Adsense

Rabu, 17 Ogos 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Benjy Hanya Didenda RM5000, Azean Irdawaty Lega.

Posted: 17 Aug 2011 11:00 PM PDT

Sebelum ini kita dikejutkan dengan penangkapan Benjy atas kesalahan menyimpan dadah sebanyak 0.24 gram jenis syabu di kediamannnya pada bulan Mac 2010. Benjy atau name sebenarnya Khaeryll Benjamin Ibrahim pernah popular dengan drama-drama pada era 90-an.

Benjy yang kelihatan semakin berisi selepas beberapa siri penangkapannnya turut berkata,

"Saya lega, telah bebas dan semua berakhir, terima kasih kepada rakan-rakan atas sokongan, saya kembali."

Kami turut berharap agar Benjy turut memulakan hidup baru sebagai seorang pelakon yang disanjungi seperti dulu. Ramai peminat-peminat diluar sana yang masih menantikan kepulangan Benjy yang sebenar.

Sumber asal Kosmo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

(Video) Nerina Pallot – Turn Me On Again, Vintaj Dan ‘Catchy’.

Posted: 17 Aug 2011 03:30 PM PDT

Nerina Pallot, 37, seorang penyanyi dan penulis lirik yang berasal dari Britain ini pernah dinominasikan dalam BRIT Award dan Ivor Novella Award. Beliau telah mengeluarkan muzik video bagi single terbarunya yang bertajuk Turn Me On Again. Nerina Pallot telah mula menulis lirik sendiri dan bermain piano ketika berumur 13 tahun dan kini sudah mempunyai 4 album yang mempunyai jualan platinum.

Kami amat meminati lagu-lagu yang dinyanyikan oleh Nerina Pallot kerana ianya memberikan irama yang menenangkan jiwa dan suasana releks. Kami pasti jika anda meminati Lenka ataupun lagu yang tenang, lagu-lagu Nerina Pallot sesuai untuk anda. Layankan video selepas ini!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.