Adsense

Isnin, 18 April 2011

Blog Sensasi Ohbayu

Blog Sensasi Ohbayu


(Movie) Husin Mon Dan Jin Pakai Toncit

Posted: 17 Apr 2011 09:35 PM PDT

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiC3VuFC05BCA5pw5YQ8zzbno1d5tmKvzJPC6bLaMADKgjgNz1Jdox3mCpAnPegaFQxqNXGmnmPA1R4c4P9KJ7A7raCtPNPOU9EyK8joynhsQ9l2nNhxy1Ovepnx08sAaEp1ByfccPN2qZ6/s1600/jin.jpg

Setelah kejayaan filem Zombie Kampung Pisang dan filem Hantu Kak Limah Balik Rumah arahan Mamat Khalid.  Sekali lagi Mamat Khalid menghasilkan Filem terbarunya iaitu Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit sambungan dari filem Zombie Kampung Pisang dan filem Hantu Kak Limah Balik Rumah. Filem ini bakal ditayangkan di pawagam penghujung tahun ini, selepas filem Apokalips.

Setelah berjaya mencipta kejayaan luar biasa di pawagam dengan mengutip sebanyak RM7.8 juta dan Usop Whilca menjadi satu fenomena luar biasa, pengarah Mamat Khalid tidak terus duduk diam. Malah kerusi sutradaranya seperti memanggil-manggilnya kembali untuk mencipta sejarah. Barisan pelakon yang membintangi filem tersebut ialah Awie, Zami Ismail, Delimawati, Sofi Jikan, Rashidi Ishak, Shy8, Avaa Vanja dan ramai lagi. Kami difahamkan hanya Johan Raja Lawak dan Ummi Nazeera yang tidak tersenarai dalam filem. Kenapa lak? Johan tak tersenarai tu.. ni kurang lengkap la..hu hu..Apa2 kita tunggu dan lihat apa kah filem ini dapat menewaskan filem HKLBR.

Trailer Filem Husin Mon Dan Jin Pakai Toncit

Baca Yang Ini Pulak:-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Video) Maharaja Lawak – Amir [Minggu 3]

Posted: 17 Apr 2011 06:21 AM PDT

Sapa sokong Amir..Ha ha..Ni sebenarnya lawak, agak yang di cari dalam program Maharaja Lawak.. Kalu Korang Tak percaya lihat dulu dan komen, apakah si Amir ni..dapat kekal lagi untuk minggu2 seterusnya "Amir! Amir! Amir!..ni dialog Ac Mizal Daa..apa pendapat korang semua tentang Lawak Amir?

Baca Yang Ini Pulak:-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.