Adsense

Rabu, 12 Januari 2011

Celebrity News

Celebrity News


[18SX] Anak Tumpang

Posted: 12 Jan 2011 08:34 AM PST

Sepasang suami isteri dah lama mencuba utk mendapatkan anak..lalu satu hari
mereka bersetuju utk menggunakan kaedah "anak tumpang" atau kata lain..
isterinya itu menggunakan benih lelaki lain utk mengandung..  Setelah
bersetuju dan memilih bakal lelaki yang akan "menyedekahkan" (heheh) spermnya..

maka satu hari.. sisuami berkata..

"Ok sayang.. abang pergi dulu... sebentar lagi lelaki tersebut akan datang..."
(lelaki yang nak gunakan sperm dier la..)

Kebetulan sebelum lelaki tersebut muncul.. tiba2 seorang photographer bayi..
datang.. meng'offer'kan servis nya

"Selamat pagi puan.. saya datang utk.. "belum sempat habis bercakap ..isteri
memotong kata2nya dan berkata "oh ya..saya memang menunggu awak.."

"errr ya ka?" kehairanan photographer tu..
"kalau macam tu..bagus la.. saya dah buat banyak bayi yang istimewa..
(maksudnya gambar yang baik la.. )

"Itu la yang suami dan saya harapkan.."kata si isteri.. "silakan masuk.. dan
duduk la.."


"Hmmm macamana kita nak start???" tanya si isteri setelah beberapa ketika...
"Serahkan pada saya puan... saya selalunya buat di bathtub... sekali kat atas
sofa.. dan beberapa kali di katil.. kekadang kat atas lantai di ruang tamu saja.
itu pun seronok juga..anda akan benar2 enjoy..." kata lelaki tadi menerangkan
tempat2 yang sesuai utk diambil gambar..

"Bathtub??? atas lantai...??? Patutlah ianya tak pernah berkesan pada saya dan
suami..kami selalu lakukan di bilik tidur saja.. "jelas isteri ...

"Puan, tak da orang yang bleh grenti ianya baik setiap kali.. tapi kalau kita
pelbagaikan posisi dan saya shoot dari beberapa angle.. saya jamin...anda
akan suka dengan resultnya...

Si isteri ..tercengang...


"Puan..dlm keja saya nie..seseorang mesti mengambil masa skit..saya suka.
berada diluar dan didalam buat beberapa ketika.. tapi tentun puan tak suka..

"Macam saya tak tau???" kata si isteri..Photographer tadi mengeluarkan
gambar2 bayi yang sungguh comel dari briefcasenya.. "yang ini saya buat maser di
atas bus kat London..


"Hah!...atas bas????" terkejut si isteri...
"Yang kembar ini plak memang tak disangka2.. bila anda tau bahawa memang susah
nak bekerjasama ngan emaknya.. " kata photograper tadi..

"Emaknyer susah nak bekerjasama????" tanya si isteri..
"Ya... memang susah.. sehingga saya terpaksa bawa dia ke Hyde Park utk buat
keja dengan baik.. orang ramai mengerumuni kami ketika itu..utk melihat dengan
jelas apa yang kami lakukan..."

"Didepan public???" "Ya..dah tu..lebih kurang 3 jam baru selesai.. emaknya..
menjerit.terpekik.. sehingga saya tak boleh nak concentrate..bila tupai2 dah

datang menghampiri alat saya.. saya terpaksa berhenti melakukannya.. "
cerita si Photograper..


"awak maksudkan tupai2 tu really usik awak punya....alat???" tanya si isteri..
"Ya puan... tak per la.. Puan dah bersedia ker.. Saya akan siapkan tripod
lepas tu kita akan mulakan.. "Tripod????"nak buat aper..??? "tanya siisteri..
"OH..itu utk laraskan alat saya nanti... ianya terlalu besar utk saya pegang
lama-lama.. "


"er puan.???Puan??? la..dier pengsan!!!

hahahahahahaaaaaaaa........

[STORY] Suami Yang Kecewa Part I

Posted: 12 Jan 2011 08:32 AM PST

"alamak, bila la anak aku nih nak tido gamaknyer." dengan nada sedihnya aku mengeluh mengenangkan kesangapan setelah berminggu-mingu tidak berlayar."yang, anak tue xmo tdo lagi ker?" berulang kali aku bertanyakan kepada isteri aku akan anakku yang masih cergas bermain. " 


Blom lagi, sket lagi tdo ler," tanpa rase bersalahnya bini aku menjawab. Aku pn lalu memanggil anak aku lantas memberi satu teka-teki untuk dijawab " Kalo adik dapat jawab teka-teki nih adik mmg pandai, Apa dia bila hidup dia baring bila tido dia berdiri". menung panjang anak aku memikirkannya sampai la dia mengalah " Adik xtahu la abah, ape jawabnya?"  


ape lagi aku jawab la " haa.. kalo adik nak tau, nnt abah gtau dalam mimpi..g tdo keh". dengan pantasnya anak aku terus masuk bilik. Hahaha.. aku berjaya jugak suh anak aku tdo, sambil senyuman yang lebar dan
urat-urat semakin berdenyut-denyut aku terus mendekati bini aku yang tengah asyik menggosok baju. "sayang...  mlm nih kapal abg da siap nak belayarrrrr" sambil hembus2 manja kt telinga bini aku. Dengan suara manjanya bini aku menjawab " sayang... hari nih ayang lampu meerraaahhhh.." Argghhh.. TIDAKKKKK...

[STORY] Suami Yang kecewa Part II

Posted: 12 Jan 2011 08:29 AM PST

2minggu kendian....

tit..tit..tit.. tiba-tiba ringtone msj fon aku berbunyi, then aku terus buka.. dan baca
Sender : ayg
sayang, karang nak amik ayg amik awal sikit yer. Malas tul nak wat keje da nih, ingat nak balik tdo je nih. Malam krg nak tdo awal sket. Nih pn asyik sangap jer sampai berair-air .. [mesej error]

Tersenyum aku bila dapat msj dari bini aku.. Ishh, bini aku nih cam paham-paham je. hehe.. Tepat 5.30 aku da chow kuar opis g amik bini aku. sampai je kt tempat bini aku, aku tgk bini aku da senyum-senyum je. xsabar nak balik la tue.. Haa.. dan malam pn mula menjelma. 



Pas mandi je aku tgk anak aku da siap-siap masuk bilik. " Mane anak kita yang?" tanya aku, yela selalu time cmni selalunya cergas lagi bermain. "ayg dah tdokan dulu tadi, ari nih ayg cam nak tdo awl" jawab bini aku. Hehehe... tersenyum aku sambil menahan kesangapan lalu.. Sambil berseloroh aku ckap kt bini aku "Ish. syg pn rase nak tdo awl gak la camnih". 



Masuk je bilik, aku terus terkam bini aku. "ish, syg nih.. ayg nak tdo la. ngatuk nih" bini aku menepis. "aii. tadi bagi msj, beria-ria kata sangap la, sampai berair-air plak tue." aku kehairanan. kenapa nih.. kenapa nih.. "syg nih, ayg kan org melaka SANGAP tue Maksudnya MENGUAP.. menguap sampai berair-air mata tadi" ARGHHHH!!.. TiDAKKKK....


ZoOM : Hahahahha...sabow je la !!!

Tomok Dan Pramugari Kahwin Bulan Julai !!?

Posted: 12 Jan 2011 08:25 AM PST

Betulkah Tomok akan berkahwin pada bulan Julai 2011 ni ? Entahlah tapi ini yang ZoOm baca dalam akhbar online tengah malam ni.Penyanyi Shah Indrawan Ismail atau Tomok, 26, turut mengaku akan menamatkan zaman bujangnya pada tahun ini.


Berikut "Statement" Beliau apabila ditanya oleh wartawan Mstar Online :



"Ya, Insya-Allah, saya sedang merancang untuk ke arah itu, namun buat masa ini saya masih belum bersedia sepenuhnya dan banyak perkara yang perlu diuruskan lagi.
"Bila sampai masanya nanti saya berjanji untuk umumkan perkara itu dan tidak akan merahsiakannya kepada orang ramai,"
"Setakat ini semua dalam perancangan dan masih awal untuk menceritakan persiapan perkahwinan kami. Dia juga masih belum bersedia untuk diperkenalkan kepada peminat," katanya.


ZoOm : Untuk pengetahuan anda nama GF Tomok " Ayu ", dan berkerja dengan syarikat penerbangan Malaysia ( MAS/AIRASIA@FireFly ) ...


Apa kata anda ?

Aman Shah Didenda 3 Ribu Kerana Ditangkap Berkahlwat Tahun Lepas !!

Posted: 12 Jan 2011 04:29 AM PST

Aman Shah dan Pasangannya janda anak dua didenda RM 3 Ribu selepas mengaku bersalah berkahlwat tahun lepas di Persint 15 Putrajaya.


Aman Shah atau nama sebenarnya, Aman Shah Abu Kassim, 53, dan Rohana, 32, terdahulu mengaku salah berada dalam keadaan yang boleh menimbulkan syak atau berkhalwat pada pukul 12.15 tengah malam, 26 September 2010.


Dibawah ini "Statement" Aman Shah Mengenai Kes ini :



"Kejadian itu berlaku semasa saya mempunyai masalah. Saya nekad untuk tidak melakukan kesalahan yang sama di masa akan datang," katanya menambah agar tidak dikenakan hukuman penjara.




ZoOm: Semoga Beliau Akan mengambil iktibar dengan apa yang berlaku