Adsense

Sabtu, 9 Julai 2011

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(LIVE STREAMING) Perhimpunan BERSIH 2.0 yang Sedang Berlaku Di Kuala Lumpur

Posted: 08 Jul 2011 11:55 PM PDT





tgk live di bawah....



Betul ke Raja Azura dah mula bertudung ?

Posted: 08 Jul 2011 08:55 PM PDT





betulkah Kak Engku atau Raja Azura telah pun mula bertudung? agak menarik untuk diceritakan sebab belum ada lagi kisah mengenainya. Nampak Raja Azura bertudung pun dalam rakaman video yang di rakam di studio radio Sinar FM bersempena slot 'SINAR PAGI SENAMAN TERTINGGAL OLEH ABANG JEM' baru-baru ini. Sebab ini bukan lah public yang orang luar boleh tengok, tapi hanya lah mendengar, jadi kalau betul Raja Azura bertudung aka tutup kepala, syukur Alhamdulillah. :)



( GAMBAR & PREVIEW ) MAJLIS PELANCARAN ALBUM NING BAIZURA - DEWA & SHOWCASE 2011

Posted: 08 Jul 2011 12:31 PM PDT





MAJLIS PELANCARAN ALBUM NING BAIZURA - DEWA & SHOWCASE 2011 yang telah diadakan di ZOUK, Kuala Lumpur yang telah dianjurkan oleh Pihak Universal Music Malaysia dengan sokongan Stesen Radio ERA FM yang bertindak sebagai Radio Rasmi telah diadakan.


Setelah beberapa sekian lama menyepi akhirnya Penyanyi dan juga diva antarabangsa ini telah muncul kembali dengan kelahiran Album DEWA yang mana ia merupakan Album yang ke-12 NING yang diterbitkan sendiri oleh NING bersama Komposer Audi Mok menerusi gabungan Syarikat mereka berdua iaitu Happenings dan Satu Entertainment dimana Album ini akan diedarkan oleh Universal Music Malaysia.


baca lagi.......




Album "DEWA" kali ini menampilkan irama yang berentak 'elektro' dan 'dance'.Namun lagu unsur balada tetap ada dalam Album ini.Apa yang boleh didengar didalam Album NING kali ini adalah kebolehan beliau dalam pelbagai teknik vokal selain daripada vokal Soprano yang dimiliki beliau. Kalau tiada halangan NING BAIZURA bakal mengadakan konsert di KL LIVE pada Disember 2011 sempena kelahiran Album Dewa ini. Ini masih lagi dalam perancangan.


Tahniah buat Ning Baizura yang telah berjaya melancarkan album DEWA yang memuatkan 8 buah lagu yang Hanz rasa korang patut dengar kesemuanya. Bak kata beliau, semua lagu dalam album DEWA ada keunikan dan nilai, selera masa kini serta energetik tersendiri.Tepat jam 8.30 malam, Ning Baizura memulakan persembahan dengan gimik yang menggunakan beberapa lelaki berotot besar seperti RAKSASA. Ya, Raksasa kan lagu di carta pertama album DEWA. 





Dress yang dipakai Ning Baizura direka oleh Rizman Ruzaini yang juga turut mencipta pakaian buat Ning semasa pengambaran video klip BILA. Konsep baju ala2 diva berinspirasikan glam dewa warrior. Warna simbolik gold dengan material sequin utk glam effect dengan PVC material persis besi atau perisai.



Ning juga turut mengumumkan kepada hadirin yang dia akan ke USA bersama suami untuk menyaksikan persembahan penyanyi tersohor Celine Dion di mana ini adalah hadiah istimewa dari suami beliau.

Diharap NING terus berjaya dalam Karier beliau sebagai penghibur tanah air.Kepada peminat NING BAIZURA jangan lupa dapatkan Album terbaru beliau. Belilah yang original ok.


okey bawah nie hanz ade sedia kan  VIDEO Ning Baizura - Raksasa (Preview)... diharap anda semua terhibur.....









p/s: Terima kasih kepada Rentak Artis yang telah mengajak Blog Hanz dan Bemie's World ke Pelancaran Album Ning Baizura ini. Ini disebab kan blog hanz x dapat ape2 invitation pon dari Ning.

Video HD perkahwinan Tomok dan Ayu ... Sangat menawan

Posted: 08 Jul 2011 11:43 AM PDT





Perkahwinan Tomok dan Ayu memang dah berlalu seminggu yang lalu, namun kehangatannya masih lagi membara. Sebab perkahwinan ini memang dinanti-nantikan oleh peminat-peminat Tomok. Jadi tanpa melengahkan masa lagi, jom kita lihat sekitar atau full video pernikahan dan perkahwinan Tomok dan Ayu yang penuh warna warni. :)........




(GAMBAR) Kad perkahwinan Farah AF2 Dan Johan Yang Sangat Unik Dan Kreatif

Posted: 08 Jul 2011 11:41 AM PDT


Pengacara Rasa Halal Orient Oasis, Farah Diana, 26 atau Farah AF2 yang bakal menamatkan zaman bujangya bersama dengan, Johan bin Johari tidak lama lagi sudah pun mengedarkan kad perkahwinan mereka. Kad berbentuk kipas tangan itu sememangnya cukup unik dan moden. Nampak simple jerk kan. Dulu Zed Zaidi dengan ala-ala Facebook, Noh dan Mizz pula ala-ala baju Jepun. Pas ni korang fikirkanlah nak buat macamna erk, untuk mengelakkan orang membuang daripada menyimpan kad kahwin anda tue.. Hehe. Seperti sedia maklum majlis perkahwinan Farah AF2 dan Johan akan berlangsung di Pusat Maritim Putrajaya pada 16 Julai 2011 nanti....

tgk lagi.....



(GAMBAR) Jue Aziz kini dah bertudung?

Posted: 08 Jul 2011 11:36 AM PDT


Dihari Jumaat yang indah ini, marilah kita sama-sama mencuci mata melihat seorang artis bertudung. Bukan untuk merenung tetapi melihat keindahan yang ada padanya. Artis tu adalah Jue Aziz. Memang agak mengejutkan juga lah, tak tahu dia pakai ketika sesuatu event yang memerlukan dia memakai tudung berkenaan atau memang dia sendiri yang pakai. Mungkin ini satu petanda yang Jue Aziz akan berubah daripada sudut penampilan? kita doakan sahaja ianya menjadi kenyataan. Amin.