Adsense

Rabu, 12 Januari 2011

borak kosong

borak kosong


Anda rasa adakah perempuan dalam gambar ini berbogel?

Posted: 12 Jan 2011 09:00 PM PST

image
Ini gambar anak dara sedang make up di hadapan cermin dan kelihatan kawan di belakangnya sedang berkemas tetapi ada sesuatu yang tak kena dengan  gambar kawan yang mengemas itu.Adakah dia berbogel?Perhatikan betul-betul…


 v

v

v

v

v

v

v


image

Bukan.., Awek yang di  belakang itu memang memakai baju. Itu bukan punggungnya... Itu adalah tangan kanan si pemegang kamera..!! Jadi bila melihat sesuatu kejadian atau keadaan fikir dahulu dan jangan terus membuat kesimpulan...Jadi orang yang bijak

Lelaki selamat kerana peluru keluar ketika bersin

Posted: 12 Jan 2011 08:45 PM PST


Seorang lelaki Itali yang terkena tembakan di kepala semasa sambutan tahun baru semakin pulih selepas peluru yang melekat di dalam kepalanya keluar melalui hidung ketika dia bersin.

Darco Sangermano 28 tahun dan teman wanitanya menyertai sambutan tahun baru apabila dia terkena tembakan pelury sesat.Peluru itu menembusi sebelah kanan kepalanya di belakang rongga mata dan melekat di dalam saluran hidung.

Sangermano dikejarkan ke hospital dan ketika menunggu rawatan doktor dia bersin lalu menyebabkan peluru itu keluar dari lubang hidung kanannya.(link)

[Aneh] Bayi baru lahir dah tumbuh gigi

Posted: 12 Jan 2011 07:45 PM PST

Seorang bayi yang baru saja dilahirkan menggemparkan jiran tetangganya kerana bayi tersebut lahir dengan ditumbuhi dua gigi depan dibahagian bawah.

Secara logik, gigi baru boleh tumbuh setelah bayi berusia satu tahun. Kejadian aneh  ini membuat kedua orang tuanya terkejut. Begitu juga dengan keluarga dan jiran tetanggannya.

Pasangan Nur Ikhsan dan Tri Wahyuni warga Dukuh Ngoncol, Desa Nglorok, Kabupaten Sragen, Jawa Tengah, mengaku terkejut setelah melihat bayi yang baru dilahirkan telah tumbuh dua gigi depan dibahagian bawah.

Hampir setiap hari penduduk sekitar menjenguk bayi ajaib ini untuk membuktikan informasi dari mulut ke mulut. "Ini l aneh, bayi baru lahir sudah tumbuh dua gigi," jelas Sunardi, mertua Ikhsan,.

Menurut Sunardi, selama hamil atau proses bersalin anaknya tidak menunjukkan keanehan . Semua berjalan seperti biasa. Bayi dengan pertolongan Bidan ini lahir dengan berat badan 2,5 kilogram.

Kini bayi yang masih merah ini terus didatangi orang ramai yang ingin menyaksikan keanehan. Menurut Ilmu kedoktoran, bayi baru tumbuh gigi setelah berusia satu tahun. Hingga kini bayi tersebut belum memiliki nama.

Baru 12 tahun tapi sudah melakukan seks dengan 15 lelaki

Posted: 12 Jan 2011 06:45 PM PST


Pada usia 12 tahun, seorang kanak-kanak perempuan sudah aktif melakukan seks dengan 15 lelaki berbeza.  Salah seorangnya ialah lelaki berusia 35 tahun, hampir tiga kali ganda daripada usia kanak-kanak itu seperti yang dilaporkan oleh The New Paper. Kejadian yang berlaku di Singapura ini berlaku pada sekitar tahun 2008 yang lalu.

Rahsia gelap kanak-kanak ini terbongkar apabila dia mengadu sakit perut dan muntah-muntah. Dia dirawat di National University Hospital dan hasil pemeriksaan menunjukkan bahawa dia hamil. Pada waktu itu, kanak-kanak itu baru mencecah usia 13 tahun dan telah mengaku melakukan hubungan seks dengan "beberapa orang lelaki". Pengakuan kanak-kanak itu telah mendorong polis membuat siasatan dan hasilnya enam pasangan seks kanak-kanak ini berjaya dikesan dan ditahan.

Salah seorang daripada lelaki itu mengaku melakukan hubungan seks dengan kanak-kanak bawah umur itu ialah guru pelatih di National Institute of Education. Lelaki berusia 23 tahun itu mengaku melakukan hubungan sek dengan kanak-kanak itu yang pada ketika itu berusia 12, di apartmennya sekitar bulan September 2007.

Guru pelatih dan lima lelaki lain yang melakukan seks dengan kanak-kanak itu telah dikenakan denda dan hukuman penjara. Pada ketika hukuman dijatuhkan kesemua tertuduh berusia antara 19 hingga 35 tahun.

Sembilan lelaki lain masih disiasat, didakwa dan kes mereka masih berjalan.

Trend remaja melakukan seks pada usia terlalu muda bukanlah kes terpencil kerana berdasarkan statistik  terdapat peningkatan jumlah kes melibat kes seumpama itu di Singapura. Malangnya, trend yang sama kini semakin menjadi-jadi di Malaysia. Buktinya,baru-baru ini dilaporkan budak lelaki berusia 10 tahun telah ditahan kerana disyaki merogol budak perempuan berusia 9 tahun.


sumber : www.duniacacamarba.blogspot.com

Lelaki sama jiran kerana burung mengutuknya

Posted: 12 Jan 2011 05:35 PM PST

Burung kalau diajar perkataan yang bukan-bukan akan
mengeluarkan perkataan yang bukan -bukan.Begitulah yang terjadi
lelaki ini yang di maki oleh burung yang bermulut celupar...saya petik dari myMetro

TAIPEI: Seorang lelaki yang berang dengan burung peliharaan jirannya kerana membuat bising mengemukakan saman dengan mendakwa haiwan itu menyebabkan tekanan dan kecederaan, lapor akhbar Liberty Times, semalam.

Juruelektrik, Wang Han-chin menuduh lima jirannya mengajar burung seperti spesies kakaktua mereka menyumpah dirinya sebagai membalas dendam selepas dia membuat laporan polis mengenai haiwan itu membuat bising.


Wang mendakwa setiap kali keluar dari rumah, burung itu mengutuknya 'mulut tempayan bodoh' menyebabkan dia tertekan dan hilang tumpuan ketika bekerja hingga mengalami kecederaan. - AFP

Manusia Jadi Pengemis Dah Biasa, Kalau Anjing Jadi Pengemis Luar Biasa

Posted: 12 Jan 2011 04:21 PM PST

Mari kita lihat aksi-aksi anjing ini...







Aksi wanita yang tak tahan terkencing dalam seluar

Posted: 12 Jan 2011 10:01 AM PST

Inilah akibat bila dah tahan...mana-mana pun dilepaskan..
walaupun terkencing dalam seluar...






Lelaki mati bangkit kembali ketika di autopsi

Posted: 12 Jan 2011 09:30 AM PST

Seorang lelaki India yang telah diumumkan meninggal dunia telah mengejutkan kakitangan hospital apabila bangun ketika autopsi dijalankan ke atasnya.

Para doktor melakukan bedah mayat ke atas Manas Deo  selepas dia dilanggar kereta, laporan akhbar Orissa Sambad.

Deo telah mengalami luka parah pada hari Krismas lalu dirempuh oleh sebuah kenderaan berhampiran perkampungan Baragadia, Jajpur di pantai timur India.

Polis telah menghantarnya ke hospital tempatan di mana doktor menyatakan dia telah mati. Walaubagaimana pun sangkaan dokotor itu meleset sama sekali.

"Ini adalah kejutan bagi kakitangan hospital dan ahli keluarga selepas Manas terbangun ketika para doktor memulakan autopsi," akhbar itu melaporkan.

Setelah bangun, Deo dibawa ke hospital di bandar berdekatan Cuttack untuk rawatan. Dia ketika ini sudah pulih dan dilaporkan akan dibenarkan keluar dari hospital dalam satu atau dua minggu. Ini bukan pertama kalinya seseorang telah terbangun setelah dinyatakan meninggal.

Pada tahun 2007, seorang lelaki bernama Carlos Venezuela Camejo dibawa ke bilik mayat, juga terlibat dalam kemalangan kereta. Ketika doktor mulai memotong wajah mangsa, mereka terkejut melihat dia mulai berdarah dan cepat-cepat menjahit kembali luka itu.


Via - NY Daily News

Pasangan buat projek di pesta buih

Posted: 12 Jan 2011 08:45 AM PST

Sepasang kekasih tertangkap gambar ketika melakukan perbuatan tidak senonoh pada satu pesta buih yang belaku pada malam tahun baru di Singapura.Mereka tidak memperdulikan orang sekeliling yang memandang perbuatan tak senonoh itu.Mereka melakukan perbuatan terkutuk itu seolah-olah tiada orang sekeliling.



A STOMPer sent in this photo of a man seen placing his hand inside a girl's shorts at a foam party.

The daring act was apparently done in the open, in full view of party-goers at the Siloso Beach countdown on January 1.

According to the sender, the couple did not seem bothered by the stares other people were giving them.

They even continued their public displays of affection outside the toilet later on.

The STOMPer says:

"This couple was spotted at the countdown at Siloso Beach.

"There were a lot of people staring at them but they just didn't care.

"The Caucasian man was kissing and touching the girl all over and her top was falling off but she did not stop him.

"A passer-by smacked the girl's backside and she actually turned around angrily and slapped him.

"Her anger quickly subsided when her partner continued to kiss her.

"Later on, they moved to a tree near the toilets, where many people continued to watch them.

"They still didn't seem to care".

sumber : singaporeseen.stomp.com.sg


bk-bukti betapa semakin manusia hari ini hidup mereka semakin dikawal oleh nafsu bukan mereka yang mengawal nafsu.

[Unik] Anjing mirip singa

Posted: 12 Jan 2011 07:35 AM PST








memang cukup unik

Mari kita lihat cara anak kecil meminta sesuatu daripada orang tuanya

Posted: 12 Jan 2011 06:45 AM PST







budak-budak kalau nak sesuatu akan berusaha
memujuk orang tuanya walaupun dengan cara gambar
diatas

Patut ke coklat-coklat bentuk begini berada dipasaran?

Posted: 12 Jan 2011 05:45 AM PST

Patut ke coklat bentuk begini berada dipasaran...
kebanyakkan pengemar coklat adalah kanak-kanak walaupun
orang dewasa ramai juga yang mengemarinya....tapi kalau bentuk coklat
begini berada dipasaran bukankah akan menganggu pemikiran anak-anak kecil nanti...






sumber : www.klikunic.com

Uniknya percikan elektrik

Posted: 12 Jan 2011 04:00 AM PST

Percikan elektrik dapat dilihat semasa percubaan yang dilakukan oleh saintis Jepun, Hiroshi Sugimoto. Ia membentuk corak-corak fractals sepertimana banyak makhluk-makhluk lain di muka bumi ini termasuklah permukaan Bumi sendiri jika dilihat dari angkasa. Sungguh indah dan satu sains yang mempunyai nilai seni yang sungguh unik.








Sumber gambar - CRI Online

Bila akal digunakan dengan bijak

Posted: 12 Jan 2011 03:00 AM PST

Bila akal digunakan dengan bijak semua perkara yang 
mustahil mungkin boleh terjadi...


untuk sementra oklah....

Anak rusa putih

Posted: 12 Jan 2011 02:00 AM PST

Foto ini adalah foto seekor anak rusa albino yang digelar 'White Bambi' bersembunyi dengan ibunya di dalam hutan di Itali.

Anak rusa ini yang dianggarkan berusia lapan bulan, telah dilihat di dalam hutan oleh pejalan kaki Massimo Del Din dan anak perempuannya Deborah.

Leandro Grones, dari persatuan perburuan tempatan di sana, mengatakan Bambi tidak ada ketakutan pada jenis tembakan lain kecuali tembakan kamera.

'Albinisme bukanlah satu penyakit, namun mempunyai beberapa kekurangan pada rusa kecil, seperti misalnya tidak mampu bertahan lama terhadap sinar matahari. "


Via - Daily Mail

Aksi percintaan burung di udara

Posted: 12 Jan 2011 01:00 AM PST







Cinta betapa indahnya.....


[Pelik] Ada 50 batang jarum dalam tubuh kanak-kanak ini

Posted: 12 Jan 2011 12:00 AM PST

Kanak-kanak lelaki Brazil mempunyai sebanyak 50 jarum logam di dalam tubuhnya dan doktor yang merawatnya mengatakan  jarum-jarum itu terlekat di dalamnya satu per satu.

Dr Luiz Cesar Soltoski berkata, pakar-pakar bedah berharap untuk membuang sebahagian besar jarum - yang panjangnya lebih kurang 2in (5cm) - tetapi kerana ada yang di dalam paru-parunya, mereka harus menunggu hingga pernafasan anak itu semakin baik. Beberapa darinya tidak boleh dibuang, kerana ianya terlalu dekat atau di dalam organ-organ vital, katanya.

Ibu anak itu, yang bekerja sebagai orang gaji, membawanya ke hospital di utara-timur bandar kecil Ibotirama minggu lalu, mengatakan bahawa ia mengeluh sakit. Tiga hari kemudian, selepas x-ray telah menunjukkan ada beberapa batang jarum, doktor telah memindahkan dia ke hospital yang lebih besar di Barreiras.

Ibunya berkata kepada polis dia tidak tahu bagaimana jarum masuk ke situ, tetapi mereka akan menyiasatnya. Nama anak itu dirahsiakan kerana faktor usianya.

Soltoski mengatakan ia percaya jarum masuk ke dalam tubuhnya satu demi satu kerana tidak mungkin baginya untuk menelan mereka. "Kami fikir ia hanya boleh masuk dengan penembusan kerana kami menjumpai jarum di dalam paru-paru, kaki kiri dan di pelbagai bahagian toraks. Itu tidak mungkin terjadi melalui penelanan," katanya.

Doktor tidak menemui tanda-tanda luka di luar, tetapi gambar x-ray yang dibawa oleh laman-laman web Brazil menunjukkan beberapa batang jarum dalam tubuhnya.

Anak itu ditempatkan di dalam ruangan penjagaan intensif, tetapi Soltoski mengatakan keadaannya semakin baik.


Via - Guardian

[Ngeri] Mari lihat proses pembaik pulih tangan yang dipatuk ular

Posted: 11 Jan 2011 11:00 PM PST

Inilah proses pembaik pulih tangan yang dipatuk ular..
ngeri....















[Gila] Wanita sanggup gadai nyawa anak demi untuk tidak dikenakan tiket

Posted: 11 Jan 2011 10:40 PM PST

Drama ini terjadi di sebuah stesen kereta api Buenos Aires, Argentina. Demi menghindari  daripada dikenakan tiket, seorang ibu sanggup mendorong anaknya ke rel keretapi,sebelum kereta cepat melintas. Untunglah sang anak selamat setelah bergegas menyembunyikan diri di celah sempit antara lantai platform dan rel.

Adegan itu tertangkap di kamera CCTV stesen itu.Dia dilihat menurunkan anak ke trek sebelum dia kembali memanjat ke lantai platform. Tapi kemudian dia melihat kereta api yang datang dekat dan dia segera menghindar, tanpa  anak dalam genggamannya.

Keretapi melintas setelah itu. Seorang penumpang lain yang melihat kejadian itu nampak sangat marah kepada wanita itu. Wanita kemudian mengintip anaknya yang ada di celah sempit itu.

Guillermo D'Abenigno, Ketua Stesen Kereta Api Buenos Aires, mengatakan bahawa arus elektrik dimatikan setelah melihat ibu dan anak di dekat rel keretapi. "Kami takut kemungkinan kejadian buruk terhadap anak gadis itu .Takut dia mati dengan tubuh robek berkeping-keping di bawah keretapi," katanya.

Pekerja berhasil merangkak di bawah lantai. Mereka menemukan gadis kecil itu  ketakutan tetapi tidak terluka sedikitpun.

Wanita yang belum di kanal pasti itu kemudian dibawa kebalai polis. Dia mugkin menghadapi tuduhan melakukan tindakan yang membahayakan nyawa orang lain. Apalagi "orang lain" itu adalah darah dagingnya sendiri.