Adsense

Isnin, 25 Oktober 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


FFM 23: Gaya Nanu Baharuddin Bareback Di Red Carpet

Posted: 25 Oct 2010 07:40 PM PDT

016591984 FFM 23: Gaya Nanu Baharuddin Bareback Di Red Carpet

Ah, persetankan segala masalah & kontroversi yang berlaku sepanjang FFM 23 berlangsung, lupakan sahaja isu filem Muallaf yang tidak dicalonkan dengan alasan menggunakan bahasa Inggeris, what a joke! Pendek cerita, mungkin tiada rezeki mereka, atau juri terlepas pandang.

Buat produser yang kecewa dengan FFM 23, anggap sahaja ini cabaran buat kalian. Bukan apa, sebagai manusia biasa kita tak dapat memenuhi kehendak dan anak tekak semua pihak. Juri-juri pun manusia juga, se-profesional mana pun mereka, tetap terlepas pandang point-point yang penting.

Apa kata kami ubatkan hati anda dengan sedikit gambar Nanu Baharuddin, yang sungguh Wow! dengan gaun malam yang menampakkan bentuk badannya dari belakang. Pandai betul Nanu berikan pose terbaik beliau, bukan senang anda nak tengok aksi bareback selebriti Malaysia, tahu!

pixel FFM 23: Gaya Nanu Baharuddin Bareback Di Red Carpet
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Tahniah, Sofea Jane Kini Bergelar Datin

Posted: 25 Oct 2010 05:55 AM PDT

perempuanisteridangt8 Tahniah, Sofea Jane Kini Bergelar Datin

Lama sudah kita tidak kedengaran cerita dan perkembangan terbaru aktres yang pernah popular di zaman 90-an, Sofea Jane. Teringat kami, ketika kecil dahulu wajah beliau yang kerap menghiasi akhbar & television. Pada ketika itu, Facebook & Twitter masih belum wujud lagi, maka sisipan akhbar hujung minggu menjadi tatapan kami untuk mengetahui cerita Sofea Jane.

Terbaru, suami kepada Sofea Jane, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) CAG Energy Sdn Bhd, telah dikurniakan Darjah Indera Mahkota Pahang yang membawa gelaran Datuk. Secara tidak langsung, Sofea Jane kini bergelar seorang Datin. Tidak pasti pula umurnya kini berapa, mungkin awal 40?

Sofea Jane, pernah muncul dalam filem kontroversi berjudul 'Perempuan, Isteri Dan…?' Pelik juga dahulu aktres boleh selamba berkemban, tiada siapa pun kecoh. Kini, macam satu stigma masyarakat pula kalau aktres berkemban. Sampai kan babak Nora Danish berkemban dalam filem Jangan Pandang Belakang Congkak 2 pun tidak kelihatan marvellous.

Tiada gambar menarik Sofea Jane, video Sampai Hati – Spring, boleh?

Saya sayang Google.

pixel Tahniah, Sofea Jane Kini Bergelar Datin
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.