Adsense

Isnin, 25 Oktober 2010

Zon Artis

Zon Artis


Zaquan Adha & Ayu Raudah Sudah Bertunang, Akan Bernikah Pada 20 Januari 2011

Posted: 25 Oct 2010 06:44 PM PDT

ZAQUAN ADHA DAN AYU RAUDAH SUDAH BERTUNANG, AKAN BERKAHWIN PADA 20 JANUARI 2011

Dalam diam, rupanya Zaquan Adha dan Ayu Raudah sudahpun bertunang pada 17 Oktober lalu dimana majlis yang pada asalnya hanyalah untuk merisik telah disekalikan dengan majlis pertunangan. Mungkin kedua-dua belah pihak telah bersetuju untuk mempercepatkan ikatan pertunangan antara Zaquan Adha dan Ayu Raudah, maka ianya pun dilakukan.

Mengikut perancangan, Zaquan Adha dan Ayu Raudah akan bernikah pada 20 Januari tahun hadapan dimana majlis pernikahan akan dilakukan di kampung Ayu Raudah iaitu di Kedah.

Tahniah kami ucapkan kepada Zaquan Adha dan Ayu Raudah kerana telah selamat bertunang. Semoga apa yang telah dirancang dan direncanakan akan berjalan dengan lancar. InsyaAllah.

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Sofea Jane Kini Bergelar Datin

Posted: 25 Oct 2010 05:54 PM PDT

SOFEA JANE BERGELAR DATIN

Straight to the point. Sofea Jane kini sudah bergelar Datin kerana suaminya iaitu Meor Zain Azman telah dianugerahkan Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) yang membawa gelaran Datuk. Bila suami dah ada title Datuk, secara automatik la isteri akan dapat gelaran Datin kan. So, tahniah kami ucapkan kepada Sofea Jane kerana sudah bergelar Datin.

Kat bawah ni kami sertakan gambar kahwin Sofea Jane suatu ketika dahulu. Apa yang boleh kami katakan, Sofea Jane memang sangat cun

SOFEA JANE BERGELAR DATIN

Daftar Celcom Broadband dengan harga diskaun kat sini

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.