Nuffnang

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

sumber :-

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia


Gambar pelakon Zarynn Minn

Posted: 20 Jun 2010 11:00 PM PDT

Artis yang serba boleh yang sering kali berceloteh bila berlakon, siapa lagi kalau bukan Zarynn Minn. Pelakon siri drama ini memang tak asing lagi, seperti 'Aku Terima Nikanya', Kaber Hero Kaber Zero, Pantang Larang, Rafflesia dan banyak lagi lah. Jadi kali ini kita lihat gambarnya yang dekat pula, orangnya hitam manis pun ada. Tak tahu lah pula kalau statusnya masih bujang. Memandangkan dia


Gambar anak Dynaz Mokhtar

Posted: 20 Jun 2010 09:00 PM PDT

Jarang dapat lihat gambar anak sulung (yang selamat lahir) kepada Dynaz Mokhtar ni. Kalau ada gambar formal lagi lah susah nak tengok. Macam main sembunyi-sembunyi lah pula anaknya ni. Jadi yang ada pun ada kat Twitter miliknya yang kurang jelas gambarnya. Ntah tak diketahui kenapa Dynaz mahu menyembunyikan gambar anaknya kepada umum dan media. Agaknya belum bersedia lagi kot Dynaz ni. Sebab tue


Aizat, Liyana tak ada apa-apa hubungan istimewa?

Posted: 20 Jun 2010 07:16 PM PDT

Aizat menyifatkan segala gosip yang mengatakan dia berpisah dengan aktres remaja, Liyana Jasmay sejak kebelakangan ini sebagai salah faham semata-mata. Aizat juga menafikan mereka pernah bercinta dan menolak kononnya hubungan mereka sudah putus disebabkan Liyana mempunyai kekasih lain (dengar-dengar macam Pasha Ungu - Band dari Indonesia). Tambahan lagi, Aizat menegaskan, dia dan Liyana adalah


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan