Adsense

Ahad, 2 Januari 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Saya tak ada sugar daddy

Posted: 01 Jan 2011 02:39 PM PST


Heroin filem Jalang, Yasmin Khanif menafikan dia mempunyai sugar daddy yang membiayai kehidupannya pada usia semuda 22 tahun tetapi mengakui sudah mempunyai sebuah syarikat produksi filem, Yasmin Khanif Production.

Yasmin juga sudah bergelar penerbit untuk filem sulungnya berjudul Cempakayang menelan belanja RM3.5 juta. Malangnya, filem yang dilancarkan pada awal tahun lalu pula terpaksa ditangguhkan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakan.

Namun, orang tetap akan bertanya, banyakkah pendapatan buat pendatang baru seperti Yasmin yang hanya berlakon satu filem? Tak sampai setahun jadi artis, sudah ada rumah, kereta dan syarikat perniagaan sendiri.

"Saya tidak ditaja oleh sesiapa, atau punya sugar daddy yang memberi wang untuk menanggung saya setiap bulan. Segala kemewahan yang orang lihat pada saya didapati hasil titik peluh sendiri.

"Semuanya bukan pemberian atau belas ihsan orang lain. Saya yang bertungkus lumus untuk mendapatkan apa yang diingini selama ini. Jual bakat dan mencari ke merata projek untuk bisnes sendiri.

Anak kelahiran Kuala Lumpur ini memberitahu bahawa kehidupannya cukup sederhana dan tidak pernah bermegah-megah seperti mana yang dicanangkan.

Menyentuh tentang 'penaja' berpangkat Datuk yang bertanggungjawab melaburkan sejumlah wang untuk syarikat produksi miliknya itu, Yasmin diam seketika.

"Baiklah, saya mengaku bahawa syarikat produksi itu memang ditaja oleh seorang Datuk tetapi segala urusan dilakukan saya sepenuhnya. Saya buat dari A hingga Z. Untuk pengetahuan, dia adalah pembiaya kewangan sepenuhnya untuk filem Cempaka.

"Bagaimanapun tidak lama kemudian, hati kecil saya mengatakan Datuk ini sebenarnya penipu. Pelaburan bernilai kira-kira RM100,000 sebagai wang pendahuluan filem Cempaka saya itu macam ada agenda tertentu," jelasnya.

Yasmin turut mendakwa bahawa hubungannya dengan lelaki berusia 43 tahun itu hanya sekadar teman bisnes. Tidak lebih daripada itu. Malah mereka tidak pernah keluar berdua-duaan kerana dia sering ditemani ahli keluarga lain.

"Dengar sini, saya tidak pernah ada skandal atau berkasih dengan Datuk itu. Dan dia bukan seorang sahaja Datuk yang pernah berurusan dengan saya sebelum ini.

"Saya pernah buat laporan polis pada 22 Disember tentang kelakuan Datuk itu. Dia menyerbu masuk rumah saya di Kota Damansara ala gengster membuatkan kami sekeluarga menggigil ketakutan.

"Jadi saya rasa sedih apabila dia mengeluarkan kenyataan yang bukan-bukan tentang saya. Mahu saya buat kenyataan maaf secara terbuka, untuk apa semua itu? Saya kan tiada hubungan istimewa dengan dia," tegas Yasmin berkali-kali.

Kata Yasmin, prinsip hidupnya tidak sesekali merampas suami orang yang sudah punya keluarga sendiri. Tidak juga menjaja cerita istimewanya dengan mana-mana lelaki yang bertujuan untuk meraih publisiti murahan.

google: yasmin khanif, yasmin khanif facebook, yasmin khanif blog, yasmin khanif twitter, yasmin khanif myspace, yasmin khanif seksi, yasmin khanif hot, buah dada yasmin khanif, yasmin khanif bogel, terkini yasmin khanif, terbaru yasmin khanif, yasmin khanif wiki, yasmin khanif profile, yasmin khanif bio, yasmin khanif biodata, gosip terkini yasmin khanif, kontroversi terkini terbaru yasmin khanif

Azlan (The Typewritter) Kini Bergelar Suami

Posted: 01 Jan 2011 02:34 PM PST


PETALING JAYA: Dengan sekali lafaz, vokalis kumpulan Azlan And the Typewritter, Norazlan Rosle atau Lan, 28, sah bergelar suami kepada Normala Hassan, 28, pukul 10 pagi, Sabtu, di Surau Al-Munir, Batu 14, Hulu Langat.

Pengantin perempuan menerima mas kahwin RM300 dan wang hantaran RM11,700, sebagai simbolik tarikh lahir Normala iaitu pada 7 November 1982.

Pasangan yang mengenakan pakaian bewarna krim sedondon itu turut menerima dulang hantaran sebanyak lapan berbalas dengan lapan.


Lan dan Normala pada majlis pertunangannya pada Julai 2009.
Menurut Lan, dia lega dengan kelancaran majlis yang dibuat setelah menunda perkahwinan yang sepatutnya diadakan pada November tahun lalu.

"Apabila tarikh pertama yang dirancang tidak menjadi, kami telah menetapkan tarikh baru iaitu hari ini. Itupun saya agak tergesa-gesa kerana sibuk dengan kerjaya nyanyian.

"Jadi, bila dah kahwin, senang sikit dan hati pun dah lega. Selepas ini saya akan kembali sibuk dengan persembahan nyanyian. Mungkin kami akan mula fikirkan tentang mendapatkan anak pada tahun depan.

"Setakat ini, kami merancang untuk mendapat seramai tiga orang anak," katanya yang masih tidak tahu lokasi percutian bulan madu mereka.

Majlis resepsi yang berkonsepkan perkahwinan dalam taman diadakan secara sederhana di Taman Pudu Ulu, Cheras.

Lan dan Normala telah bertunang pada Julai 2009 dan sepatutnya mereka dijadualkan bernikah pada November 2010. Disebabkan penundaan itu, Lan dikhabarkan dia kononnya sudah putus tunang.

google: azlan (the typewriter), azlan (the typewriter) dah kahwin, azlan (the typewriter) bernikah, gambar nikah azlan (the typewriter), gambar resepsi azlan (the typewriter),   gambar sanding azlan (the typewriter), gambar azlan (the typewriter) dan isteri, foto isteri azlan (the typewriter), majlis perkahwinan azlan (the typewriter), majlis resepsi azlan (the typewriter), gambar pernikahan azlan (the typewriter), gambar terkini terbaru azlan (the typewriter) dan isteri, berita terkini terbaru azlan (the typewriter) dan isteri, azlan (the typewriter) selamat diijabkabulkan,

Neelofa Sedia Tepis Kontroversi

Posted: 01 Jan 2011 02:31 PM PST


KUALA LUMPUR: Juara pertandingan Dewi Remaja 2010, Noor Neelofa Mohd Noor, 22, yang baru saja dua bulan menyertai indutsri hiburan tempatan sudah bersedia untuk bersaing secara sihat dengan selebriti-selebriti tempatan untuk menjadi seorang pelakon dan pengacara profesional.

Menurut anak kelahiran Kelantan itu, walaupun takut untuk melalui cabaran dan dugaan, lebih-lebih lagi berkaitan gosip, dia cuba 'meredah' diri demi mencapai impiannya bergelar seorang pelakon dan pengacara profesional.

"Walaupun baru tiga bulan saya melangkah masuk ke bidang seni, saya sudah dapat merasai bahang dari segi privasi terumatanya. Habis segala gambar-gambar saya disebarkan di internet.

"Apa-apa pun, itu juga sebagai permulaan untuk saya menerima dimana hal-hal peribadi pasti akan diketahui umum dan saya bersedia semua itu.

"Selain itu, saya juga nampak perbezaan diri sendiri sebelum dan selepas bergelar selebriti keyakinan diri saya lebih tinggi dan cara berinteraksi saya dengan orang juga berbeza. Ia sedikit sebanyak mematangkan saya juga," katanya yang ditemui di parti Media Hiburan di sini, Khamis.

Tambah Neelofa, dia juga gembira kerana sudah memulakan tugas sebagai seorang pelakon dan pengacara dimana dia akan digandingkan bersama Gambit melakonkan watak utama menerusi filem arahan Aziz M Osman yang berjudul Azura.

Dalam pada itu, neelofa juga bersedia untuk menepis segala kontroversi yang bakal diterimanya.

"Insya-Allah, saya akan cuba menjadi yang terbaik buat masyarakat umum agar tidak terjebak dengan kontroversi. Selain itu, azam baru saya untuk tahun ini, saya akan mengurangkan cara pemakaian yang seksi.

"Ini kerana, saya perlu membawa gelaran Dewi kepada umum, dan secara tidak langsungnya, orang akan perhatikan tata tertib kita baik dari segi pertuturan, pemakaian dan personaliti diri," katanya yang turut mengacara bagi program Paparazi dibawah terbitan KRU TV.