Adsense

Jumaat, 3 Jun 2011

Zon Artis

Zon Artis


Gambit Saifullah Mencarut Di Twitter

Posted: 03 Jun 2011 10:38 PM PDT

GAMBIT SAIFULLAH MENCARUT DI TWITTER

Gara-gara ramai yang mempertikaikan klip video Marilah yang diarahkan sendiri oleh Gambit Saifullah itu (nak tengok? klik di sini), dia telah mengeluarkan kata-kata kesat atau lebih tepat mencarut melalui Twitter miliknya iaitu @GambitSaifullah. Kami tak reti nak translate ke Bahasa Melayu, jadi anda baca sendiri carutan Gambit Saifullah berdasarkan screenshot kat bawah ni.

GAMBIT SAIFULLAH MENCARUT DI TWITTER
Original here

Alahai Gambit Saifullah, kenapa sampai macam ni sekali? Mencarut macam budak baru nak up tapi tak up up juga. Orang kritik sebab orang prihatin dengan kerja kau. Cuba kalau hasil kerja kau tu bagus, insyaAllah takde sape yang akan kritik malah pujian melambung pasti akan diberikan. Lagipun video klip yang kau arahkan tu memang melampau, keBaratan sangat untuk market Malaysia.

P/s: Ada yang cakap dia ni kalau berlakon kayu. Betul ke? Sorry, kami jarang (maybe tak pernah kot) tengok drama atau filem yang dia berlakon sebab tu kami tak berapa tahu. Lagi satu, cuba bagi tahu kami apa filem dan drama dia ni berlakon. Malas la pulak nak mengGoogle semata-mata nak tahu filem dan drama dia berlakon. Kejam siot. Kui3..

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.