia akan mendirikan rumah tangga, Farhan berkata dia memilih untuk mengikatkan tali pertunangan terlebih dahulu pada Februari tahun depan dengan kekasihnya, Rashdan Suhaimi, 27."Ada baiknya kami bertunang terlebih dahulu. InsyaAllah setahun selepas itu barulah kami memutuskan untuk berkahwin," katanya yang akhirnya telah berkesempatan memperkenalkan Rashdan kepada portal murai.com.my.

Seorang jejaka yang agak pemalu dan ringkas, Rashdan merupakan graduan dari salah sebuah universiti di United Kingdom dan kini telah pulang ke tanah air sejak Julai lalu untuk meneruskan kehidupannya bersama keluarga dan buah hatinya itu.Menurut Farhan, kekasihnya itu masih mencari kerjaya yang sesuai dengannya dan untuk majlis persandingan berkenaan jejaka berkenaan telah bertindak selaku jurugambarnya untuk tatapan mereka berdua.


ZoOM : Dah lama ZoOM tak melihat penampilan Farhan, last sekali semasa konsert Reunion AF baru-baru ini, apa-apapun semoga pertunangan yang bakal dibina akan kekal hingga ke jinjang pelamin dan sterusnya ke akhir hayat.Insyallah.


Credit : Portal Murai
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Komen Adam AF Mengenai Pemilihan Beliau Sebagai Mentor 6

Posted: 03 Jan 2012 12:45 AM PST

"Orang selalu menganggap saya masih lagi baru dan mentah dalam industri muzik. Malah kurang berpengalaman untuk mendidik seorang protege di 'Mentor 6'.

"Tetapi mereka tidak sedar bahawa sudah lapan tahun saya bergiat aktif dalam muzik. Ya, mungkin sebelum ini saya kurang berpengalaman, tetapi sedikit sebanyak ilmu itu ada dalam diri ini.

"Bukannya mahu membangga diri, berdasarkan pengalaman yang ada, saya ingin berkongsi dengan bakal protege saya nanti," jelasnya.

"Cuba fikir, berapa ramai penyanyi 'dance' di Malaysia yang berbakat? Yang popular hanya Stacy sahaja. Justeru itu saya ingin kembalikan konsep tersebut dalam peredaran muzik kita," katanya.

ZoOM : Menurut Adam beliau ingin mencari seorang protage yang boleh menari dan menyanyi seperti Stacy. Pendapat ZoOM biarlah dia mencuba dulu dan mungkin suatu hari nanti beliau akan menjadi MENTOR yang sebenar. Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Neelofa "Breakfast" Dengan Tun Mahathir Dan Isteri

Posted: 02 Jan 2012 10:00 PM PST

Amboi-amboi bukan main possing Neelofa bergambar dan bersarapan dengan Tun Mahathir, apa pun jarang-jarang orang dapat bersarapan dengan orang ternama terutamanya Tun dan keluarga.


ZoOM : Comel Je Lofaaa ni. :)
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!