Adsense

Rabu, 7 Julai 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


Stupid Secretary.

Posted: 07 Jul 2010 07:04 AM PDT



A secretary came to see tech guys to complain that the copy machine wasn't working. They asked if there was paper. She said:" No, there wasn't, that's why I put new but it still doesn't work…"

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


(GAMBAR) Aksi mesra Rosyam Nor, Vanida Imran?

Posted: 07 Jul 2010 01:06 AM PDT



Waduh jadi bisa gawat ni. Artis yang masing-masing dah kahwin ni bakal buat kontroversi yang bakal meletop. Kontroversi versi yang sihat tahu, bukan tidak sihat. Hehe. Rosyam Nor dan Vanida Imran ni sekali lagi digandingkan bersama untuk sebuah drama cinta tragis gitue yang penuh konflik iaitu Isabella. Anda semua boleh lah lihat gandingan mantap mereka berdua ni di Astro Prima bermula 13 Julai ini. Selain itu drama Isabella ini yang mempunyai 26 episod turut dibintangi oleh Datuk Rahim Razali, Fauziah Nawi, Omar Abdullah, Kartina Aziz, Corrine Adrienne, Izreen Azminda, Raja Norbaizura dan Yuswaisar. Wah jangan ketinggalan yer. :) -mStar

Zarina Akademi Fantasia 2 Bertatoo?

Posted: 07 Jul 2010 01:03 AM PDT


Ketika lepak di sebuah pusat membeli-belah terkemuka baru-baru ini, C (bukan nama sebenar) nampak Zarina AF berkepit dengan seorang jejaka yang boleh tahan kacak. Pasangan yang kelihatan cukup mesra itu minum di sebuah restoran dan kedudukan mereka tidak jauh dari C. Hmm... nampak gayanya anak jati Johor ini sudah pandai bertatu. Namun C tidaklah terlalu cepat menjatuhkan hukuman kerana tidak pasti tatu itu asli atau sekadar tampal. Maklumlah zaman sekarang, ramai muda mudi suka meniru gaya remaja luar negara yang tidak sesuai dengan budaya kita. Kalau tak sanggup menahan sakit, banyak tatu tampal dijual di kedai tatu.



C bukan nak menyibuk tetapi sebagai artis, sewajarnya Zarina menjaga penampilan. Tambahan pula dia berbangsa Melayu dan beragama Islam, takkan tak tahu kita tidak boleh bertatu? C harap Zarina lebih peka selepas ini dan kalaupun nak bergaya atau mengikut trend semasa, ambil yang mana sesuai saja. Bukan apa, bila namanya artis, pasti jadi perhatian masyarakat dan idola remaja, bahkan golongan ini paling mudah jadi ikutan. hMetro

(GAMBAR) Panas!!!! MARIA OZAWA pakai KEBAYA

Posted: 06 Jul 2010 05:52 PM PDT


      





huuuu..... comey !

(GAMBAR) Seksinya Sheera...

Posted: 06 Jul 2010 10:55 AM PDT


Avril Lavigne Malaysia ?

Posted: 06 Jul 2010 10:40 AM PDT


Siapa Avril Lavigne Malaysia ni. Mungkin ada yang sudah tahu. Yang belum tahu mungkin kini bakal tahu. Siapa lagi kalau bukan penyanyi kecil molek, Liyana Jasmay. Ramai orang beranggapan dahulu, dia nie menciplak lagu-lagu dari barat, dan disebab itulah orang menaggap Liyana seperti Avril. Dan Liyana pun sepertinya mengiyakan sahaja tanggapan orang itu dengan kini mewarnakan rambutnya sama seperti Avril (gambar dibawah bersama Aizat). Atas dasar minat terhadap Avril atau secara kebetulan atau ikutan-ikutan atau 'extension', yang itu tanya kat Liyana sendiri ler yer.. :)