Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Funny Video-Smallville bahasa sarawak

Posted: 31 Oct 2010 04:55 PM PDT



HAHAHA...nie video yg diubah kedalam bahasa sarawak...


P/S tok mek nyuruh grk mek ngga: ktk padah vid sembelit ya best,pi meksa jaik cos kihak gilak...i think dis one is funnier..



p/s grk kmk: ok mek dah tauk da sine ktk dpt word ya...aha..

Gambar Kiut: Anak kucing berjalan

Posted: 31 Oct 2010 02:58 PM PDT



heeee..cutenyerrr....cute mcm my kittens jugakk....

Funny Video:Just for laugh,kepala tercabut

Posted: 31 Oct 2010 02:43 PM PDT

Sazzy Falak sudah Hamil

Posted: 31 Oct 2010 02:25 PM PDT


Menurut cerita seorang teman Sazzy yang mengatakan Sazzy memberitahu dengan mulutnya sendiri bahawa dia kini telah hamil.

Tahniah sensasi ucapkan kepada Sazzy kerana setelah rakan2 baiknya dan geng Celepets (geng bela kucing) dah ada baby masing masing,kini Sazzy mengikut jejak langkah mereka.

Doktor menasihatkan Sazzy supaya byk berehat dan mengambil tawaran kerja yang ringan ringan sahaja.

Berapa bulan usia kandungan Sazzy masih belum dikhabarkan lagi..

Raja Azmi Malu keluar rumah sebulan kerana di jeling sinis masyarakat

Posted: 31 Oct 2010 02:18 PM PDT

"Saya memang tertekan waktu itu. Bayangkan apabila keluar saja lokap, saya menghalau Roslin dari rumah saya. Sambil menguiskan kaki padanya, saya cakap keluar dari rumah ni, saya tak mahu tengok mukanya lagi. Tapi Roslin enggan, selagi bukan Jailani yang menghalaunya, dia tidak akan keluar rumah.

"Tapi kemarahan saya setakat tu sajalah. Nasiblah Roslin faham saya tengah marah dan tertekan, apa perkataan pun boleh terkeluar. Saya tahu kalau saya tertekan, Roslin bertambah tertekan lagi. Hingga kini, saya dah boleh keluar rumah tetapi Roslin masih malu nak bertemu orang luar. Dia rasa tak selesa walaupun kesnya dengan Nurhayati dah selesai.

"Sebenarnya hampir sebulan saya mendiamkan diri. Keluar saja lokap Jailani terus merampas telefon bimbit, sampaikan kad sim pun dipatahkan. Saya terpaksalah ambil nombor baru sekarang. Jailani tidak mahu saya terganggu dengan panggilan, dia mahu saya bertenang ketika itu. Apabila mendapat panggilan, saya akan bercerita, jadi hati akan bertambah kusut memikirkan nasib diri yang ditimpa musibah.

"Apa yang dapat saya katakan, apabila terjadi musibah ini, suamilah orang yang paling banyak memberikan semangat dan mempertahankan maruah saya. Perasaan kasih sayang saya pada suami bertambah kukuh, dia memang suami yang baik, mungkin satu dalam sejuta manusia.
"Saya pula mengambil masa lebih dua minggu untuk menghilangkan trauma. Lepas dua minggu barulah saya rasa tenang, tidur lena dan tidak menangis lagi, kalau tidak setiap hari saya menitiskan air mata mengenangkan diri tidak sudah-sudah ditimpa fitnah.

"Bagaimanapun, hingga kini, saya masih terasa kesan kena fitnah itu. Setiap kali keluar rumah, ada saja mata yang beri pandangan serong terhadap saya. Jika dulu, senyuman saya sentiasa dibalas, kini orang luar hanya menjeling sinis, malah ada yang memalingkan muka apabila melihat saya. Tapi saya kena kuatkan hati, takkan saya tidak keluar rumah disebabkan pandangan orang.

"Dulu, masa tercetus kontroversi pertama, saya rasa saya kuat sangat berdepan dengan apa saja situasi, tetapi Tuhan menduga saya bertalu-talu. Saya reda, Tuhan masih sayangkan saya. Jailani pula bukan memujuk saya, malah dia menyimbah perasaan saya dengan kata-kata semangat yang pernah saya berikan padanya dulu. 'U selama ni kuat sangat, sekarang masanya nak tunjuk kuat', kata-kata itulah menyebabkan saya bangkit semula.

"Dua kali saya terpalit malu, tapi saya reda dengan ketentuan Tuhan. Saya masih baik dengan Roslin walaupun apa yang berlaku hari ini berpunca kerana mempunyai hubungan baik dengan Roslin. Saya memang dah serik nak cari calon isteri buat Roslin, kedua-duanya makan saya balik. Selepas ini, Roslin carilah pasangan hidup sendiri, saya tidak akan masuk campur lagi.

"Bagaimanapun, saya tidak mampu menutup cakap-cakap belakang orang. Saya sudah acapkali berterus terang, jadi terserahlah pada perspektif masyarakat mahu menilai pengakuan jujur saya.

"Bagi saya, jangan menuduh melulu, boleh mendatangkan fitnah. Selagi tiada bukti, janganlah buat andaian bukan-bukan. Fitnah itu lebih besar dosanya daripada membunuh," katanya sedih.

P/S: Filem "... dalam botol bakal ditayangkan dipawagam pada Jan2011,dan telah mendapat kelulusan dibawah klasifikasi 18tahun keatas.

Pramugari di Kondo Nabil, Punca Irma Hasmie dan Nabil berpisah

Posted: 31 Oct 2010 02:41 PM PDT


Pada Awal Oktober lepas,pada pukul 4 pagi,Irma dan rakannya melakukan terjahan ke Condo Nabil di Changkat View Jalan Dutamas KL dan menemui seorang gadis memakai boxer dan T-Shirt tanpa bra di dalam kondominium milik Nabil sekaligus merupakan punca utama Irma memutuskan hubungannya dengan Nabil.

Yang kelakarnye apabila Irma tanya perempuan tue,"kau nie siapa?" perempuan tue ckp.."tak tahu,tanya Nabil"...dan Nabil pula cover story ckp perempuan tue adalah girlfriend kwnnya Reza..huh..so pahal la nak ada girlfren kwn kat condo si Nabil..teruk betul!

Irma menjelaskan dengan nada sebak yang dia dan Nabil sudah sebulan putus cinta setelah 3 tahun menjadi kekasih.

kata Irma "Apa yang boleh saya jelaskan dengan jujur, sudah hampir sebulan saya dan Nabil tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa. Hampir 3 tahun kami bercinta, semua orang tahu tapi hari ini semuanya sudah berakhir."

Namun Nabil cuba menyembunyikan hal ini dengan mengatakan insiden di Kondo Changkat View adalah satu fitnah dan salah faham,dan menegaskan hubungannya dengan Irma masih seperti biasa,sebagai kekasih
.

Hmm,pada pemerhatian sensasi lah,Nabil nie sering dirundung gossip liar jugakla,antaranya Nabil berparti dan berkepit dengan wanita wanita lain padahal dia sudah bercinta dengan Irma,gossipNabil dan Irma dalam pemerhatian Jabatan agama Islam,Gossip Nabil dengan minuman keras,kisah lama Nabil sebagai seorang Mat Rempit..huhu..kene saman 2juta sebab kutuk filem lakonannya...aha..mcm2 hal Nabil nie...

Mungkin ini semua sekadar bsatu gossip kontroversi atau ada kebenarannya,hanya Nabil yang lebih tahu apa yg sebenarnya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan