Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Gadis-gadis ini minta orang ramai isi bir dalam baldi mereka jika ingin melihat mereka telanjang

Posted: 14 Sep 2011 09:00 PM PDT

Gadis-gadis dalam aksi yang diselenggarakan di Moscow meminta orang ramai untuk mengisi baldi mereka dengan bir jika mereka ingin melihat mereka telanjang. 3 liter untuk membuka seluar pendek , sementara mencapai tanda dari 6 liter diikuti untuk membuka T-shirt. Jadi Berapa Liter BIR Untuk Buat Awek Ini Berbogel ?? Pandai betul tauke bir berniaga.Hanya menggunakan perempuan,barangan mereka laris.






sumber : arena photo

Bintang filem Perancis, Gerard Depardieu terpaksa kencing dalam botol ketika dalam pesawat

Posted: 14 Sep 2011 08:30 PM PDT


PARIS: Bintang filem Perancis, Gerard Depardieu berkata, dia tiada pilihan kecuali terpaksa membuang air kecil di dalam botol ketika berada dalam pesawat bulan lalu selepas kru kabin menghalangnya masuk ke tandas.

Dalam wawancara rancangan bual bicara, semalam bersama pengacara televisyen Amerika, Anderson Cooper - yang tidak dapat menahan gelak apabila insiden itu dilaporkan dalam siaran berita perdana CNN - bintang filem terkenal Perancis itu mengakui botol itu tidak cukup besar untuk menampung air kencingnya.

Depardieu menjelaskan melalu satelit dari Dublin, dia cuba menggunakan tandas dalam penerbangan dari Paris ke Dublin sebelum pesawat berlepas tetapi kru kabin menghalang pintu tandas dengan kakinya dan mengarahkan bintang filem itu kembali ke tempat duduknya.

"Saya beritahunya, 'Cik, saya perlu ke tandas kerana mahu buang air kecil. Ia menyakitkan saya," kata Depardieu sambil tertawa.



"Saya bukan pengganas, saya hanya ingin buang air kecil," katanya.


Selepas kru kabin sekali lagi enggan membenarkan dia menggunakan tandas, dia terpaksa meminjam botol kosong daripada seorang teman.

"Anda tahu, ia memang melegakan walaupun agak menyakitkan," katanya. - Agensi

sumber : myMetro

Sekolah larang pelajar bersolek,guru diberi peralatan pencuci mekap

Posted: 14 Sep 2011 07:45 PM PDT


LONDON: Sebuah sekolah yang bosan dengan pelajar yang melanggar peraturan larangan bersolek bertindak menanggalkan semua cermin di tandas.

Langkah tegas itu dilaksanakan serentak dengan pengharaman menyeluruh terhadap mekap bagi mengekang pelajar berusia 14 hingga 16 tahun daripada memenuhi tandas untuk bersolek.


Dasar tiada tolak-ansur sekolah itu terhadap perbuatan bersolek turut menyaksikan guru diberi peralatan mencuci mekap bagi memastikan pelajar mematuhi peraturan.


Pelajar perempuan di Shelley College di Huddersfield, West Yorkshire, kini diperiksa setiap hari bagi memastikan mereka tidak bersolek.


Beberapa pelajar dikatakan berang terhadap peraturan berkenaan sambil mendakwa bermekap membantu memberikan mereka keyakinan.


Bagaimanapun, Pengetua, John McNally, berkata, kebanyakan pelajar dan ibu bapa menyokong tindakan itu.



"Sudah tiba masanya anda perlu menghentikan guru daripada menghabiskan setengah jam sehari untuk bercakap kepada pelajar mengenai mekap. "Kami menanggalkan cermin kerana beberapa pelajar memasuki tandas pada waktu makan dan menghabiskan masa di situ sambil makan bekalan mereka.


"Pelajar itu menjadi taksub kepada cermin dan apabila kami menurunkannnya, masalah itu selesai. Ramai yang menerima dasar itu memandangkan sebahagian besar pelajar tidak bersolek dan mereka yang mengenakan sedikit mekap gembira kerana berhenti berbuat demikian.


"Yang membuat kecoh hanyalah lima atau enam pelajar. Mereka yang bermekap paling tebal.


"Kami mendapat banyak sokongan daripada ibu bapa. Sudah pasti ada pelajar yang cuba melanggar arahan," kata McNally. - Agensi

sumber : myMetro

Brutal...petani kapak budak tadika

Posted: 14 Sep 2011 06:30 PM PDT




BEIJING: Seorang petani yang menghadapi masalah mental, membunuh enam orang termasuk dua kanak-kanak dengan kapak ketika mereka dalam perjalanan ke tadika, semalam.

Ia merupakan kes terbaru yang melibatkan serangan ganas ke atas kanak-kanak oleh mereka yang mengalami gangguan mental di China.

Pakar menyalahkan peningkatan pesat ekonomi yang menyebabkan perubahan sosial yang mendadak.

Petani yang berusia 30 tahun itu melakukan serangan itu di Wilayah Henan, tengah China.



Seorang kanak-kanak dan tiga dewasa mati serta merta di tempat kejadian manakala seorang lagi kanak-kanan dan seorang dewasa, mati di hospital.


Dua orang kanak-kanak perempuan itu berusia antara satu dan empat tahun.

Menurut penduduk tempatan, suspek, Wang Hongbin mempunyai sejarah gangguan mental dan pernah ditahan polis. - AFP

sumber : myMetro

Video..Penjahat Lari Dari Kereta Polis Setelah Berhasil Membuka Gari Dan Lari Melalui Tingkap

Posted: 14 Sep 2011 05:00 PM PDT

Video ini menunjukkan seorang lelaki dari Detroit berhasil membuka gari kemudian melarikan diri dari kerusi belakang kereta polis.

Rakaman ini berasal dari kamera keamanan kereta patrol yang menunjukan bagaimana seorang penjahat melakukan aksi melarikan diri ala Houdini, yang menyebabkan pihak polis terlibat dalam aksi kejar mengejar selama tiga jam, dengan menggunakan anjing pengesan dan helikopter guna menangkapnya kembali.

Dalam video, sang tersangka Quincy Alexander (26) terlihat terborgol di di kerusi belakang kereta patrol polis West Bloomfield Township. Kemudian,penjenayah itu menggunakan mulutnya untuk membebaskan tangan kanannya yang terbelenggu gari, dan kemudian menunggu waktu yang tepat untuk meluluskan diri.

Diketahui, Quincy Alexander yang ditangkap kerana memiliki heroin serta dugaan penyerangan seorang wanita dengan pisau, akhirnya tertangkap setelah tiga jam bebas.


Aksi brutal kakak ni naik bas

Posted: 14 Sep 2011 01:30 PM PDT


Heboh di forum..GAMBAR wanita cantik berikan susunya untuk anak anjing

Posted: 14 Sep 2011 10:45 AM PDT



Recently A thread titled " Shocked New Year launch of the after 90`s Sister milking herself to feed dog" was posted on Huashang Forum, the post Exposed a group of "cool pictures", a young female exposes breast for nothing but uses their own milk to feed a small puppy. The poster said, small MM`s (Sister) "Milking Gate" made men admit inferiority compared with the dog, how lucky! Meanwhile, the poster was worried about the little MM, what if the little dog bites her.


Once shown on web, the thread received widespread attentions and crazy clicks. For such behavior on the post, netizens discussed the act widely. Some netizens said that the post said that the girl was after 90`s little sister, how MM in this age would have milk, Isn't only woman with baby having milk? Some also were concerned about health younger generation; problem of premature is becoming more and more serious. Some careful netizens even found that dogs in the photos are not the same one, so it is suspected fraud. For these questions, some netizens calm said, whether the dogs were the same one was not important, whether the dog had eaten milk was not important, The important thing is this action.

Whether it is a real thing or speculation is still unclear until now.

sumber : chinawhisper.com

Peguam Cantik Terpaksa Menjadi Penari Erotik Untuk Membayar Hutang-Hutangnya

Posted: 14 Sep 2011 09:30 AM PDT


Seorang pengacara mengatakan bagaimana dia beralih menjadi seorang penari erotik untuk membayar hutangnya, setelah berjuang untuk mencari pekerjaan di Amerika.

Sang Pengacara cantik yang hanya menyebutkan namanya sebagai Carla, lulus dari sekolah hukum sepuluh tahun lalu.

(Ilustrasi)

Setelah bekerja sebagai pelayan dan juruwang di sebuah stesen minyak, Carla menjadi begitu putus asa sehingga dia mengambil pekerjaan sebagai seorang penari eksotik.

Dan sekarang dia telah berhasil mendapatkan penghasilan yang cukup untuk membayar biaya pengajian untuk Master di bidang hukum.

"Sebagai seorang gadis kecil, saya pernah berfikir menjadi seorang penari bogel, atau naik di pangkuan orang asing yang berpeluh. Tapi, dengan perekonomian seperti ini, terutama di kota-kota kecil, hanya ada dua pilihan yakni menari erotik atau kelaparan." tuturnya.

Diketahui, wanita cantik dengan nama pentas Carla ini, pindah ke California pada 1990-an untuk mengambil jurusan hukum di perguruan tinggi. Semua berjalan baik dan ia berhasil mendapatkan pekerjaan yang baik setelah mendapatkan gelar, tapi krisis ekonomi membuatnya kehilangan pekerjaannya.

"Aku pergi berkeliling untuk melihat apakah boleh mendapatkan pekerjaan sebagai pelayan koktail, namun tidak ada yang menyewa, kecuali untuk tempat-tempat bogel," katanya sambil menambahkan bahawa yang ia lakukan adalah sebuah tindakan putus asa.

Sekarang dia mendapatkan penghasilan rata-rata 20 dolar per jam pada hari kerja, dan sebanyak 50 dolar per jam di akhir minggu.

"Kadang-kadang menyesal, kerana pekerjaan itu sangat merendahkan dan aku benci itu, tapi saat ini aku memerlukan penghasilan dan tidak punya pilihan lain.

"Orangtua dan beberapa temanku merasa ngeri ketika pertama kali mereka mengetahui pekerjaan baruku ini, namun akhirnya mereka dapat mengerti apa yang saya lakukan," ungkapnya.

Carla berharap dalam waktu sekitar enam bulan kedepan ia dapat mengucapkan selamat tinggal pada pekerjaan ini.

"Saya bekerja bersama dengan janda perang, seorang perawat, mahasiswa kedoktoran, para wanita yang harus bekerja untuk menyelamatkan rumah mereka setelah suaminya kehilangan pekerjaan, dan orang lain yang melakukan hal ini sebagai sarana untuk mencapai tujuan," tegas Carla.

Sumber : dailymail

Hobi Simpan SMS, Wanita Ini Bukukan 100 Ribu SMS yang Dia Simpan

Posted: 14 Sep 2011 08:35 AM PDT


LONDON - Mungkin sebahagian dari kita suka menyimpan pesan-pesan ringkas (sms) yang ada di telefon genggam (handphone) kita, yang kita anggap special. Tetapi bagi Tracey Moberly, seluruh sms yang ada di handphone-nya adalah special.

Tracey yang mengaku bahawa dirinya adalah seorang pecandu teks ini sudah mulai mengabadikan pesan-pesan yang masuk ke handphone-nya sejak dia memiliki handphone untuk pertama kalinya, yakni tahun 1999. Dia bahkan selalu menulis ulang setiap sms yang diterima, dan kini kumpulan sms-sms yang pernah dia terima, dia dokumentasikan hingga menjadi sebuah buku. Total sms yang dia simpan hingga kini adalah sebanyak 100.000 pesan.

Obsesi Tracey semakin menggebu ketika sms pertama yang dia terima di handphone pertama yang dia miliki secara tidak sengaja terhapus. Sejak itulah dia berjanji tidak akan membiarkan sms-sms yang lainnya bernasib sama. Maka dari itulah, dia selalu menulis ulang sms-sms yang dia terima di sebuah kertas.

"Sebahagian orang mengganggap aku aneh kerana menulis ulang setiap percakapan melalui pesan yang aku terima, tetapi aku sangat suka melihat-lihat kembali pesan-pesan lama yang aku dapatkan," ujarnya sebagaimana dikutip Dailymail, Rabu (14/9/2011).

Dari hasil ketelatenannya menyimpan pesan-pesan tersebut, dia kini dapat memiliki sebuah dokumentasi yang menyimpan cerita-cerita di kehidupannya, mulai dari perceraiannya, hingga momen menyedihkan ketika ayahnya meninggal.

"Kebanyakan orang akan dapat lebih jujur mengungkapkan apa yang dirasakan melalui sebuah teks. Aku sangat menyukai hal itu. Jadi aku mendokumentasikan semua itu dan membiarkannya abadi," imbuh wanita yang kini mempublikasikan buku percakapan dari pesan-pesan yang diterimanya, seharga 20 poundsterling .

Beruntung pada tahun 2005, Tracey menemukan sebuah program komputer yang dapat menyimpan pesan-pesan ringkas dari handphone-nya langsung ke komputernya sehingga dia tidak perlu lagi menulis ulang di kertas.

Pertama kali Tracey mendapatkan sms dari handphone Sony Ericson kini dia mendapatkan seluruh sms yang masuk dari iPhone.(rhs)

Hebat..sami ni nyanyi sambil petik gitar dalam komuter

Posted: 14 Sep 2011 07:40 AM PDT


The video shows in Beijing subway a lovelorn monk with guitar singing songs and bursting into tears.
Who can understand what he is singing? He sang: Your love is fake, mine is genuine love, my heart is already broken, why you do not understand?


He is really a great mater IN GUITAR AND SINGING.

Watch the interesting video.



sumber : chinawhisper.com

That is How Condoms are made . . . . I’m scared

Posted: 14 Sep 2011 06:45 AM PDT


The video shows that is a illegal workshop several Chinese women make condoms with a wooden stick, All netizens are shocked at it and they suspected that if the condoms are used and collected again to renew it.

Video:



sumber : chinawhisper.com

Hebat! Biar Jatuh Lady Gaga Tetap Bergaya

Posted: 14 Sep 2011 05:31 AM PDT

dailymail.co.uk

INILAH.COM,Jakarta - Lady Gaga memang paling tahu betul bagaimana membuat posisinya menjadi high fashion.

Walaupun dalam keadaan terjatuh ketika melakukan pengambaran untuk majalan Vanity Fair di Central Park , Lady Gaga tetap masih boleh bergaya. Seperti apa ?

Seperti dikutip Dailymail,Pengambaran yang dilakukan oleh fotografer Annie Leibowitz kali ini adalah menangkap keindahan dan kekhasan kota New York dengan membawa "keanehan" Lady Gaga.

Pada saat sesi pengambaran sang mother monster mengenakan gold outfit dengan aksen animal print serta kaca mata khas Lady Gaga.

Khabarnya, penyanyi lagu 'Born This Way' itu, sempat terjatuh kerana vertiginous shoes-nya. Sangat wajar, kerana vertiginous shoes memang sangat susah untuk dikenakan. Dengan tapak yang tingginya melebihi 30 cm dan terdapat di bahagian depan sepatu, keseimbangan memang susah didapatkan.

Hebatnya, Lady Gaga terjatuh tetapi tetap strike a pose dengan properti hot dog-nya. Menurut laporan, dia tidak terluka kerana jatuhnya tersebut dan langsung berdiri kembali untuk melanjutkan pengambaran.

sumber : dailymail

Gempak haiwan peliharaan polis ni

Posted: 14 Sep 2011 04:00 AM PDT


sumber gambar : klikunic.com

Video maut...pasti menarik

Posted: 14 Sep 2011 03:47 AM PDT

Batang cokelat seberat 600kg pecah rekod dunia

Posted: 14 Sep 2011 02:45 AM PDT


CHICAGO - World's Finest Chocolate, sebuah perusahaan cokelat di Chicago, Amerika Syarikat, baru saja memecahkan rekod dunia dengan membuat sebatang cokelat raksasa seberat 600 kilogram (kg).

Tidak hanya untuk sekedar meraih rekod dari Guinness World Record saja, perusahaan cokelat ini juga ingin menyampaikan pesan kepada masyarakat bahawa cokelat adalah makanan sihat apabila dimakan secara baik dan benar.

"Kami sengaja membuat bar cokelat ini untuk menjadi contoh porsi. Kami berkomitmen untuk mendidik keluarga tentang makan (cokelat) yang benar dan tetap aktif beraktiviti dengan cara-cara yang menyenangkan dan menarik," ujar CEO World's Finest Chocolate Eddie Opler,sebagaimana dilapor Dailymail, Rabu (14/9/2011).

Batang cokelat pemecah rekor ini berukuran 600 kg dengan tinggi hampir satu meter, yakni 91 sentimeter, dan panjang 6,6 meter. Cokelat raksasa ini pun menggunakan sebanyak 2750 kilogram gula, satu ton susu tepung, 850 kilogram krim cokelat dan 700 kg cokelat cair.

Perusahaan cokelat ini pun akan menampilkan cokelat raksasa ini pada tour ke sekolah-sekolah dengan tagline "Think Big. Eat Smart".

"Bila Anda hendak mencoba untuk mengajarkan anak-anak tentang bagaimana memiliki hubungan yang baik dan sihat dengan makanan, Anda harus dapat memiliki cara agar mereka mahu duduk dan mendengarkan penjelasan kita agar mereka menangkap informasi yang disampaikan dan mudah mereka ingat. Dengan menampilkan cokelat raksasa ini adalah salah satu caranya," ujar seorang ahli diet Nelda Mercer, yang juga bekas juru cakap untuk American Dietetic Association.(rhs)

sumber : okezone.com

Hebat...Jaket Hujan yang Dapat Menyuling Air Hujan Menjadi Air Minum

Posted: 14 Sep 2011 01:45 AM PDT


Hyeona Yang dan Joshua Nobel dari Institut Copenhagen telah mereka sebuah jaket hujan (baju hujan) yang dapat menampung serta meneutralkan kan air hujan menjadi air minum.

Cara kerja jaket hujan yang mereka namakan Raincatch ini adalah, menampung air hujan dalam tudung jaket dan air ini kemudian melewati filter arang dan sistem pemurnian kimia yang terintegrasi.

Setelah disaringkan, air minum tersebut kemudian disimpan di sekitar bahu dan saku-saku mantel tersebut. Kemudian, anda tinggal meminum air yang telah disaringkan tersebut melalui sedutan yang ada pada jaket hujan.




Sumber : dailymail

Hampeh...Seekor Belut Nakal Masuk ke Dalam Penis Seorang Lelaki Ketika Melakukan Spa

Posted: 14 Sep 2011 12:46 AM PDT


Selepas membaca berita ini pasti ada tak nak melakukan spa dengam metode yang bukan-bukan.

Seekor belut nakal menggeliat masuk ke dalam penis seorang lelaki sampai dengan kandung kemihnya setelah melakukan spa kecantikan yang tidak lazim di Cina.

Zhang Nan, 56, sedang mandi dengan belut hidup untuk membersihkan kulitnya dan tidak menyedari ketika seekor belut nakal 'bermain' dengan kejantanannya.

Dia yakin belut akan membuatnya tampak 10 tahun lebih muda dan menyelam ke dalam air, membiarkan belut-belut itu memakan lapisan kulit matinya.

Namun, ketika berbaring di bak mandi spa, Nan merasakan sakit yang tajam dan menyadari ada seekor belut kecil yang masuk dari uretra ke kandung kemihnya.

Nan yang berasal dari Honghu, daerah Hubei, menjelaskan bahawa belut memasuki hujung penisnya. Dia kesulitan mengeluarkannya kerana terlalu licin sehingga akhirnya belut menghilang masuk ke dalam penisnya.

Doktor memerlukan operasi selama 3 jam untuk mengeluarkan belut sepanjang 15 cm lebih. Belut telah mati ketika ditemukan.

Dokter bedah Jin Wang mengatakan walaupun diameter uretra dari penis laki-laki cukup sempit, tapi belut bersifat licin sehingga mampu masuk ke dalam alat kelamin Nan. Tubuhnya bekerja sebagai pelumas membuatnya masuk ke dalam penis dengan mudah.

Sebenarnya, sebelum kes Nan terjadi ada seorang remaja 14 tahun di India yang harus menjalani operasi kecemasan kerana alat kelaminnya dimasuki oleh ikan sepanjang 2 cm. Remaja tersebut mengatakan kejadian tersebut terjadi saat dia buang air kecil, ikan yang dia pegang terlepas dari tangannya dan masuk ke dalam uretranya.

Sumber: Metro Online (idbite.com)

Video..Satu lagi benda busuk yang jatuh dari langit selain tahi burung

Posted: 13 Sep 2011 11:25 PM PDT

Adakah benda menjijikan dari langit yang lebih buruk dari tahi burung? Ternyata ada! Setelah melihat video ini kamu akan berfikir dua kali sebelum membeli rumah dibawah area hand glidding.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan