Adsense

Isnin, 5 Julai 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Gambar lawak hanya di Malaysia

Posted: 04 Jul 2010 10:48 PM PDT





Gambar lawak , hanya di Malaysia
Beli budak?
Photobucket

Kalau nak meludah pun jangan kuat-kuat, ludah pelan-pelan
Photobucket
Lamborghini buatan
Malaysia
Photobucket
Awas! Jangan lebih 40KM kalau kereta anda tidak cover insuran cermin
Photobucket
CCTV hidup?
Photobucket
Keselamatan diutamakan, ikat jangan tak ikat
Photobucket
Photobucket
Lawak biasa, kalau tak muat duk dlm bonet la
Photobucket

kredit isuhangat

Dunia Baru Reunion

Posted: 04 Jul 2010 10:43 PM PDT






Long live Oh! Artis. Lama we all tak update. Tapi takpe, still nak kasi something untuk korang isikan disaat-saat korang yang bekerja tu rasa nak menguluar atau yang tak bekerja tu, kot bosan-bosan, boleh try layan Dunia Baru: Reunion ni sebab memang enjoy tahap tertinggi punya.
Untuk makluman, Dunia Baru Reunion ni tidak ditayangkan di kaca TV tapi hanya boleh dilayan secara streaming dari portal Gua milik Media Prima. Ada beberapa pelakon dikekalkan seperti watak Tajol, Opie dan Madihah dan beberapa watak yang lain juga dikekalkan, cuma korang takkan nampak batang hidung diorang lah kot seperti Adif dan Darius.
Ringkasannya, dalam Dunia Baru Reunion ni, diorang semua yang study kat UNISEL dah pun graduate dan masuk ke alam pekerjaan. Dan bermulalah episod baru mereka bila Tajol dah plan nak buat reunion untuk diorang. Macam-macam yang jadi terutamanya bila si Opie (Elyana), dah gemuk dan tidak mempunyai teman hidup.
Biarpun setiap episod memang pendek-pendek sahaja, tapi plot dan pekermbangan Dunia Baru Reunion ni memang boleh sangat dipuji sebab memang enjoy sangat untuk dilayan. Memang sakit perut tergelak je. Have fun guys!

Bila anak Erra Fazira dan Dynas Mokhtar bersama

Posted: 04 Jul 2010 10:41 PM PDT





Anak Erra Fazira, Engku Aleesya yang dilahirkan pada Mac 2009 kini dah berusia setahun lebih manakala anak Dynas Mokhtar, Khyra yang dilahirkan pada April 2010 masih lagi nampak bayi yang comel. Terbaru mereka digabungkan dan digambarkan dalam edisi majalah tempatan untuk Hari Raya Aidilfitri nanti. Memang gandingan kedua-dua artis ini cukup memberikan suasana meriah pada hari itu. Lebih-lebih lagi Dynas yang menyambut Hari Raya dengan kelahiran cahaya mata pertamanya itu.

Ayu Raudhah akan bertunang tahun ini?

Posted: 04 Jul 2010 10:39 PM PDT





Ayu Raudhah, yang semua sedia maklum sedang berpacaran dengan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Zaquan Adha Abd Radzak, 23, di dalam Harian Metro edisi baru-baru ini berkongsi perancangannya untuk bertunang dengan kekasihnya itu dalam masa terdekat - 'Ayu rancang tunang'. Disebabkan kedua-duanya juga sibuk dengan kerjaya masing-masing, belum lagi ditetapkan tarikh pertunangan mereka.

Bagaimanapun, dedah aktres berusia 25 tahun itu, kemungkinan pertunangan mereka akan berlangsung pada tahun ini juga. Tambahnya lagi, mereka perlu mencari waktu yang sesuai untuk membincangkan tentang soal pertunangan mereka

Mohd Juara Mentor, Tahniah Kak Ziana Zain

Posted: 04 Jul 2010 10:34 PM PDT





mohd juara mentorKe mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasik. Ke mana tak tumpahnya kehebatan mentor kalau tak ke protegenya sendiri. Tahniah kami ucapkan kepada Mohd, protege kepada mentor Ziana Zain yang kini bergelar juara program Mentor musim ke 4.
Walaupun ada desas-desus yang menyatakan kemenangan Mohd ini adalah kerana ramai peminat vote sebab dia protege Kak Ziana, kami tetap rasakan dia layak. Suara Mohd not bad jugaklah. Ada ciri-ciri boleh pergi jauh. Kalau diasah bakatnya molek-molek oleh Kak Ziana, mungkin Mohd boleh jadi salah seorang penyanyi lelaki terkemuka satu masa kelak.
Tahniah sekali lagi kepada Mohd dan mentornya Kak Ziana Zain. Semoga terus maju jaya.

Fesyen Sengal Lady Gaga Akhirnya Memakan Diri’nya Sendiri

Posted: 04 Jul 2010 10:33 PM PDT






FESYEN LADY GAGA
Lady Gaga, kalau tak tampil dengan fesyen sengal dan ntah apa-apa ntah, bukan Lady Gaga la namanya. Tapi, fesyen sengalnya itu akhirnya memakan diri sendiri. Kenapa? Korang nengok la sendiri gambar-gambar kat bawah ni. Hee..

FESYEN LADY GAGA
GAMBAR LADY GAGA
GAMBAR LADY GAGA
GAMBAR LADY GAGA
kredit isuhangat

Ruhilla Roslan, Anak Normala Samsuddin Yang Super Cantik

Posted: 04 Jul 2010 10:31 PM PDT





ruhilla roslan, anak normala samsuddin
Pergh. Si mak (Normala Shamsuddin) memang dah cantik. Tengok-tengok anak dia, Ruhilla Roslan lagi super duper cantik punya. Memang dapat gen mak dia. Si Ruhilla nie baru berumur 17 tahun je. Sekarang nie masih belajar di Tunku Kursiah College (TKC). Kalau tak silap, bakal amik SPM tahun nie.
Kalau si Ruhilla nie lepas habis belajar nanti nak jadi artis confirm laku gila-gila punya. Muka dia ada ala-ala pelakon Indonesia. Unik sikit. Tapi yang penting kasik dapat result SPM yang elok dulu. Education first. Benda-benda berlakon atau entertaiment nie belakang kira.
Terima kasih kepada Forum Cari untuk gambar ini.