Adsense

Khamis, 9 Disember 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Video Promo Kreatif Rock The World 10, Let’s Rocking!

Posted: 09 Dec 2010 09:17 PM PST

Rock The World 10 (ROTW 10), masih mengekalkan momentum sebagai medium untuk band-band underground menunjukkan bakat serta skill mereka di atas pentas yang kerap kali mendapat belasan ribu penonton setiap tahun. Nama-nama seperti Love Me Butch, Plague Of Happiness, Republic Of Brickfield & Koffin Kanser sering menghiasi pentas Rock The World, menghiburkan mereka yang berjiwa rock!

Kalau tahun lepas, 3 pentas dibuka yang menampilkan puluhan band dari serata Malaysia, tahun ini kami tidak tahu apa pula gimik pihak produksi Rock The World 10. Ditaja sepenuhnya oleh TuneTalk, tiket-tiket boleh didapati dengan harga serendah RM30. Rock The World 10 akan diadakan pada 26 Disember 2010 di Stadium Bukit Jalil (Carpark A).

Poster selepas ini, layan video promo Rock The World 10 yang super kreatif, ada awek cun dalam lif.

529449 270614 poster Video Promo Kreatif Rock The World 10, Lets Rocking!

pixel Video Promo Kreatif Rock The World 10, Lets Rocking!
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Zizan Nin Dibayar RM3000 Untuk 30 Hari Latihan Teater Muzikal Tun Mahathir

Posted: 09 Dec 2010 08:18 PM PST

Jambang Zizan Nin Zizan Nin Dibayar RM3000 Untuk 30 Hari Latihan Teater Muzikal Tun Mahathir

Susulan daripada artikel Berlagak Diva, Zizan Nin Digugurkan Dari Teater Muzikal Tun Mahathir , Zizan Nin dikatakan meminta bayaran yang tidak masuk akal, iaitu sebanyak RM40,000 serta royalti bagi setiap cenderamata yang tertera wajahnya.

Tapi, lain pula laporan yang kami terima daripada akhbar Mstar. Zizan Nin hanya ditawarkan RM3000 untuk 30 hari latihan pementasan Teater Muzikal Tun Mahathir, sekaligus mengubah fikiran kami tentang sikap diva Zizan Nin. Memegang watak sebagai Tun Mahathir semasa remaja, memerlukan komitmen yang tinggi, dan bayaran RM3000 untuk tugasan latihan selama 30 hari memang tak berbaloi!

Dalam masa yang sama, pihak produksi sepatutnya meletakkan harga yang berpatutan dengan nilai kerja Zizan Nin, sekaligus menghargai dedikasi beliau semasa musim pertama. Memang harga yang diminta oleh Zizan Nin tidak masuk akal, tetapi pihak produksi jangan letak harga rendah untuk teater yang berprofil tinggi ini.

Pihak produksi kesal kerana tidak dapat menggunakan khidmat Zizan Nin yang selama ini komited dengan produksi mereka, gara-gara bayaran melampau. Pada kami, kalau produksi teater berjaya mendapat sambutan, setiap pelakon wajar mendapat bayaran yang setimpal usaha mereka. Jangan sampai nak untung, pelakon pun tak minat berteater.

pixel Zizan Nin Dibayar RM3000 Untuk 30 Hari Latihan Teater Muzikal Tun Mahathir
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.