Adsense

Isnin, 5 Julai 2010

jom lepak dulu

jom lepak dulu


Lagu Baru Cinta Mohd Juara Mentor 4, Lirik Lagu Cinta -Mohd Mentor 4

Posted: 05 Jul 2010 01:52 AM PDT

Inilah Lirik Lagu Cinta dari Mohd Juara Mentor 4 semalam. Tahniah buat Mohd dan Ziana Zain. Lagu Cinta ni sedap dan mungkin menjadi lagu hits dan ramai dah mula menghafal lagu ni.



Cinta


Ku persembah cinta suciku
Buat insan yang tersayang
Ku ukirkan dalam hatimu
Jawapan cinta kepadamu
Agar kau mengerti

Selamilah kasih sucinya cintaku
Tulusnya cintaku hanya kepadamu

Mampukah kau mengerti perasaanku kepadamu
dan tulus kasih hanyalah untukmu
Ohwooo...
Mampukah kau selami
Jauh ke dasar hati ini
Oh hanya namamu yang tersembunyi

Ku harapkan kau mengerti cintaku seadanya kasih
Ku inginkan kebahagiaan bersamamu oh selamanya
Tanpa rasa curiga



Juara Mentor 4 Milik Mohd Protege Ziana Zain

Posted: 04 Jul 2010 08:46 AM PDT

Juara Mentor 4 milik Mohd akhirnya. Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa tahu ye. Lega dan gembiranya hati akak Ziana Zain kita ni. Anak muridnya berjaya menjadi juara. Ramai peminat Mentor 4 mengatakan persaingan Mentor 4 kali ni agak sengit, ketiga tiga protege ni semua hebat hebat belaka dan punya kelebihan sendiri.



Mohd memenangi RM100, 000, lumayan gitu. Dalam persembahan mlm ni, Mohd menyanyikan lagu khas untuknya bertajuk Cinta ciptaan Aswandy dan Sham Kamikaze. Dua lagu pilihan ialah Tragedi Oktober dan Itu Kamu, Mohd berduet dengan Aizat dengan lagu Hanya Kau Yang Mampu.
Vokal Mohd memang mantap dan mampu membawa lagu lagu dengan nada tinggi. Tak sia sia Ziana Zain mendidik protege dia ni.



Suami Baru Aisyah

Posted: 04 Jul 2010 06:51 AM PDT

Setelah Aisyah penyanyi lagu Janji Manismu ni gagal dalam perkahwinannya dua kali, dia dipertemukan dengan jodoh barunya Faizal Hj Zulkifli seorang usahawan berstatus duda. semoga Aisyah dan suaminya berbahagia hingga ke akhir hayat.


Aisyah pernah berkahwin dengan warga Singapura dan kali kedua dengan warga New Zealand. Aisyah mempunyai seorang anak dan dua orang anak angkat kini.