Adsense

Selasa, 11 September 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Memey Suhaiza Enggan Bermadu Jika Norman Rujuk

Posted: 10 Sep 2012 07:14 PM PDT

Memey Suhaiza Enggan Bermadu Jika Norman Rujuk
Ramai yang sudah mengetahui yang Memey Suhaiza kini sudah berbaik dengan bekas isteri suaminya, Abby Abadi. Namun apabila ditanya adakah Memey bersedia menerima Abby sebagai madu sekiranya Norman Hakim merujuk semula dengan Abby, Jawap Memey mana-mana wanita pastinya tidak mahu bermadu.. Ini termasuk la Memey yang tidak mahu berkongsi kasih dengan wanita lain…

"Secara umum, tanyalah saja mana-mana wanita, pasti jawapan mereka sudah tentu tidak mahu bermadu."

"Bagi saya, itu hak masing-masing jika ada wanita yang boleh berkongsi kasih, namun kalau boleh, saya enggan berkongsi kebahagiaan saya dengan wanita lain kerana saya kini sedang hidup bahagia,"

Dalam perkembangan yang lain, Memey yang kini hamil empat bulan mengakui yang dia masih lagi mengalami alahan yang teruk sehingga memerlukan rehat daripada menerima sebarang tawaran lakonan.. Memey juga turut teruja untuk menanti kelahiran anak sulungnya itu..

"Biasanya doktor beritahu setiap wanita hamil hanya mengalami alahan pada tiga bulan pertama kehamilan saja, tapi sehingga kini saya masih mengalami alahan. Malah, suami saya turut menerima tempias di mana deria bau dia juga semakin sensitif dan tekak berasa loya,"

"Kami sekeluarga begitu teruja mengikuti perkembangan bayi yang dikandung sekarang. Setiap hari Memey akan pandang cermin dan lihat perut Memey yang semakin membesar. Kami begitu teruja sehingga sudah terlintas nak beri nama anak, Muhammad Darwish Hakim." (Gua)

Fasha Sandha Yang Hamil 3 Bulan Alah Pada Ubat Gigi

Posted: 10 Sep 2012 05:28 PM PDT

Fasha Sandha Yang Hamil 3 Bulan Alah Pada Ubat Gigi
Fasha Sandha yang kini hamil tiga bulan nampaknya sudah mula mengalami alahan orang mengandung.. Kongsi Fasha Sandha, dia tidak mengidam sebarang benda-benda pelik tetapi dia mula alah pada ubat gigi, Namun begitu Fasha terpaksa melawan diri daripada alahan tersebut kerana berasa kurang selesa jika tidak menggosok gigi setiap hari..

"Kalau muntah-muntah pada waktu pagi itu biasa tetapi sekarang mula alah pada ubat gigi. Bagaimanapun saya terpaksa tahan kerana kita memang perlu memberus gigi setiap hari,"

"Memang pelik tetapi itulah yang berlaku apabila suami yang mengidam nak makan macam-macam. Sehingga kini saya belum teringin apa-apa lagi,"

Tambah Fasha Sandha lagi, dia juga mudah kepenatan dan memerlukan rehat walaupun mendapat tidur yang secukupnya dan atas alasan itu juga dia mengambil keputusan untuk berehat seketika daripada dunia lakonan sehingga kandungannya benar-benar stabil kelak..

"Drama bersiri Runtun Qalbu adalah yang terakhir sebelum saya berehat sebentar sehingga November depan. Selepas itu saya akan mengambil satu projek drama sebelum bercuti sepenuhnya sehingga bersalin," ujarnya selepas ditemui pada pelancaran drama Runtun Qalbu yang akan bersiaran menerusi slot Zehra pada 21 September ini pukul 9 malam setiap hari Jumaat di TV3.(Mstar)