Adsense

Sabtu, 11 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


Akademi Fantasia 9 adalah yang terakhir terbitan Astro

Posted: 11 Dec 2010 08:48 AM PST

Kalau betullah gossip yang wartawan Murai kongsi dengan pembaca dilaman web tersebut sudah pasti membuatkan peminat fanatik dan setia Akademi Fantasia terkilan dan sedih dengan apa yang ZoOm baca dan dengar. Namun hari demi hari aura Akademi Fantasia semakin pudar, dan mungkin sebab itulah pihak Astro bertindak menjadikan AF9 sebagai pentas yang terakhir. APa pun berikut "Statement" daripada laman web Murai mengenai gossip ini.


10 DIS 2010: Semua dah tahu kan yang Akademi Fantasia Musim Ke-9 (AF9) akan kembali tidak lama lagi. Tapi, apa yang mengejutkan Murai Batu, AF9 kali ini akan menjadi program AF terakhir yang diterbitkan oleh Astro.


Mula-mula tu, Murai Batu ingat benda hanya ni main-main je atau sekadar satu gimik semata-mata. Tapi, perkara ini telah disahkan oleh orang yang berkenaan di pihak Astro sendiri. AF9 akan jadi program yang terakhir.

Fuh...Murai Batu pun tak tahu macam mana nak luahkan perasaan tatkala mendengar berita ni. Sedih ada, kelu pun ada ada. Macam tak percaya pun ada. Pendek kata, macam-macam perasaan berbaur dalam diri Murai Batu sekarang ini.

Hakikatnya, Murai Batu adalah antara segelintir pihak di luar sana yang membesar dengan program AF dan tempoh selama 9 tahun bukanlah satu tempoh yang cukup singkat.

Dalam tempoh 9 tahun AF bersiaran, macam-macam yang lihat. Macam-macam yang Murai Batu pelajari. Sedikit-sebanyak, program ini telah mendewasakan persepsi Murai Batu terhadap dunia hiburan itu secara realitinya.

Realitinya, ia tak seindah seperti yang difikirkan. Glamor itu hanya dapat dinikmati dari sudut luaran. Glamor itu hanyalah sekadar pakaian yang membaluti tubuh setiap bintang AF.

Namun, cabaran untuk bersaing, cabaran untuk memperbaiki diri, cabaran untuk menjadi yang terbaik dan cabaran untuk kekal adalah realiti yang perlu dilalui oleh setiap bintang AF.

Bagi yang bernasib baik, laluannya mungkin tak sesukar mana. Tapi, bagi yang kurang bernasib baik, bermacam dugaan yang perlu mereka lalui.

Apapun, Murai Batu percaya ada segelintir pihak yang akan menarik nafas lega apabila AF sudah sampai ke penghujungnya. Namun, apa yang Murai Batu diberitahu, AF9 bakal menjanjikan sebuah pengakhiran AF yang tidak akan dilupakan sampai bila-bila oleh pengikut setianya.

Malah, AF9 juga bakal menjanjikan pelbagai kejutan serta perubahan yang tidak dijangka. Dalam hal ni, Murai Batu tak propa ya. Tapi, kalau nak tahu perkembangan AF9 dengan lebih lanjut, terus dengan setia dengan Murai ya.

Gambar Mak Ayam Berzina Melekat !!!! ISkk Iskkkk

Posted: 11 Dec 2010 08:40 AM PST

Inilah yang dinamakan sudah takdir pasangan ini menjadi tatapan umum kerana mereka mungkin tersilap langkah ketika beraksi di depan khalayak ramai sehinggakan ditangkap basah dan melekat.


Nak tau anak siapa dan macam mana gambar pasangan ini melekat ..Sila Click Baca Lagi...









Ops...betul kannn !!! mak ayam ... :) jangan marah...lawak malam minggu ..

Cerita Lawak : GIGI vs LUTUT ( 18sx )

Posted: 11 Dec 2010 08:30 AM PST

Al kisah berlakunya cerita di sebuah kampung nun diutara kedah.Disitu tinggAllah dua keluarga yang satu tu janda beranak Satu. Anaknya pompuan 
bernama Milah dan yang satu lagi tu duda beranak satu jugak. Tapi anak dia ni lelaki yang diberi nama Dollah. Setelah dari kecik hingga ke besar 
dorang berdua tu berkawan, maka mak dengan bapak kedua-dua belah pihak telah setuju untuk mengahwinkan dorang ni. 




Maka berpesanlah mak si milah kepada anaknya... 
"Milah....bila hang kahwin nanti...bila time malam pertama Tu hang hati-hati sikit sebab mak dengaq maknya si Dollah tu dulu mati sebab Bapak dia punya sebesaq kepala lutut...So..mak takut gak kot-kot la si Dollah tu nurun ikut pak dia" 

Maka si milah pun ngangguk laaa. Dalam pada tu jugak..bapaknya si Dollah tu pun tak lupa bagi peringatan pada anak dia..Dia pun pesan la kat Dollah...."Dollah......bila hang kawin ngan Milah nanti...time malam pertama tuh hang kena jaga-jaga sikit...bukan pasai apa...pak dengaq pak nya si Milah tu dulu mati sebab mak dia punya bergigi. Takut-takut lak si Milah tu nurun mak dia. Terkejut beruk si Dollah..Anyway...Dollah pun ahah je la... 

Diringkaskan cerita......kawin la Milah ngan Dolah.Time malam nak tidur pun tiba... Duk..dak..duk...dak...kedua pengantin tu bila lampu 
dah padam...ye la...teringatkan pesanan mak ngan bapak dorang. Tapi diaorang buat-buat cool je..... 
macam tak de apa-apa. Masa tidur tu Milah pakai baju tidur yg paling seksi sekali pernah dibelinya. Jarang habih..... Dolah pun apa lagi..terliuq la...tapi 
bila cuba nak bukak step je..dia teringat pesanan bapak dia. Dolah pun dapat idea nak hulur lutut dia...kot-kot la betul bergigi si milah punya... selamat sikit...Si Milah pun dapat idea jugak nak sua mulut dia...ye la.. kot-kot betul besaq kepala lutut...selamat sikit sebab dia boleh gigit.Bila bertemu je gigi si Milah ngan lutut si Dollah...apalagi...dua-dua terkejut beruk lagi..Dollah terus lari balik rumah dia bagi tau bapak dia..."Pakkk....betulla si Milah punya bergigi pakkk".Si Milah pun cam tu gak...balik habaq kat mak dia. Tapi pak si Dollah tak puas hati . Diaorang pun pi rumah Milah nak buat spot check.Masa tu Milah tengah mandi. Dollah ngan bapaknya pun terus je tolak pintu bilik air si Milah. 


Apalagi...terkejut la si Milah yg tengah mandi telanjang tu...dengan tak berlengah lagi dia terus je capai pokok kangkong yg hidup subuq kat longkang bilik air dia tuh untuk tutup anu dia..... Bapak Dollah pun.... bila nampak je...apalagi.....terus Jerit......."HAH!! TU DIA.....MAKAN KANGKONG PULAK DAH!!!!! "

Senarai Mentor 5 Datuk Sharifah Aini, Afdlin Shauki, Noh (Hujan), Rahim Maarof, Edry Abd Halim dan Erra Fazira

Posted: 11 Dec 2010 08:19 AM PST

 Selebriti Datuk Sharifah Aini, Afdlin Shauki, Noh (Hujan), Rahim Maarof, Edry Abd Halim dan Erra Fazira yang akan bersaing dalam pencarian melahirkan seorang lagi juara Mentor pada musim ini.


Penerbit eksekutif Mentor 5 Muhamad Sufian Isa menyatakan pemilihan artis ini kerana mereka mempunyai aura yang tersendiri dalan arena seni tanah air.

 Afdlin Shauki
 Edry KRU
 Noh Hujan
 Rahim Maarof
Datuk Sharifah Aini

Namun peserta yang bakal menjadi anak murid Mentor kali ini masih dalam pencarian, semoga lahir lagi seorang anak seni yang berkaliber dan menaikkan mertabat industri muzik tanah air kita Malaysia.


Apa kata anda 

Cerita Jangan Kentut Depan Gay , Dan Wartawan kena rogol ramai-ramai !!

Posted: 11 Dec 2010 03:04 AM PST

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan
mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar
sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara
seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay,
akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.



Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam
segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu
terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil
memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada
yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli
geleman melihat tingkahlaku mereka.


"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.


"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan
itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.


Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut
sahaja.


"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.


Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan.
Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu
perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di
dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.


"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil
memandang wartawan itu.


"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.


Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka
menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.


"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.


"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah
seorang gay itu.


Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh
pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya
nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.
Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!

ROCK THE WORLD 10 GEGAR KL

Posted: 11 Dec 2010 02:39 AM PST

KUALA LUMPUR - 5 Disember: buat kali kesepuluh, peminat muzik akan diraikan dalam satu konsert paling hebat 2010, ROCK THE WORLD 10, sempena meraikan ulang tahun ke sepuluh acara ini, pada Ahad, 26 Disember 2010 bertempat di tempat letak kereta A, Stadium Bukit Jalil.

Kemeriahan acara ini akan bermula pada pukul 10 pagi dan berlanjutan sehingga tengah malam.


Dalam meraikan ulang tahun ke 10 konsert terhebat di Kuala Lumpur, buat julung kalinya, ROCK THE WORLD 10, akan membariskan kumpulan muzik terbaik yang dihimpunkan dari versi konsert sebelumnya. Ianya bakal memberikan kepuasan kepada semua peminat muzik terutamanya yang telah mengikuti trilogi konsert ini sejak mula dipersembahkan pada tahun 2000.

ROCK THE WORLD 10 untuk tahun ini dijanakan oleh ELEVATE dengan mempersembahkan 19 kumpulan-kumpulan muzik terbaik seperti MASSACRE CONSPIRACY, SKUDAP SKUDIP, DICHI MICHI, COUPLE, ONE BUCK SHORT, AZLAN & THE TYPE WRITER, SEVENCOLLAR T-SHIRT, BLEEDING MASCARA, BUNKFACE, REPUBLIC OF BRICKFIELDS, DRAGON RED, THEY WILL KILL US ALL, LOVE ME BUTCH, POP SHUVIT, BITTERSWEET, DISAGREE, LO, THE PILGRIMS DAN GERHANA SKA CINTA.

Dengan barisan kumpulan muzik terbaik yang pernah mengegarkan dunia muzik tempatan sejak 10 tahun lepas, ROCK THE WORLD 10, merupakan konsert yang harus ditonton kerana ia bakal mempersembahkan hanya yang terbaik.

Tiket – tiket untuk ROCK THE WORLD 10 yang berharga RM30 (termasuk yuran tiket) boleh didapati di rangkaian TICKETPRO. Talian khidmat pelanggan adalah 03 – 7880 7999. Selain itu, tiket-tiket juga boleh didapati di kedai muzik ROCK CORNER, MUSIC VALLEY atau pada hari konsert berlangsung di Stadium Bukit Jalil.

Sempena sambutan ulang tahun ke 10 itu juga, ROCK THE WORLD 10 akan dimeriahkan lagi dengan MTV MUSIC CHANNEL selaku saluran muzik rasmi, ERA FM, X FM & HITZ FM selaku saluran radio rasmi, majalah rasmi ROTTW dan rakan media 'online,' JUNK serta prabayar rasmi, TUNE TALK, yang menyediakan lagu dan permainan dalam talian secara percuma untuk acara ini.

ROCK THE WORLD 10 dianjurkan oleh FAT BOYS.