Adsense

Jumaat, 3 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


Ibu sanggup di tattoo di dahi kerana masa depan anak

Posted: 03 Dec 2010 09:20 PM PST


Karolyne Smith, seorang ibu rela di tattoo  di dahinya yang digunakan sebagai  iklan website perjudian.Dia mendapat bayaran sebanyak $10.000. Dia berani melakukan ini semata-mata untuk membayar wang sekolah anaknya.Dia tidak mengambil keputusan ini sendirian tetapi telah berbincang dengan teman lelaki Jeremy Williams  selama 3 minggu.Dia diberi tambahan wang $5000 sebagai saguhati.


 Berikut ini adalah kata-kata Karolyne mengapa dia sanggup berbuat demikian : "I really want to do this. To everyone else, it seems like a stupid thing to do. To me, $10,000 is like a million dollars. I only live once and I'm doing it for my son. It's a small sacrifice to build a better future for my son."(link)



Atok 72 kurung isteri direban ayam kerana curang

Posted: 03 Dec 2010 08:45 PM PST

sekadar gambar hiasan

Mendapatkan khabar bahawa isterinya curang, seorang laki-laki berasal dari Romania telah nekad memasukkan isterinya kedalam reban ayam dan menguncinya hampir seminggu.

Wanita berumur 70 tahun dari desa Cotu Vames di wilayah Suceava itu berhasil dikeluarkan setelah beberapa jirannya menelefon pihak polis.

Mereka mengatakan sering dikejutka dengan suara-suara aneh  dari reban ayam itu dan boleh dikatakan setiap malam orang-orang disekitar rumah tersebut mendengar suara-suara aneh dan teriakan.

Suami yang berusia 72 tahun ini akan dikenakan hukuman penjara kerana melakukan kekerasan dalam rumah tangga.

Dia mengatakan: "Saya tahu dia curang dari saya dan saya memang sengaja menguncinya di dalam reban ayam tersebut supaya dia sedar dan tidak akan mengulangi perbuatan seperti itu lagi." (anov/pit)

bk-nasib baik atok-atok kat Malaysia tak buat  lagu ni....

Buat baju dari tin coca-cola kerana minat gila

Posted: 03 Dec 2010 07:42 PM PST

Kegilaaan seseorang terhadap sesuatu membuat mereka sanggup
berbuat apa sahaja asalkan keinginan @ ketaksuban merka terlaksana.Inilah yang
dilakukan oleh seorang pemuda yang sanggup membuat baju dari tin coca-cola kerana
minatnya kepada minuman ini...






gambar bawah menunjukkan bagaimaa proses pembuatan
baju ini berlaku...














salah satu cara nak recycle...

Bunuh kekasih yang datang melawatnya di penjara

Posted: 03 Dec 2010 06:35 PM PST

Dalam penjara pun masih boleh bunuh orang,lebih pelik mangsa dibunuh dalam
bilik pertemuan iaitu tempat mangsa melawat sipembunuh....cuba petikan myMetro

LIMA: Seorang banduan membunuh teman wanitanya dan menyembunyikan mayat mangsa dalam bilik kurungannya tanpa dikesan selama tiga bulan.

Warga Belanda, Jackson Conquet mengaku mencekik hingga mati Leslie Paredes, 22, apabila dia melawatnya di sebuah penjara di ibu negara Peru iniDia membunuh Leslie apabila kekasihnya itu menyuarakan hasrat untuk menamatkan hubungan mereka.Mayat Leslie kemudian disembunyikan di bawah bangku konkrit yang dibina Conquet di atas kubur mangsa.


Polis hanya menyedari kejadian itu apabila mereka menyiasat bau busuk dari bilik kurungan itu.Conquet, 32, mengaku melakukan pembunuhan itu di Penjara Lurigancho di Lima, tempat lebih 8,000 banduan ditahan, sebahagian besarnya penjenayah berbahaya. Warder penjara sering mengawasi bilik kurungan bagi memastikan setiap pelawat meninggalkan penjara itu selepas mengunjungi banduan.




Bagaimanapun, tidak ada yang menyedari Leslie tidak meninggalkan penjara berkenaan selepas melawat Conquet pada Ogos lalu, kata Ketua Penjara Peru, Wilson Hernandez.Beberapa jam selepas membuat pengakuan, polis menyerbu penjara itu di daerah San Juan de Lurigancho.

Ketika diwawancara sebuah rangkaian radio tempatan, Hernandez berkata, pasangan kekasih itu bergaduh di dalam bilik kurungan dan berakhir dengan Conquet mencekik wanita itu."Conquet mengaku membina bangku konkrit dalam bilik kurungannya dan dia menanam mayat Leslie di situ," katanya.Mayat wanita itu digali pegawai penjara dan dibawa ke sebuah rumah mayat.

Conquet ditahan di penjara berkenaan sejak Mei 2009 kerana kesalahan membabitkan dadah. Video yang dibekalkan polis menunjukkan beberapa pegawai bersenjata memeriksa seluruh kawasan penjara berkenaan, termasuk bilik air dan kemudian mempamerkan senjata yang mereka rampas.Dadah dan senjata dikatakan begitu mudah dibawa masuk ke penjara berkenaan.

Ia dibina pada 1960-an untuk menempatkan 2,000 banduan tetapi kini jumlah penjenayah yang ditahan adalah empat kali ganda. - Agensi

''Sebagai wanita tulen saya terhina"

Posted: 03 Dec 2010 05:50 PM PST

Beginilah luahan rasa seorang isteri apabila mengetahui suaminya mempunyai hubungan sulit dengan seorang mak nyah.Akibat inilah suaminya mula bersikap dingin terhadapnya sejak 3 bulan.Mak nyah itu berasal dari Indonesia.Hubungan terlarang itu terbongkar selepas dia menemui ratusan SMS mengandungi madah cinta dihantar bencong terbabit kepada suaminya sejak lebih tiga bulan lalu.Menurutnya, pendedahan ini bukan bertujuan memalukan suaminya, sebalik mahu pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap mak nyah warga asing yang mengambil kesempatan menggoda lelaki warga tempatan.Saya petik cerita ini dari myMetro


KUALA LUMPUR: "Saya tak kisah dan sanggup bermadu jika dia (suami) ada hubungan gelap dengan wanita lain, tapi bukan dengan manusia dua alam atau mak nyah. Sebagai wanita tulen, saya rasa terhina seolah-olah tidak berupaya melayan suami," kata seorang wanita.

Ibu tiga cahaya mata berusia lima hingga 12 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Lin berkata, hatinya kini luluh lebih-lebih lagi mengetahui suami dikahwini sejak hampir 15 tahun lalu bersikap dingin terhadapnya kerana mempunyai hubungan sulit dengan mak nyah popular berasal dari Indonesia yang terkenal dengan jolokan 'bencong'. 

Hubungan terlarang itu terbongkar selepas dia menemui ratusan SMS mengandungi madah cinta dihantar bencong terbabit kepada suaminya sejak lebih tiga bulan lalu. 

Menurutnya, pendedahan ini bukan bertujuan memalukan suaminya, sebalik mahu pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap mak nyah warga asing yang mengambil kesempatan menggoda lelaki warga tempatan. 




Lin berkata, suaminya yang bekerja sendiri mula berkelakuan pelik sejak tiga bulan lalu apabila kerap keluar malam dengan alasan mahu berjumpa rakan atau menguruskan perniagaan. 


"Mulanya saya tidak curiga kerana kami sudah lama berkahwin, namun perangainya mula berubah apabila dia semakin jarang untuk 'bersama' saya. 

"Malah, ada kalanya dia lebih selesa tidur di ruang tamu dan jarang berbual dengan saya dan anak-anak. Bila ditanya dia memberi alasan kepenatan, sakit badan dan macam-macam lagi. 

"Sejak itu saya mula mengesyaki sesuatu tidak kena dengannya, apatah lagi dia kerap kali menyembunyikan dua telefon bimbitnya daripada saya setiap kali ia berbunyi," katanya. 

Lin berkata, segala-galanya terbongkar apabila dia mendapatkan nombor telefon bimbit yang sering menghubungi suaminya dengan melakukan semakan pada bil diterima. 

"Saya menghubungi satu nombor yang kerap tertera dalam bil berkenaan sebelum ia dijawab suara seakan-akan wanita. Apabila diajukan soalan, 'wanita' bersuara sedikit garau itu memperkenalkan diri sebagai Yuni. Namun, apabila ditanya lebih lanjut, dia yang bercakap dengan loghat Indonesia mematikan telefon. 

"Saya yang masih tak berpuas hati menghantar SMS bertanyakan identiti dan hubungannya dengan suami saya, namun tidak dijawab. Berikutan itu, saya minta bantuan adik menyiasat dan mengekori suami setiap kali dia keluar rumah," katanya. 

Menurutnya, persoalan itu terjawab apabila adiknya mengintip pertemuan sulit suaminya dengan seorang pondan jelita yang berpeleseran di Lorong Haji Taib 2, di sini.bacaan selanjutnya myMetro


Kanak-kanak 5 tahun bakal jadi orang terkaya di Russia

Posted: 03 Dec 2010 04:16 PM PST

Anda kenal Marina Deripaska? Marina hanyalah gadis kecil berusia lima tahun dari Russia . Tapi jangan terkejut kalau di kemudian hari mendengar dia  masuk daftar orang terkaya di negaranya.

Kerana ketika ini pun Marina sudah kaya. Kekayaannya telah mencapai USD 20 billion. Jumlah duit yang sama dikongsi abangnya  yang dua tahun lebih tua, Pyotr.

Menurut Finans, Pyotr dan Marina adalah 100 anak-anak muda Rusia dengan kekayaan di atas USD 1 juta  tahun ini. Finans menyebut mereka sebagai para pewaris kekayaan orang tua mereka yang masuk kelompok oligarki Rusia. Inilah sekelompok elite di Russia  itu yang mendapat fasiliti istimewa dari pemerintah dalam menjalankan bisness.

Pyotr dan Marina menjadi "juara' minigarki kerana mereka adalah anak-anak kepada Oleg Deripaska. Dialah raja aluminium Rusia yang di tahun ini menyingkirkan Roman Abramovich dari tempat teratas senarai orang terkaya di negeri dengan wilayah daratan terluas di dunia tersebut versi Finans.

Metode yang dipakai Finans untuk menyusun daftar minigarki ini memang simpel saja. Jumlah kekayaan orang tua dibagi jumlah anak mereka. Masing-masing anak mendapat warisan dalam jumlah yang sama.Kekayaani Oleg Deripaska mencapai USD 40 billion di 2008 ini dan dia hanya punya dua anak, iaitu  Pyotr dan Marina tadi, maka kedua anaknya itu masing-masing "berhak" atas warisan sebesar USD 20 billion tadi

Panduan kamasutra untuk pencipta IT

Posted: 03 Dec 2010 10:01 AM PST

kamasutra_it

Gambar kemalangan membuat anda seru

Posted: 03 Dec 2010 09:01 AM PST



[Video] Kucing marah kerana kekasih berlaku curang

Posted: 03 Dec 2010 08:30 AM PST

Agaknya inilah yang di bual kan oleh kucing apapbila mengetahui
kekasihnya berlaku curang...





Kenapa tangan dan kepalanya?

Posted: 03 Dec 2010 07:30 AM PST

 akibat terbakar....

di pancung ketika pergaduhan....

Design kota di masa hadapan

Posted: 03 Dec 2010 06:25 AM PST








Ikan yang mirip muka manusia

Posted: 03 Dec 2010 05:50 AM PST


ikan ini dikatakan dijumpai di China...

Orang yang patut diberi peluang jadi model

Posted: 03 Dec 2010 04:50 AM PST

Cuba sesekali kta bagi peluang mereka ini jadi model..
barulah rasa adil dan mereka tidak terasa diasingkan serta
rendah diri...


kalau dah diberi peluang jangan bergambar cara macam ni...


Bila kasut macam ni nak jual kat Malaysia?

Posted: 03 Dec 2010 03:00 AM PST








Ulat bulu berkonvoi

Posted: 03 Dec 2010 02:00 AM PST

Gamabr ini berhasil ditangkap  Jamie Rooney, yang mengunjungi Taman Nasional Kruger yang terkenal di Afrika Selatan. Jamie, dari High Wycombe, Bucks, berada di dalam Jeep  ketika pemandu mereka memberhentikan kenderaan hanya beberapa inci dari konvoi ulat yang berjalan merangkak.



[Gambar] Lelaki terjun bangunan nak bunuh diri

Posted: 03 Dec 2010 01:00 AM PST







apalah malang lelaki ini sampai sanggup mengambil tindakan yang
sebegini....


Pelihara 1500 ekor anjing,200 ekor kucing

Posted: 03 Dec 2010 12:35 AM PST

Ha Wenjin wanita berasal dari China, benar-benar seorang penyayang binatang. Dia berhenti dari pekerjaannya, menjual rumahnya, menjual kendaraannya dan perhiasan untuk membiayai pemeliharaan 1.500 ekor anjing yang terlantar dan 200 ekor kucing. Dia membangun tempat pemeliharaan binatang-binatang yang  tersebut, mengajikan 10 orang untuk memelihara ribuan anjingnya dan 2 orang untuk memelihara ratusan kucingnya.

Ada juga orang yang simpati kepadanya memberi bantuan makanan untuk binatang-binatang peliharaannya tersebut. Lokasi tempat pemeliharaan yang di bangunkan akhirnya diambil oleh pemerintah daerah setempat sehingga Wejin terpaksa memindahkan lokasinya. Sekarang Ha Wenjin dan binatang peliharaannya tinggal di desa Houyu, China.










[Gambar] Pernikahan Bogel

Posted: 02 Dec 2010 11:42 PM PST

Pernikahan bogel, Pengantin dan tetamu disuruh berbogel.Pink Ivy 30 tahun pengantin wanita dan pengantin lelaki Graham-Winston Peters, 44, nampaknya ingin menyimpan duit kerana tak perlu membeli gaun pengantin mewah, indah seperti pasangan lain. Mereka menikah dalam upacara telanjang bogil, dan fotografi pernikahan dalam keadaan sangat primitif.

Menurut The Sun, tidak hanya dua karakter utama, iaitu pasangan pengantin Pink Ivy dan Graham Winston Peters saja yang harus tampil dalam keadaan bogel tapi tetamu juga mesti  bertelanjang duduk di kerusi dalam pernikahan khusus ini.

bk-sepatutnya manusia hidup semakin maju bukan semakin mundur...

[Seram]’wanita’ berbikini sedang berjemur

Posted: 02 Dec 2010 10:35 PM PST

wanita-cantik-bikini-seksi-berjemur-di-pantai-3
Feeling betul awek ni berjemur….nak kasi kulit lagi gelap….