Adsense

Sabtu, 9 Oktober 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Super LOL!) Perutusan Filem 2 Alam Ala Hari Raya

Posted: 09 Oct 2010 11:39 AM PDT

Yeah, raya lagi. Jom meriam buluh sedas dua…

Ha ha, nak gelak salah, tak nak gelak nanti di'cop gila. Ini cerita serius, filem 2 Alam yang di'katakan akan mengutip RM40 juta bakal ditayangkan di pawagam pada 18 November. Itu tidak mengapa, cuma buat kali pertama dalam sejarah, pelancaran filem dibuat ala-ala perutusan hari raya!

Fuh, terus jem otak kami bila muncul-muncul sahaja, Dr. Rozmey buat ucapan, "berbesar hati mewartakan & memuktamadkan tarikh tayangan filem 2 Alam serentak ke 83 pawagam seluruh negara 18 November 2010 bersamaan dengan 11 Zulhijjah…" Nasib tiada pemegang mohor diraja.

Dr. Rozmey kacak selepas ini.

P/s: Kasi pecah kepala korang

Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.

(Real Stuff!) Edward Cullen Muncul Dalam Drama Ponti Anak Remaja

Posted: 09 Oct 2010 11:11 AM PDT

Serius, Edward Cullen yang popular dalam filem Twilight bakal muncul dalam drama Ponti Anak Remaja yang keudara pada 25 Oktober 2010, hanya di Astro Ria.

Al-kisah'nya, Ning Baizura tweet video promo drama yang menampilkan Liyana Jasmay sebagai pelakon utama. Kami layan'kan sahaja sehingga'lah tiba pada minit 0:18, perkara pertama yang terlintas dalam benak fikiran kami, "oh shit, Edward Cullen, again?!"

Untuk kesan yang lebih dramatik, si pengarah turut menggunakan latar belakang hutan yang sangat sinonim dengan filem Twilight, cuma kali ini hutan khatulistiwa menjadi pilihan. Entah-entah, parody kot?

Mungkin si pengarah mempunyai alasan tersendiri, pada kami mana-mana pun ok. Populariti Twilight, sedikit sebanyak tempias'nya dapat juga dirasai oleh pelakon-pelakon drama Ponti Anak Remaja. Yeah, si pengarah bijak menarik perhatian peminat Twilight tempatan untuk menonton drama'nya.

Kalau 3 gambar di'atas tidak cukup untuk anda berkata, "ya, ini Edward Cullen", kami tadahkan video trailer untuk anda membuat penilaian. Enjoice!

P/s: Pontianak boleh bersukan dalam air tak??

Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.