Adsense

Jumaat, 7 September 2012

Blog Sensasi Ohbayu

Blog Sensasi Ohbayu


(PERTANDINGAN) Pengkomen Paling Banyak Sempena Hari Kemerdekaan

Posted: 07 Aug 2009 02:25 AM PDT

Pengkomen

Salam semua kepada peminat blog OhBayu, kami berbesar hati dgn sokongan anda semua, tanpa anda semua siapa la kami, oleh itu satu sidang ahli lembaga hitam kami..he he, telah mencadang mengadakan (PERTANDINGAN) Pengkomen Paling Banyak Sempena Hari Kemerdekaan di blog OhBayu.

Jika anda mempunyai hobi sebagai pengkeritik dan pengkomen di blog2.. ini lah peluang anda untuk menunjuk skill komen anda bukan sekadar komen tapi dapat duit tuu..  kami harap anda tidak guna komen dalam pertandingan ini sekadar lepas batuk di tangga, contoh :  teruk laa.. , entah la.. betul kata si A.. dan banyak lagi. Kami mahu contest komen anda adalah tulus ikhlas dari hati anda.

Syarat-syarat pertandingan pengkomen :-

1.  Sila guna nickname dan email yg sama agar mudah dikira jumlah komen anda.

2. Jumlah keseluruhan hadiah pertandingan ini adalah bernilai RM850 (wang tunai + pakej ebook + pakej periklanan di ohbayu.com)

3. Hadiah diberi kepada tempat 1, 2 dan 3 manakala tempat 4 dan 5 adalah hadiah saguhati.

4. Nilai hadiah tempat 1 , 2 , 3, 4 dan 5 tidak akan diberitahu kerana hadiah adalah rahsia kami dengan pemenang.. hu hu. Surprise!!! jan jan jann..

5. Sila komen dengan jujur dan ikhlas, anda tidak semesti komen tentang contest tersebut, anda juga boleh membuka perbincangan tentang diri anda.

6. Kami masih mencari penaja yg berminat, kami akan memberi ruang iklan special pada penaja yg berminat.

Hadiah di tawarkan tidak kurang dari RM100 dan tidak lebih RM300.

(TERKINI) Gambar Datuk Sheila Majid bertudung

Posted: 06 Aug 2009 09:39 PM PDT

Datuk Sheila Majid bertudung 1

Datuk Sheila Majid bertudung dalam program "1001 raikan inspirasi raikan kemenangan astro". Program dakwah hiburan ini akan disiarkan di Astro Oasis pada 20 September 2009, Ahad pukul 1.30 petang.

Alhamdulillah Datuk Sheila Majid bertudung, jangan kerana program ni je pakai tudung, teruskan pemakaian tudung Datuk kerana dalam islam pun menyuruh kaum pempoun tutup aurat termasuk rambut mereka.

Lihat lagi Gambar Datuk Sheila Majid bertudung dengan

Datuk Sheila Majid bertudung 2