Adsense

Khamis, 9 Disember 2010

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Abby - Zul Sehati Sejiwa

Posted: 09 Dec 2010 12:46 AM PST



Mesra sungguh melihat pasangan hangat ini. Tak mahu berenggang walau sesaat sewaktu majlis berbuka anjuran Skop Productions Sdn Bhd. Cuma tak nampak pula mereka makan sepinggan seperti Norman dan Memey. Mungkin masih mahu menjaga hubungan daripada terus menjadi perhatian peminat.

Hadir sedondon berbaju merah jambu, Abby dan Zul nampak manis sekali bersama. Berjenaka dan gelak tawa bersama bagai tiada apa yang berlaku walau teman wanita bekas suami turut hadir bersama dalam majlis tersebut. Nampaknya Abby dan Memey masing-masing bersikap profesional apabila timbul isu membabitkan kerjaya.

Memey dan Norman sudahpun sepakat memeterai ikatan pertunangan pada hari raya keempat nanti. Abby dan Zul pula bagaimana? Apa-apa pun sama-samalah kita mendoakan kebahagiaan pasangan bahagia ini.

Ummie Nazeera: Mahu berehat

Posted: 08 Dec 2010 11:18 PM PST


Rindu berlakon diketepikan, nekad tumpukan bidang baru

HASRAT mengadakan sesi fotografi bersama Ummie Nazeera iaitu antara pelakon utama untuk filem Hantu Kak Limah Balik Rumah tidak kesampaian. Pelawaan Hip ditolak secara baik oleh gadis ini yang kebetulan pulang ke tanah air selama tiga bulan menghabiskan cuti semester daripada pengajiannya di Australia.
Katanya, dalam perbualan menerusi telefon, dia baru saja menamatkan kursus persediaan selama setahun sebelum menyambung pengajian ke peringkat ijazah pada Februari nanti, juga di tempat yang sama iaitu Royal Melbourne Institute of Technology di Australia.

Justeru, dia memerlukan sedikit ruang untuk bernafas.

Lagipun, rencananya sepanjang percutian ini dia mahu membantu ibunya menguruskan perniagaan. Pada waktu sama, dapatlah dia mempelajari selok belok ilmu pemasaran daripada ibunya.

Awal-awal lagi sebelum kepulangannya ke sini, Ummie nekad tidak mahu terbabit dengan sebarang aktiviti lakonan mahupun memenuhi undangan fotografi kerana mahu memberi tumpuan kepada perniagaan ibunya.

Bagaimanapun, dia akan tetap meluangkan sedikit masa untuk turut terbabit dalam sebahagian aktiviti promosi filem keduanya Hantu Kak Limah Balik Rumah arahan Mamat Khalid yang menemui penonton bermula hari ini.
"Saya mahu mengambil kesempatan cuti selama tiga bulan ini untuk berehat seketika daripada sebarang aktiviti seni, kerana ingin memberikan tumpuan kepada bidang perniagaan.

"Disebabkan saya bakal menyambung pengajian di peringkat Ijazah Pemasaran pada Februari nanti, lebih elok jika saya gunakan kesempatan ini untuk belajar selok belok berkaitan pemasaran daripada mama.

"Keputusan untuk menolong mama dan berehat seketika daripada dunia lakonan adalah pilihan saya, bukan atas desakan sesiapa. Memanglah rindu juga pada bidang lakonan tetapi saya harus memberikan keutamaan kepada perkara yang lebih penting. Saya sudah mula bekerja sejak beberapa hari kembali dari Australia, dan sepanjang bekerja dengan mama, saya akan mengikut dia berjumpa dengan pelanggan.

"Dengan cara itu, dapatlah saya belajar cara mama berurusan serta berkomunikasi dengan pelanggan," kata Ummie yang kali pertama berlakon di bawah arahan Mamat Khalid.

Gadis berusia 20 tahun yang mula terbabit dalam dunia lakonan sejak usia 16 tahun ini, membuka cerita, memang sudah lama dia menyimpan hasrat untuk berlakon di bawah Mamat Khalid.

Justeru, apabila tawaran itu datang kepadanya, dia tidak sanggup menolaknya. Namun begitu, Ummie mengaku, dia tetap melihat kepada skrip dan jalan cerita sebelum menerima filem terbitan Tayangan Unggul itu.

Bekerja di bawah Mamat Khalid memberi pengalaman baru kepada Ummie. Dia mengakui pada mulanya agak segan dan kekok dengan Mamat, tetapi selepas duduk berbincang dengan pengarah berkenaan, dirinya semakin selesa apatah lagi dengan sikap gila-gila sutradara berkenaan.

Malu, kekok dengan Mamat dan Awie

SELAIN Mamat, Ummie juga pada mulanya malu apabila terpaksa berlakon di samping Awie kerana pengalaman serta nama besar yang dimiliki pelakon serta penyanyi itu.

Namun Awie juga ternyata seorang yang baik dan tidak lokek berkongsi ilmu.

"Saya mengaku segan pada mulanya apabila pertama kali bergandingan dengan Awie, tetapi selepas bekerja dengannya, ternyata Awie seorang yang mudah untuk didekati. Dia juga suka menolong menyebabkan saya berasa selesa untuk bekerja dengannya.

"Begitu juga dengan abang Mamat. Mula-mula memang rasa segan dan kekok.
Bagaimanapun selepas duduk berbincang dengannya mengenai gaya lakonan saya, ternyata abang Mamat seorang yang gemar memberi semangat. Karakter dia yang gila-gila juga menyebabkan perasaan malu saya hilang," katanya.

Bercerita mengenai watak Che Nin, watak berkenaan tidaklah besar tetapi Ummie perlu membawa karakter seorang wanita yang sangat lemah lembut serta terlalu mengagungkan cintanya. Che Nin perlu banyak bermain dengan emosi bagi menunjukkan cinta agungnya terhadap bekas tunangnya Hussein (lakonan Awie).

Kebetulan menyentuh mengenai cinta, soalan berkaitan cinta tidak mahu terlepas daripada diajukan. Khabar angin bertiup mengatakan Ummie kini sedang bermain cinta dengan seorang jejaka yang bertugas di sebuah stesen televisyen.
Difahamkan, jejaka berkenaan kerap berulang alik dari Malaysia ke Melbourne semata-mata untuk bertemu dengannya.

Soalan itu disambut dengan derai ketawa oleh gadis berkulit hitam manis ini sambil menyifatkan dakwaan itu sebagai mengarut.

Katanya, tumpuannya kini adalah pada pelajaran namun dia tidak pernah membataskan dirinya untuk berkawan dengan sesiapa saja.

"Saya berkawan dengan sesiapa saja, manakala dakwaan mengatakan teman lelaki saya datang menjenguk saya di Melbourne tidak benar. Saya mempunyai ramai kawan dan sepanjang setahun berada di sini, sudah ramai rakan-rakan yang datang menjenguk. Setakat ini saya mahu memberikan tumpuan kepada pelajaran terlebih dulu," katanya.

google: ummie nazeera, ummie nazeera  facebook, ummie nazeera blog, ummie nazeera twitter, ummie nazeera myspace, ummie nazeera wiki, ummie nazeera 2010, ummie nazeera profile, ummie nazeera biodata, ummie nazeera biography, ummie nazeera seksi, ummie nazeera hot, ummie nazeera panas, buah dada ummie nazeera, ummie nazeera bogel, ummie nazeera lurah dada, ummie nazeera putus cinta, ummie nazeera di pukul, gambar terkini ummie nazeera, terbaru ummie nazeera, terkini ummie nazeera, gosip ummie nazeera, kontroversi ummie nazeera, ummie nazeera fan club

Siti Nurhaliza: Belum terfikir untuk bersara

Posted: 08 Dec 2010 07:34 PM PST


MELIHATKAN dirinya yang begitu aktif membabitkan diri dalam dunia perniagaan lewat ini, ramai yang mengandaikan penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin kini perlahan-lahan mengundurkan diri daripada dunia seni.

Sementelah, publisiti tentang dirinya juga semakin jarang kedengaran membuatkan ramai yang berpendapat penyanyi kesayangan ramai itu sudah mahu mengucapkan selamat tinggal.

Lebih-lebih lagi selepas dia mengambil keputusan muktamad untuk tidak lagi bertanding dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) bermula tahun depan.

Mengajukan persoalan tersebut kepada empunya diri, dia hanya mampu ketawa kecil sambil mengatakan dia belum bersedia untuk berbuat demikian.

"Hati saya masih dalam dunia nyanyian. Mana mungkin saya berhenti menyanyi dalam waktu terdekat ini. Cuma, pembabitan saya dalam bidang perniagaan adalah sebagai persediaan untuk masa masa depan seandainya saya tekad bersara daripada dunia seni.

"Buat masa ini, saya masih lagi mampu mengimbangi dua dunia saya ini. Sudah 15 tahun saya dalam bidang ini dan dunia perniagaan merupakan satu fasa baru buat saya untuk terus maju ke depan," ujar pemilik rangkaian produk kecantikan, SimplySiti itu tanpa selindung.

Penyanyi bersuara emas itu berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran Sity Avita di Bangsar, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Sity Avita merupakan sebuah perniagaan jualan langsung dari Singapura yang menggunakan jenama Avita. Hanya di Malaysia, perkataan Avita ditambah Sity di hadapannya sebagai tanda penghormatan kepada penyanyi tersohor negara itu.

Turut hadir pada majlis itu ialah Ketua Pegawai Eksekutif, Lee Xiang Yin dan adik ipar Siti yang merupakan Pengarah Urusan Sity Avita, Zaini Mohamad Jiwa.

google: siti nurhaliza, siti nurhaliza bersara, siti nurhaliza berhenti menyanyi, terkini siti nurhaliza, terbaru siti nurhaliza, berita siti nurhaliza, kisah siti nurhaliza , gosip terbaru siti nurhaliza, gambar baru siti nurhaliza

(GAMBAR)- Ixara, Naib Juara Dewi Remaja 2010 yang HOT + SEKSI

Posted: 08 Dec 2010 07:09 AM PST




google: ixara, ixara facebook, ixara blog, ixara twitter, ixara myspace, ixara wiki, ixara 2010, ixara seksi, ixara hot, ixara panas, ixara bogel, buah dada ixara, gambar panas ixara, gambar seksi ixara, gambar bogel ixara, gambar terbaru ixara, gambar terkini ixara, ixara profile, ixara biodata, ixara biography, ixara dan kekasih, ixara dan boyfriend, ixara naib juara dewi remaja 2010, berita ixara, kisah ixara

Gambar - Siti Nordiana plak SEKSI maut..

Posted: 08 Dec 2010 06:01 AM PST


google: siti nordiana, siti nordiana seksi, siti nordiana hot, siti nordiana panas, gambar panas siti nordiana, gambar seksi siti nordiana, gambar terkini siti nordiana, gambar terbaru siti nordiana, siti nordiana terbaru, siti nordiana album baru, siti nordiana di parti eh 2010, siti nordiana bogel, buah dada siti nordiana, siti nordiana gebu, siti nordiana kontroversi, berita siti nordiana

Nur Fathia yang HOT bangat!!!

Posted: 08 Dec 2010 05:55 AM PST




google: nur fathia, nur fathia facebook, nur fathia seksi, nur fathia twitter, nur fathia blog, nur fathia myspace, nur fathia wiki, nur fathia 2010, nur fathia seksi, nur fathia bogel, buah dada nur fathia, nur fathia hot, nur fathia panas, gambar panas nur fathia, gambar seksi nur fathia, nur fathia profile, nur fathia biodata, nur fathia biography, nur fathia wiki, drama nur fathia, filem nur fathia, boyfriend nur fathia, nur fathia bikini, nur fathia gosip, gosip nur fathia, nur fathia kontroversi, nur fathia teman lelaki

(GAMBAR) - Neelofa, Juara Dewi Remaja 2010

Posted: 08 Dec 2010 05:40 AM PST







google: neelofa, neelofa 2010, neelofa wiki, neelofa profile, neelofa biodata, neelofa biography, neelofa facebook, neelofa blog, neelofa twitter, neelofa myspace, neelofa seksi, neelofa bogel, neelofa bikini, neelofa buah dada, neelofa hot, neelofa panas, gambar neelofa, photo neelofa, terkini neelofa, terbaru neelofa, neelofa fan club, neelofa dan kekasih, neelofa boyfriend, neelofa juara dewi remaja 2010, keputusan dewi remaja 2010, juara dewi remaja 2010, gambar panas neelofa, gambar seksi neelofa, gambar terbaru neelofa, gambar terkini neelofa