Adsense

Rabu, 29 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


Pasangan tertangkap CCTV sedang’projek’ di Cybercafe

Posted: 29 Dec 2010 09:01 PM PST

image

image

image
image

image

image

image
image

image

image

image

image

Sorok barang curi di bawah payudara

Posted: 29 Dec 2010 08:30 PM PST

 Sepasang kekasih  dikenakan tuduhan mencuri setelah mereka tertangkap melakukan pencurian di sebuah outlet Beall di Florida, Amerika Syaikat (AS).

Dalam rakaman CCTV itu menunjukkan seorang lelaki dan wanita memasukkan sesuatu kedalam baju dan seluar. Perempuan itu didapati menyembunyikan kasut di payudaranya dan lelaki itu pula menyembunyikan di balik organ kemaluannya.

Lelaki itu mengambil barang yang bernilai $17.99  sedangkan perempuan berhasil menyembunyikan barang yang harganya $159.88 .(link)

[Pelik] Mari kita lihat cara itik mencuri duit

Posted: 29 Dec 2010 07:20 PM PST

image

Hebat…itik ini menjadikan anaknya sebagai umpan untuk mengelirukan orang sebelum dia bertindak mencuri duit…Siapalah agaknya yang melatih itik ini samapi boleh bertindak sebegini rupa…

Lelaki di arah korban mata serta telinga kerana membakar mata dan telinga orang lain

Posted: 29 Dec 2010 06:00 PM PST

Inilah agaknya hukukman darah dibalas darah ...mati di balas mati..
saya petik dari myMetro

TEHERAN: Mahkamah di Iran mengarahkan seorang lelaki mengorbankan mata dan telinganya selepas dia membakar mata dan telinga seorang lelaki lain dalam satu serangan asid, lapor akhbar Kayhan, semalam.

Hakim Aziz Mohammadi mengeluarkan arahan itu kepada tertuduh yang dikenali sebagai Hamid selepas dia didapati bersalah menyimbah asid kepada mangsa, Davoud.


Aziz juga mengerahkan Hamid membayar wang ganti rugi terhadap kecederaan yang dialami Davoud mengikut undang-undang republik Islam itu. Hamid memberitahu mahkamah dia tersilap apabila menyangka Davoud adalah rakan sekelas yang sering membulinya ketika di sekolah tinggi dulu. Bagaimanapun, laporan akhbar tidak menyatakan sama ada pihak berkuasa akan menjalankan hukuman menggunakan asid. Sebilangan serangan menggunakan asid kerap dilaporkan akhbar di Iran sejak beberapa tahun lalu.


Pada November lalu, Mahkamah Agung menjatuhkan hukuman supaya seorang lelaki disimbah matanya dengan asid yang telah berbuat demikian kepada suami kekasihnya di bandar Qom. Pada Februari tahun lalu pula, Majid Movahedi dihukum supaya kedua-dua belah matanya dibutakan selepas dia menyimbah asid ke muka rakan sekelasnya di universiti, Ameneh Bahrami yang menolak lamarannya. - AFP

[Berita sedih] Gadis belasah ibu bapa dengan kayu

Posted: 29 Dec 2010 05:20 PM PST

Gadis pulak tu yang pukul...saya petik dari myMetro


JEDDAH: Polis semalam menahan seorang gadis belasan tahun kerana memukul ibu bapanya dengan kayu.

Jurucakap polis Jeddah, Nawaf Al-Bouq berkata, pihaknya turut membawa pasangan suami isteri itu ke hospital untuk mendapatkan rawatan.


"Memukul dan mendera ibu bapa adalah jenayah besar menurut undang-undang Saudi dan mereka yang didapati bersalah terhadap jenayah itu tidak boleh dibebaskan dengan ikat jamin kecuali dengan kebenaran ibu atau bapanya," kata Nawaf.


Kes anak memukul ibu bapa jarang berlaku di kalangan penduduk Saudi. Pakar sosiologi berkata, masalah ekonomi dan kurang pendidikan menjadi punca kepada jenayah seumpama itu. - AP

[Aneh] Kenapalah budak digantung?

Posted: 29 Dec 2010 04:37 PM PST

aneh1
Agaknya apalah salah budak ini sehingga dibuat begitu rupa…tengok wajahnya tak kesian ke?

Lelaki ini layak digelar hebat

Posted: 29 Dec 2010 10:01 AM PST

001
Walaupun di pancut dengan watercanon dia masih tetap berdiri…malah semakin berani lagi.

[Gambar] Goyang setengah telanjang penyanyi dangdut ketika show

Posted: 29 Dec 2010 09:30 AM PST

Bukan nak menghina penyanyi dangdut ini tetapi kelakuan mereka
yang menggambarkan betapa murahnya harga diri mereka.Seolah -olah apa yang mereka
ada dibadan mereka sudah tak bernilai dan boleh dipertontonkan kepada sesiapa pun....









kesian pada wanita-wanita ini sanggup diperlakukan
sebegitu rupa semata-mata mencari nama dan wang...nilaikanlah
sendiri...

Gambar pasangan burung ini membuat ramai warga Amerika dan Eropah menangis

Posted: 29 Dec 2010 08:35 AM PST

image
Seekor burung betina terkapar di pelantaran dengan keadaan tubuh yang parah.

image
Pasangan jantannya membawakan makanan kepada burung betina dengan kasih sayang

image
Burung jantan sedang memberi makan kepadanya, tak lama kemudian burung betina itu mati terkulai. Burung jantan merasa terkejut dan cuba mengangkatnya.

image
Burung jantan akhirnya menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah mati. Ia kemudian "menangis" di hadapan kekasihnya yang telah mati kaku.

image
Sambil berdiri di samping tubuh kekasihnya sambil "berteriak" dengan suara yang sangat menyedihkan seolah-olah meratapi kematian kekasihnya.

image
Akhirnya ia menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah meninggalkannya dan tak akan boleh hidup kembali bersamanya. Ia berdiri disamping tubuhnya dengan sedih dan duka yang mendalam.(perhatikan wajahnya)

Gambar pasangan burung ini dikhabarkan diambil di suatu tempat di wilayah  Republik Ukraine, ketika burung jantan tersebut sedang berusaha menyelamatkan pasangan betinanya.
Jutaan orang di Amerika dan Eropah menitiskan air mata setelah menyaksikan gambar-gambar ini.

Model dari China yang di katakan mirip Kim Kardashian

Posted: 29 Dec 2010 07:30 AM PST

Inilah wajah model yang dikatakan mirip wajah Kim Kardashian





Malaysia Juara Piala AFF SUZUKI 2010

Posted: 29 Dec 2010 06:21 AM PST


Syukur Alhamdulillah... Akhirnya piala AFF Suzuki menjadi milik kita. Setelah mengharungi 90 minit dan masa tambahan di Stadium Bung Karno dengan penuh aksi yang mencemaskan. Pujian harus diberikan kepada penjaga pintu gol Malaysia iaitu Khairul Fahmi Che Mat dan juga rakan -rakannya. Mereka semua menyajikan aksi yang sangat hebat.

Kepada Safee Sali di ucapkan terima kasih kerana menjaringkan gol yang amat berharga dan rakyat Malaysia bangga denganmu. Syabas pasukan Malaysia. selepas ini kita sasarkan kepada tahap yang lebih. Harimau Malaya telah bangkit dan jangan tenggelam lagi. Syabas Malaysia.

Pelihara lembu dah macam pelihara kucing

Posted: 29 Dec 2010 06:00 AM PST





macam-macam ragam manusia...


Cara letak watermark di monitor

Posted: 29 Dec 2010 05:00 AM PST




amacam boleh buat....

Bukti bau kasut boleh menyebabkan pengsan

Posted: 29 Dec 2010 04:00 AM PST

5efbc7f0fbe44de41e796b5d059126b1549d8725
Sampai pengsan kucing ini di buatnya…..mesti 'paing' gila bau kasut ni

Kebolehan yang luarbiasa

Posted: 29 Dec 2010 03:30 AM PST

Manusia mempunyai kebolehan dan ke unikan tersendiri
termasuk mereka -mereka ini...










Nelayan mati di heret ikan kerana kaki terbelit tali pancing

Posted: 29 Dec 2010 02:40 AM PST


Sudin, 55, seorang penduduk Dusun Keperan,di Jawa Timur Indonesia, dilaporkan terkorban ketika memancing ikan.

Nelayan tradisional ini meninggal dunia akibat kedua kakinya terlilit tali pancing dan diseret oleh ikan yu ke dalam air laut selama kira-kira satu jam.

Mayat mangsa dilaporkan berjaya diangkat dari dalam laut tetapi dalam keadaan sudah tidak bernyawa. Malah ikan yu hasil tangkapanya seberat kira-kira 200 kg juga berjaya diangkat.

Busyairi 35, menantu mangsa mengatakan, setiap hari dia akan memancing ikan yu bersama mertuanya dengan menggunakan motorbot.

Pada Isnin kelmarin, sebaik sahaja tiba di tengah laut, dia dan mertuanya melepaskan pancing yang sudah dipasang umpan ke laut. Setelah menunggu beberapa minit, umpan pancing mertuanya disambar ikan yu yang cukup besar.

Menurut laporan akhbar Kompas, ikan yu hasil tangkapan mertuanya itu sebenarnya sudah berjaya dinaikkan ke dalam bot. Namun, masih terus meronta untuk melepaskan diri dari mata kail pancing di mulutnya. Tidak lama kemudian, ikan tersebut berjaya melompat kembali ke laut dan Sudin yang sedang memegang tali, diseret bersama ke dalam laut.

"Padahal saya sudah melarang agar bapak tidak berdiri di atas tali pancing," kata Busyairi. Melihat kejadian itu, Busyairi secara spontan terus terjun ke laut untuk menolong mertuanya, sekaligus menangkap kembali ikan hiu tersebut.

Namun, ikan tersebut terus meronta-ronta. "Ada sekitar satu jam terseret dan tenggelam di laut," jelas Sudin.

Ikan hiu menjadi kegemaran nelayan di Situbondo lantaran harganya yang disifatkan sebagai mahal oleh penduduk setempat "Daging ikan yu ketikat ini harganya mencapai Rp 4.500 per kilogramnya," kata Supriyanto (35), jiran kepada mangsa yang terbunuh.

"Beberapa saksi sudah kami minta keterangannya dan mangsa tewas akibat diseret ikan yu hasil pancingannya," kata seorang pegawai Polis.


Sumber: Kompas

[Berani] Cuba bunuh diri dengan melompat dari balkoni parlimen untuk nyatakan bantahan

Posted: 29 Dec 2010 01:30 AM PST

Seorang lelaki bernama Adrian Sobaru  cuba membunuh diri dengan melompat daripada balkoni di parlimen semasa wakil-wakil rakyat di Romania sedang bersidang sebagai tanda protes terhadap kerajaan. Bagaimana pun cubaan membunuh dirinya dikatakan gagal apabila dia sekadar memperolehi kecederaan minor yang tidak mengancam nyawanya.

Sebelum melompat untuk membunuh diri pada ketinggian 23 kaki, lelaki berkenaan menjerit kepada wakil-wakil rakyat yang sedang bersidang dengan mengatakan "kamu semua telah membunuh generasi masa hadapan!".

Tindakan lelaki tebabit yang juga merupakan seorang ayah yang memiliki dua orang anak dikatakan kerana membantah langkah penjimatan yang dilakukan oleh kerajaan berikutan negara berkenaan menghadapi bebanan hutang negara yang besar.






Beli seluar dalam terpakai dapat klip video gadis membuka seluar dalam

Posted: 29 Dec 2010 12:40 AM PST

gambar hiasan

Seorang pelajar kojej berusia 19 tahun di Singapura menjual seluar dalam terpakai secara online pada harga S$45 (RM104) setiap satu.

Dia juga memberikan bonus tambahan untuk pelanggan yang membeli dua seluar dalam - mereka akan menerima video klip percuma gadis tersebut yang sedang membuka seluar dalamnya namun tanpa menunjukkan wajahnya.

Gadis yang hanya dikenali dengan nama Felica, telah memulakan perniagaan ini sejak bulan lalu melalui blognya.

Pada mulanya dia menjual seluar dalamnya dengan harga S$30 (RM70)setiap satu, namun dia telah menaikkan harganya bermula pada 1 Disember lalu.

Felica menulis entry di dalam blognya dengan memaparkan gambar-gambarnya dari paras leher ke bawah dengan memakai pelbagai jenis seluar dalam termasuk jenis T-black dan rekaan biasa dengan design yang comel.

Setakat ini gadis tersebut dipercayai telah menjual sebanyak 16 pasang seluar dalamnya dan menerima kira-kira 200 komen dari pembaca-pembaca blognya itu.

Menurutnya, dia melakukan perniagaan itu untuk menampung sedikit perbelanjaan serta membayar yuran pengajiannya.

"Semua seluar dalam yang dijual akan dipakai olehnya sekurang-kurangnya selama 12 jam" Katanya kepada sebuah akhbar.

Bagaimanapun gadis itu enggan untuk tampil ditemuramah dan akan berhenti daripada memberikan video klip percuma.

"Saya tidak boleh mendedahkan identiti saya dan membenarkan orang mengenali siapa saya," Katanya lagi.

Sumber: Sin Chew Daily

[Pelik] Ceraikan isteri kerana kejutkan daripada tidur untuk pergi kerja

Posted: 28 Dec 2010 11:45 PM PST

 Seorang lelaki menceraikan  isterinya setelah cuba membangunkannya untuk pergi  kerja di suatu pagi.

Lelaki Arab Saudi yang identitinya dirahsiakan dan berusia 23 tahun ini untuk ketiga kalinya menceraikan isteri dengan alasan yang sama dan juga kerana anaknya yang nakal.

"Ketika isterinya membangunkannyauntuk segera pergi bekerja dia kemudian sangat marah dan menceraikan isterinya sektika itu juga," demikian tulis sebuah akhbar tempatan.

Dia cuba meminta maaf dan berharap agar pernikahannya boleh kembali namun orang tua si isteri menolak menerimanya kembali. "Dia sudah cuba bertemu dengan keluarga isterinya namun mereka mengatakan dia tak akan pernah melihatnya lagi," demikian disampaikan seorang sumber. Dalam hukum Islam,  suami bioleh menjatuhkan talak kepada isteri dengan kata-kata tersebut sebanyak tiga kali.-Tribunnews.com 

Bangsawan Inggeris marah kebunnya jadi tempat gay adakan hubungan seks

Posted: 28 Dec 2010 10:31 PM PST

Sir Beville Stanier

Seorang bangsawan Inggris bernama Sir Beville Stanier merasa marah setelah kebunnya digunakan untuk melakukan hubungan seks oleh beberapa pasangan homoseks. Kerabat kerajaan tersebut segera meminta polis dan pemerintah daerah untuk mencegah "kegiatan" itu agar tidak berulang lagi.

Kebun luas nan menghijau itu sebenarnya sudah dipagari dengan kawat keliling namun kebelakangan ini rosak. Setelah di siasat ternyata kebun itu menjadi tempat favourite para homoseks melakukan hubungan intim sesama jenis di semak-semak.

Kebun yang luas itu berada di Shotover Estate dekat Oxford merupakan harta warisan dari ayahnya bernama Sir John Miller yang dulu setiausaha istana.

Sir Beville (76) pun harus mengeluarkan ribuan poundsterlling untuk membuat pagar yang lebih ketat lagi agar para homoseks tidak bioleh memanfaatkan kebun tersebut untuk melampiaskan nafsunya.

Pagar keliling itu berulangkali dirosak dan dibengkokkan oleh lelaki-lelaki homoseks untuk menceroboh dan melakukan seks di dalam kebun  itu.

Polis setempat berjanji memperketat kawalan agar para homoseks tidak lagi menceroboh ke dalam kebun itu.(link)