Nuffnang

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

sumber :-

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Respon Almy Nadia mengenai Fizz Fairuz Putus Tunang Dengan Isteri Orang

Posted: 19 Feb 2013 08:46 PM PST

Posted: 20 February 2013 at 12:46 pm  

Respon Almy Nadia mengenai Fizz Fairuz Putus Tunang Dengan Isteri Orang

Almy Nadia yang ditanya mengenai perkembangan terbaru dan pemohonan maaf Fizz Fairuz yang baru putus tunang kerana tunangnya itu isteri orang bagaimanapun enggan mengulas lanjut.. Almy Nadia yang keliru dengan situasi ini bagaimanapun menggangap segala yang berlaku terhadap Fizz Fairuz adalah hukum karma..

"Saya tidak mampu untuk mengulas lanjut tentang perkara ini. Saya sudah tidak boleh berfikir dan saya tidak mahu membebankan fikiran dengan perkara ini. Segala yang berlaku ini adalah hukum karma. Itu sahaja yang boleh saya katakan.

Hanya Allah yang tahu kedudukan sebenar dan hanya Dia juga yang tahu bagaimana perasaan saya ketika ini. Tiada kata-kata yang boleh menggambarkan perasaan saya buat masa ini,"

Dalam pada masa yang sama, Almy Nadia juga mengakui yang dia sememangnya sudah mengetahui berita Fizz Fairuz bertunang dengan isteri orang beberapa hari sebelum ini melalui seorang rakan, Namun Almy Nadia mengambil langkah mendiamkan diri kerana tidak mahu masuk campur urusan mereka.

Almy Nadia juga tidak menolak kemungkinan Fizz Fairuz terkena buatan orang, kerana sepanjang tujuh tahun Fizz Fairuz menjadi kekasihnya, dia tidak pernah berkelakuan pelik seperti itu..

"Sebelum ini Fizz tidak pernah menunjukkan perkara pelik seperti apa sudah terjadi. Saya pernah menyuruhnya berubat, tetapi entahlah…," katanya enggan mengulas lanjut.

Fizz Fairuz putus tunang

Sumber: Gua & Metro

Fizz Fairuz Putus Tunang – Bertunang Dengan Isteri Orang

Posted: 19 Feb 2013 06:13 PM PST

Posted: 20 February 2013 at 10:13 am  

Fizz Fairuz putus tunang, tunang dengan isteri orang

Pertunangan Fizz Fairuz secara senyap yang mencetuskan kontroversi minggu lalu nampaknya tidak bertahan lama apabila Fizz Fairuz telah memutuskan ikatan pertunangan tersebut pada hari Ahad yang lalu.. Menurut Fizz Fairuz, Keputusan untuk memutuskan tali pertunangan itu dibuat setelah dia mendapat tahu yang wanita itu sebenarnya adalah isteri orang..

"Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang."

"Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah 'diatur' oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu," katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.

"Khamis lalu, saya dikirimkan mesej oleh kawan adik wanita itu dan dia menjelaskan status sebenar tunang saya. Malah saya juga sudah berjumpa suami wanita itu, Sabtu lalu."

Fizz Fairuz juga tidak menyangkal kemungkinan dia terkena buatan orang, Malah sebelum ini Almy Nadia juga pernah menasihati beliau untuk pergi berubat.. Fizz Fairuz turut meminta maaf kepada semua dengan apa yang telah terjadi..

"Sepanjang setahun mengenalinya, saya tidak pernah tahu latar belakang tempat kerja, pendidikan termasuk keluarganya. Sedar-sedar saya sudahpun bertunang dengan dia dan hanya mengenali keluarganya ketika majlis berlangsung."

"Kepada semua, saya mohon maaf terutama kepada Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang."

Tambah Fizz Fairuz, empat hari selepas pertunangannya, Barulah dia mengetahui yang tunangnya itu adalah isteri kedua seorang usahawan, dan mereka telah bernikah di selatan Thailand beberapa tahun yang lalu.

Gambar tunang Fizz Fairuz

Sumber: Akhbar Metro

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan