Adsense

Isnin, 8 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Jualan Murah GPS untuk Anda Yang Kurang Mampu

Posted: 08 Nov 2010 09:18 AM PST

Boleh tahan jugalah GPS ni..Kalau dekat luar tentu mahal, tapi bagi anda yang kesempitan wang dan seringkali tersesat jalan. Jangan lepaskan peluang ini yang hanya datang sekali setahun didepan mata anda. Apa tunggu lagi tempahlah sekarang ?? untuk tempahan 1- 100 akan menerima hadiah lumayan daripada syarikat kami, Contoh sila click Baca lagi @ Read More TQ
.

.
Murah dan fleksible :)

Cerita @ Gambar Lawak By ZoOm

( Info ) Cara mengakses video Youtube melalui TV

Posted: 08 Nov 2010 09:11 AM PST

Berikut disertakan teknologi baru untuk anda download Video Youtube di dalam TV
Mula-Mula tengok gambar pertama ini..
Kedua...
...
..

Cabut Stiker yang diberi kepada anda..
Seterusnya...
..
..
.
.
.
Tampal dekat TV... :) Jangan marah tau..Lawak Pagi-pagi ni...
Good NIght / Semalam Alls (9/11/2010 )

-= ZoOm=-


[STORY] SI KURUS DAN SI GEMUK

Posted: 08 Nov 2010 09:03 AM PST

Satu hari,si kurus dan si gemuk telah memesan ayam panggang kat sbuah kedai....masalahnya...penghantar telah salah menghntr ayam..lalu si kurus mendapat ayam panggang yg spttnya kepunyaan si gemuk...Oleh sebab lapar,si kurus terus memakan ayam tersebut dgn gelojoh..si gemuk yang berasa marah terus berkata,"siaplah kau...
aku akan buat pada kau seperti apa yg kau buat pada ayam tu"(mksudnya...die nak patah2kan bdan si kurusla kononnya...)..Lalu si kurus menjilat punggung ayam tersebut...

Zain Saidin MenafikanBeliau Bercinta Dengan Rozita Che Wan

Posted: 08 Nov 2010 08:48 AM PST

Siapalah gadis yang dikatakan oleh akhbar hiburan pada ahad minggu lepas, sebab empunya diri sudah menafikan gossip beliau dengan RCW.


Berikut ZoOm copy dan paste "Statement" jejaka yang tengah naik ni di akhbar Mstar hari ini.



"Nampak seperti Rozita Che Wan ke? Bukan dia lah. Kalau nak kata dengan Rozita, di Facebook saya banyak gambar kami berdua dan juga bersama-sama artis lain," katanya ketika dihubungi mStar Online.

Zain turut menafikan dia memeluk wanita itu dalam gambar tersebut malah menganggap gambar itu cuma gambar biasa dan tiada apa-apa keistimewaan sebalik gambar yang dirakamkan.
Dia menjelaskan, wanita terbabit bukanlah kekasihnya. Tambah Zain, tidak bermakna dia menukarkan gambar mereka berdua kepada gambarnya seorang di status BlackBerry Massanger (BBM) miliknya kerana telah 'terkantoi'.
Kalau yang ini peluk tak apa sebab kakak dia, takut ada yang tak tau dua ni adik Sasha :)

"Gambar itu biasa sahaja dan kami tidak berpelukan seperti didakwa. Saya dan wanita dalam gambar itu hanya berkawan.
"Saya tergelak apabila melihat gambar itu. Saya tak suka gambar tu sebab saya nampak kelakar dalam gambaer tu. Jadi, sebab itu saya tukar gambar saya seorang diri semula.
"Kami sekadar bergambar, bukan ada yang luar biasa pun. Tapi seperti yang saya cakap tadi, saya cuma tergelak sebab gambar tu nampak kelakar. Saya tak sangka gambar ni yang dipilih," ujarnya lagi.

Gambar Majlis Hari Jadi Anak Que Haidar Meriah

Posted: 08 Nov 2010 03:57 AM PST

Meriahnya sambutan anak Que Haidar dan Linda Jasmine yang bernama Tengku Ratu Haidar, bertemakan Little Miss Sunshine majlis diadakan di rumah ibubapa Linda di Enau Court dengan meriah dihiasi warna putih dan kuning.



Pada 26 oktober lalu genap setahun umur ratu yang menyarungkan gaun warna kuning. 




Sofea Jane pun ada :)