Adsense

Selasa, 23 November 2010

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Gosip Banyak Membantu Zain Saidin

Posted: 23 Nov 2010 12:59 AM PST

Zain Saidin adalah bintang baru yang semakin menyinar dalam industri hiburan Malaysia ni. Dia ni sekarang banyak mebintangi drama-drama hebat antaranya Kiah Perkasam.

Dia ni merupakan adik kepada jelitawan Shasha Saidin. Maybe akak dia ni yang inspire dia untuk terlibat sekali dalam bidang hiburan. Mat Kepoh pernah tengok lakonan dia dekat dalam TV memang ada gaya.

Tak nampak kayu macam segelintir yang lain. Zain pernah digosipkan dengan Lana Nordin dan Rozita Che Wan. Gosip tersebut ada juga membantu untuk memperkenalkan dia kepada orang ramai.

Katanya, gosip dekat media hiburan ni ada yang baik dan ada yang buruk. Peace!

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Pasha Ungu Segar Berambut Punk

Posted: 22 Nov 2010 11:09 PM PST

pasha ungu

Punk Not Dead! Ahahaha.. Itulah antara quote famous di kalangan budak punk masa zaman Mat Kepoh sekolah dulu. Tapi bagi Pasha Ungu, berambut punk bukanlah satu isu besar.

Ini kerana dia lebih selesa dengan gaya rambut dia tu. Katanya lebih segar! Ehehehee.. Macam sayur-sayuran pulak nak segar-segar ni. Ramai juga peminat band Ungu risau dengan gaya baru Pasha tu.

Namun kata Pasha, gaya dia takkan mengubah imej muzik band Ungu. Itu hanyalah gaya rambut dia dan ahli band Ungu yang lain pun berpendapat macam tu.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.