Adsense

Ahad, 30 Januari 2011

Sensasi

Sensasi


Ujibakat mengarut American Idol 10,sungguh annoying

Posted: 30 Jan 2011 03:02 PM PST



Korang tengok tak ujibakat American Idol 10.Ada yang menarik ada yang pelik dan ada jugak yang Annoying.

bahkan ada yang menyentuh jiwa tentang kisah percintaan seorang lelaki dan tunang nya.

Tai Video nie adalah video audition yang agak kelakar ,annoying dan tak masuk akal.

Kenapa dia nak masuk American Idol?Sensasi berpendapat mereka nie mmg kemaruk sgt nak masuk TV jadi caranya ialah dengan membuat audition pelik-pelik supaya disiarkan kat TV.maklumlah yang pergi audition je dah berpuluh-puluh ribu. tak sempat TV nak tunjukkan smuanya hanya memaparkan yang menarik sahaja.

So this gerl suara dier punyalah mcm kartun..Then masa dah habis audition dis gerl buat cerita plak dah yang kononnya Steven tyler puji sora dia bagus utk american Idol..kuikui...i miss Simon Cowell...mesti dia akan bagi ayat pedas

Gambar Noh hujan bersama tunangnya Mizz Nina,Noh mengerjakan Umrah

Posted: 30 Jan 2011 02:56 PM PST



baru-baru nie,Noh Hujan telah ke Mekah untuk mengerjakan Umrah,Noh berada disana selama seminggu dan telah pulang ke tanah air pada 22 Januari 2011.

Menurut sumber Mizz Nina taklah mengikuti Noh ke Mekah untuk mengerjakan umrah tetapi hanya bergambar semasa menjemput Noh di KLIA.

Sweetkan mereka ,mcm ustaz dengan ustazah.Noh pernah memberitahu bahawa selepas Nina sah menjadi isterinya kelak dia tidak mengizinkan Mizz Nina untuk berpakaian seksi lagi.

Noh dan Mizz Nina bakal bernikah pada 1 Julai 2011 sempena hari lahir ke 31 Mizz Nina.

Justin Bieber Topless sebagai cover Magazine X17

Posted: 30 Jan 2011 02:48 PM PST

Justin Bieber baru-baru nie telah menjalani sebuah Photoshoot untuk Majalah X17 dengan hanya mengenakan torso,tanpa berbaju mendedahkan badannya.

Menurut majalah X17online,Justin Bieber mengambil kesempatan untuk menghantar gambar dia tak berbaju kepada kekasihnya Selena Gomez.



Gambar Nora Danish bersama Ibu dan adik beradiknya dan gambar-gambar menarik Nora

Posted: 30 Jan 2011 02:31 PM PST

Sensasi suka sangat tengok perempuan cantik,comel,kiut dan gorgeous.Nora Danish adalah antara yang cantik dan sangat lah kiut kat negara kita nie.

Berbeza dengan Lisa surihani yang adik beradik semua lelaki,Nora pula datang dari keluarga dimana adik beradiknya semuanya perempuan.Jadi girls power tue lebih la.

Jom ushar gambar-gambar Nora bersama keluarga ,anaknya ,dan gambar-gambar menarik Nora.

okey dalam gambar nie yang dipeluk Nora tue la ibunya,tak silap sensasi lah ibu Nora nie berdarah Myanmar .kan kan?correctme if im wrong. Nora punyer adik beradik sumenyer gerls

Nie adik Nora yang bernama Nadya

apa yang menarik kat gambar diatas nie..Nora berambut hitam..ya kita selalu tgk Nora dnegan rambut karats nya..mcm nie la rupa Nora with black hair,cantik kan..nampak muda remaja.
Nora yang sedang bagi anak kesayangannya Rayqal minum air.
Gambar masa Raya,dalam pix nie kita boleh tengok Nora,Rayqal dan Jejai kat belakang tue tgk apa tah..
Nora dengan her baby,masa nie Nora masih lagi ada lemak-lemak maklumlah lepas bersalin,tapi berjaya jadi slim mcm anak dara balik .memang Hot Mama sangat,
Comelnye..Nora dan anaknya buat muka busyuk..
Nora hantar Rayqal ke Taska
Sibuk mekap..biasala perempuan kan..hehe
Nora yang kelihatan penat dan makan KFC
Apa yang menarik kat gambar nie???Gambar nie tak menarik sebab tue yang menjadikannya menarik.Hair and make-up failure lah Nora dalam pix nie...Tak suke..huhu

Apa yang menarik kat gambar nie..ermm..lu pikir lah sendiri.. :P
Nora and her bestfren Betty Rahmad,iaitu adik beradik Erma Fatimah dan Umie Aida

Gambar Lisa Surihani dan adik beradiknya

Posted: 30 Jan 2011 01:59 PM PST

Lisa Surihani kini antara the most wanted chick in Malaysia kerana ke ayuannya dan kejelitaan Lisa.

Pasti semua orang sibuk-sibuk nak tengok wajah adik beradik Lisa,kalau ada kakak ke adik perempuan ke mesti lagi syiok korang kan sebab rasa tak dapat Lisa dapat adik ke kakak ke jadilah..hehe

Tapi nampaknya Lisa adalah the only flower in da house..

Semuanya abang-abang belaka.Nie la gambar abang-abang kandung Lisa and maybe adik Lisa jugak,Sensasi tak pasti,tapi sebelum nie Sensasi dah pernah tengok dah mereka nie sebab tue pasti mereka nie mmg Lisa's brothers.

Bestkan dapat adik perempuan yang comel pulak tue.

Sape-sape yang bakal nak jadi boyfren lisa nampaknya kene la diinterview oleh para bodyguardnyer tue..hehe

With my bros. From left Azan, Dzull, Aamyer, Arif. Adri takde dalam ni ♥

Engku Emran main kayu tiga,Erra malas ambil pusing

Posted: 30 Jan 2011 01:52 PM PST


Kebelakangan nie ada rakan-rakan artis yang mula bergossip kononnya Engku Emran iaitu suami kepada Erra Fazira berlaku curang,ayat lebih manis sikit main kayu tiga la dibelakang Erra.

Erra sendiri pernah mendengar gossip nie tapi malas nak percaya dan tidak mahu bergaduh dengan Emran kalau takda bukti kukuh.Erra lebih suka relax ,tapi ada jugak tanya kat suaminya dengan nada bergurau.

Walaubagaimanapun Erra cakap lagi,dia pasti akan bersiap sedia dengan segala kemungkinan yang ada.


"Jujurnya, memang saya pernah dengar cerita yang mengatakan Emran mempunyai hubungan dengan wanita lain di luar tetapi saya selalu ambil pendekatan untuk tidak ambil pusing selagi tiada bukti kukuh.

"Kadang-kala orang boleh bercakap dan memfitnah macam-macam tentang kita. Jika benar dakwaan tersebut, saya sentias berdoa agar ditemukan bukti dan petunjuk,"


"Memang saya pernah bertanyakan perkara itu kepadanya tetapi dalam keadaan yang santai dan bergurau. Namun, selagi tidak terbukti, saya tidak mahu ambil serius.


"Tidak perlulah sampai kami berbalah di rumah semata-mata mendengarkan cerita yang timbul sedangkan belum terbukti kebenarannya," katanya yang mengakui pengalaman bergelar selama hampir 18 tahun dalam bidang seni banyak membantu dalam menangani gosip sebegini.

Rita Rudaini bermaaf-maafan dengan deraian air mata dengan Mertuanya

Posted: 30 Jan 2011 01:45 PM PST

Aidil bersama ibu bapanya

Alhamdulillah,akhirnya Rita yang kini sarat mengandung anak kedua,bermaaf maafan dengan mertuanya.Macam nie lah buang yang keruh ambil yang jernih.Takkan bahagia dan takkan lengkap rasanya hidup berkeluarga dengan insan tercinta tanpa restu org tua.Maklumlah,walaubagaimanapun,ibu bapa yang membesarkan kita,tanpa restu mereka,pasti jiwa kacau dan runsing.

Rita meluahkan rasa hati yang terbuku setelah tiga tahun bermasam muka dengan mertuanya,sambil menangis,dan saling bermaafan semasa Rita dan Aidil membawa kedua ibu bapa Aidil melawat anak mereka Aidit Rayyan di Pusat Perubatan Prince Court, Jalan Tun Razak.

"Emak sayangkan Rita. Mak restu perkahwinan Rita dengan Aidil," kata Azizah sambil memeluk menantunya dengan linangan air mata

Masa tue kedua-dua belah keluarga Rita dan Aidil turut menyaksikan peristiwa itu.

"Kalau mak dengan ayah rindu dekat Rayyan, boleh datang melawat," kata Rita yang tentunya berasa lega dengan peristiwa bersejarah itu.

Bukti Laporan Polis tentang ugutan mencederakan Fasha Sandha

Posted: 30 Jan 2011 01:36 PM PST



Sekali lagi Fasha terpaksa menunjukkan bukti yang dia memang pernah diugut dan telah membuat Laporan Polis berhubung ugutan untuk dicederakan apabila ada yang cuba mempertikaikan kenyataan Fasha .

Kata mereka,kalau benar Fasha sudah membuat laporan polis mustahil tiada tindakan yang dibuat.Bahkan katanya ada membuat semakan di Balai Polis dan mendapati tiada laporan yang dibuat Fasha Sandha langsung.

Fasha malas bercakap panjang lalu mengeluarkan bukti laporan Polis yang dibuatnya.

Laporan dibuat pada tahun 2008.

So takda sapa yang patut pertikaikan kenyataan Fasha lepas nie.

"Barangsiapa melakukan kesalahan menakutkan secara jenayah hendaklah diseksa dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai dua tahun, atau dengan denda, atau dengan kedua-duanya; dan jika ugutannya itu ialah ugutan hendak menyebabkan kematian atau cedera parah, atau hendak menyebabkan kebinasaan apa apa harta dengan api, atau hendak menyebabkan sesuatu kesalahan yang boleh diseksa dengan bunuh atau penjara, atau dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai tujuh tahun atau hendak mentohmahkan seorang perempuan sebagai jalang, maka ia hendaklah diseksa dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai tujuh tahun, atau dengan denda, atau dengan kedua-duanya."

Diana Danielle dan Farid Kamil Putus Cinta

Posted: 30 Jan 2011 01:29 PM PST


Percintaan antara Diana Danielle dan Farid Kamil pernah menjadi misteri apabila org tertanya-tanya siapa sebenarnye aweks Farid Kamil nie.adakah Lisa Surihani ataupun Diana Danielle??

Namun setelah korek punye korek,melalui blog,Facebook bahkan subang berhuruk F dan K yang dipakai DD ,terbuktilah mereka berdua nie bercinta walaupun masing-masing menutup rapat mulut tentang kisah percintaan mereka..Dua dua cantik dan hensem.

Cuma Sensasi tengok Farid Kamil nie kalau berlakon dengan perempuan bukan main romantik lagi lagak gayenye..Pernah gak sensasi tertanya-tanya,tak cemburu ke Diana Danielle tengok lagak Farid yang mcm ala-ala playboy tue?

Bukan apa,siap ada adegan Farid Kamil buat surprise kat Lisa Surihani siap suap-suap kek lagi semua kan..hehe

Agaknye mungkin selama nie Diana Danielle dan Farid ada gaduh-gaduh pasal isu nie..yelah mustahil dalam sesuatu hubungan tue tiada perasaan cemburu.

Dalam Twitter Cuitsikit bgtau yang Farid Kamil dump Diana Danielle sebab DD bersikap kurang matang dan kerap mencari gaduh..

Tapi dinafikan oleh DD,katanya,dia yang dump Farid Kamil..





Sebelum nie Farid Kamil pernah bercinta dengan Irma Hasmie iaitu ex-gf Nabil Raja Lawak.

Nampaknya sekarang nie musim org jadi single..