Adsense

Jumaat, 3 Disember 2010

Zon Artis

Zon Artis


(Tahniah!) Zaibo Kini Sudah Bergelar Suami

Posted: 03 Dec 2010 06:23 PM PST

GAMBAR KAHWIN ZAIBO

Akhirnya, Zaibo atau nama sebenarnya Zainal Ariffin Abd Hamid yang mula kami kenali menerusi sitkom Spanar Jaya suatu ketika dahulu telah selamat mengakhiri zaman bujang'nya pada usia 54 tahun semalam (03/12/2010) dimana Zaibo sah menjadi suami kepada Siti Hawa Shawal dengan 2 kali lafaz.

Untuk info, ini adalah perkahwinan pertama Zaibo dan merupakan perkahwinan kedua buat Siti Hawa. Pada perkahwinan terdahulu, Siti Hawa dikurniakan 9 orang anak yang kini berusia antara 3 hingga 26 tahun.

Apa-apa pun, tahniah kami ucapkan kepada Zaibo kerana telah selamat menamatkan zaman bujang walaupun sedikit lambat. Selamat berbahagia dan semoga dikurniakan cahaya mata dalam masa terdekat.

Selamat berjuang Zaibo.

P/s: Boleh tahan gempak juga design kesemua Proton Pahlawan Series ni

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Bekas Permaisuri Agong, Siti Aishah Saman Uncle Seekers

Posted: 03 Dec 2010 09:46 AM PST

GAMBAR PANAS SITI AISHAH DAN UNCLE SEEKERS

Kami pasti ramai yang sudah tahu mengenai pendedahan 'cinta syyhh' yang dibuat oleh Syed Abdullah Hussein Al-Attas atau lebih dikenali sebagai Uncle Seekers melalui blog'nya baru-baru ini. Maklumlah, pendedahan yang melibatkan orang kenamaan yang boleh kami kategorikan sebagai sebuah pendedahan yang berprofail tinggi.

Ekoran pendedahan yang dibuat oleh Uncle Seekers itu, bekas Permaisuri Agong, Siti Aishah Abdul Rahman, yang juga merupakan watak utama dalam pendedahan 'cinta syyhh' itu telah memfailkan saman terhadap Uncle Seekers kerana telah bertindak melanggar maklumat sulit baginda yang tidak sepatutnya didedahkan kepada umum.

Selain saman terhadap Uncle Seekers, Siti Aishah yang juga sebagai plaintif turut memfailkan saman ke atas bapa Uncle Seekers iaitu Syed Hussein Al-Attas yang merupakan defendan kedua. Tarikh pendengaran interparte ditetapkan pada 22 Disember ini di Temerloh, Pahang.

GAMBAR PANAS SITI AISHAH DAN UNCLE SEEKERS

Dari awal lagi kami sudah dapat agak yang perkara ini (saman) akan berlaku sebab pendedahan 'cinta syyhh' yang dibuat oleh Uncle Seekers itu seakan mengaibkan Siti Aishah. Tambahan pula, Siti Aishah kan 'orang besar', mana mungkin baginda akan membiarkan perkara ini begitu sahaja.

Nak terjah blog Uncle Seekers? KLIK DI SINI

Jom ramai-ramai pergi New Zealand

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.