Adsense

Ahad, 26 Jun 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Isteri Jimmy Shanley Sudah 3 Hari Bersalin, Baby Bernama Zahrah.

Posted: 26 Jun 2011 07:23 PM PDT

Home > General > Isteri Jimmy Shanley Sudah 3 Hari Bersalin, Baby Bernama Zahrah.

Ramai yang maklum dengan masalah dalaman yang dihadapi oleh Jimmy Shanley, namun berita kelahiran anak yang dikandung oleh Suhailah Eliani sedikit sebanyak bisa melupakan sejenak kisah duka mereka.

Menurut sumber dalaman kami, Suhailah Eliani telah melahirkan seorang baby perempuan sekitar 3 hari lalu. Dia ternampak gambar baby perempuan bernama Zahrah Shanley di laman Facebook.

Redmummy, ada menyatakan bahawa baby perempuan berkenaan dilahirkan di Putra Medical Center, Sungai Buloh. Jimmy Shanley dikatakan menangis apabila berjaya bertemu dengan anak yang baru dilahirkan itu.

Buat masa ini, kami masih menunggu info-info perkembangan keluarga Jimmy Shanley.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Fasha Sandha Mengamuk, Bidas Kenyataan Iqram Dinzly Di Twitter.

Posted: 26 Jun 2011 06:57 PM PDT

Memang ada kes sebelum ini yang memaparkan kenyataan Fasha Sandha di Twitter yang mengamuk terhadap seorang pelakon di set pengambaran. Ketika itu tidak dinyatakan secara jelas siapakah gerangan orang tersebut. Walaupun ramai yang dapat mengagak, tetapi atas dasar masing-masing nak coverline, kami enggan panjangkan cerita. Sebelum itu, baca dahulu kenyataan Iqram Dinzly terhadap Zubir. Kredit berita kepada Beautifulnara.

Kami ada bertanya kepada salah seorang pelakon drama Dewa Cintaku akan kebenaran kenyataan Iqram Dinzly. Menurut pelakon berkenaan, memang betul Iqram Dinzly mengalami kemalangan pada hari tersebut. Katanya, "kebiasaannya kalau seseorang terlibat dalam kemalangan, buat apa nak marah-marah. Kenalah ada give and take sikit."

Namun, hari ini kecoh Fasha Sandha membidas kenyataan Iqram Dzinly yang dipaparkan dalam Berita Harian.

Dan, Iqram Dzinly hanya membalas pendek di laman Twitternya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.