Adsense

Sabtu, 6 Oktober 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Safee Sali Nafi Bercuti Di Langkawi Bersama Juliana Hana

Posted: 05 Oct 2012 06:26 AM PDT

Safee Sali Nafi Bercuti Di Langkawi Bersama Juliana Hana
Nama Safee Sali mula menjadi bualan apabila dia digosipkan bercinta dengan Juliana Hana.. Kisah bermula apabila Safee Sali dikatakan bercuti ke Pulau Langkawi bersama Juliana Hana sambil berpegangan tangan lagak seperti orang yang sedang bercinta.. Namun pihak media yang berjaya mendapatkan penjelasan daripada Safee Sali Menafikan segala gosip itu..

Menurut Safee Sali, beliau sendiri tidak mengenali siapa itu Juliana Hana sehingga lah semalam apabila dia mengoogle nama Juliana Hana.. Malah Safee Sali juga tidak pernah menjejaki kaki di Pulau Langkawi seperti yang didakwa..

"Saya tidak kenal siapa Julia Hana, Baru semalam saya google nama Juliana Hana. Saya tidak tahu siapa dia sebelum ini,"

"Saya tak ada pun di Langkawi seperti yang didakwa dan selama 28 tahun hidup saya, saya tak pernah menjejakkan kaki di situ. Mungkin itu adalah pelanduk dua serupa."

"Lagipun, ketika itu saya berada di Shah Alam untuk menjalani latihan bola sepak dan saya menyifatkan tindakan individu yang menyebar fitnah ini sebagai satu tindakan yang tidak bertanggungjawab. Saya tahu kisah ini pun semalam bila membacanya di laman blog."

Tambah Safee Sali lagi, ini kali pertama dia digosipkan dengan artis dan gosip ini tidak sedikitpun menganggu kariernya sebagai pemain bola sepak..