Adsense

Isnin, 13 Jun 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


David Archuleta Live In Kuala Lumpur, Julai 2011!

Posted: 13 Jun 2011 10:47 PM PDT

Peminat David Archuleta kini boleh tersenyum gembira apabila penyanyi Something Bout Love ini akan membuat kemunculan keduanya di Malaysia pada bulan Julai depan!

David Archuleta, dibawa khas oleh pihak Sony Music Entertainment Malaysia untuk menghiburkan peminat Malaysia pada 26 Julai 2011, bermula 8 malam di Stadium Negara. Harga tiket bermula pada RM90, RM150, RM190, RM230 & RM300, dan mula dijual kepada umum pada 20 June 2011.

Pelancaran penjualan tiket akan berlangsung pada 19 Jun ini di Berjaya Times Square pada pukul 3-6 petang. Apa lagi, peminat David Archuleta yang ketinggalan showcasenya pada April 2009 dulu pastinya tidak akan melepaskan peluang untuk merembat sebarang dua tiket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Afghan Hadapi Tuduhan Ingkar Kontrak Kerja

Posted: 13 Jun 2011 10:10 PM PDT

Penyanyi Indonesia, Afghan yang terkenal dengan lagu Terima Kasih Cinta sebelum ini tidak pernah dilanda apa-apa kontroversi. Namun, hari ini Afghan telah dituduh oleh pihak label Wanna B Production kerana mengingkari kontrak kerja yang diikat semenjak tahun 2007.

Afghan dikatakan bagai kacang melupakan kulit ekoran daripada tindakannya yang mengikat kontrak bersama label Trinity, sedangkan kontraknya bersama Wanna B Production masih belum tamat.

Sebelum itu, pihak Wanna B Production cuba menyelesaikan masalah ini secara tertutup, namun tindakan itu dilihat tidak mendatangkan sebarang penyelesaian. Ekoran daripada itu, pihak label merujuk kes ini kepada pihak berkuasa sebagai langkah penyelesaian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.