Adsense

Isnin, 13 Ogos 2012

Sensasi

Sensasi


Advertorial :U Mobile raya…Eratkan silaturahim dengan yang tersayang

Posted: 13 Aug 2012 05:30 AM PDT

Setiap hari kita seringkali sibuk dengan urusan masing-masing.Yang masih "single" pasti sibuk dengan kerjaya,kawan-kawan,kekasih,sibuk menguruskan kehidupan seharian.Yang dah bekerluarga pula,sibuk dengan anak dan suami/isteri.Menguruskan rumahtangga ,mencari nafkah dan menyelesaikan masalah masing-masing.

Seringkali terjadi ,"hubungan rapat' dengan keluaga mahupun kawan semakin jauh,apatah lagi sekiranya ada selisih faham yang tidak di selesaikan sebab masing-masing sibuk dan takda masa..


Sensasi pun melalui hal yang sama ,hidup di KL nie,memang sibuk memanjang,dengan kerjaya,kucing-kucing ,kawan-kawan,kekasih…sampai lupa menghubungi keluarga tersayang…Kadang-kadang mak merajuk sebab dah lama tak pulang ke kampung..

Sensasi ada seorang adik bungsu yang rapat dengan Sensasi..Dia lah yang paling merajuk apabila Sensasi lupa nak wish birthday.bukan lupa,sebenarnya dah wish,tp SMS tak delivered pulak..

Bila tiba bulan ramadhan,mula teringat kampung dan keluarga tersayang.rindu dengan kenangan ketika menyambut raya bersama.Banyak memori manis,kelakar dan gembira bersama keluarga.Rindu sangat dengan mak dan adik-adik.


Hari Raya bukan sahaja menjadi hari kemenangan umat islam,bahkan menjadi hari yang sangat istimewa untuk menyambung kembali silaturahim diantara keluarga,saudara mara,dan kawan–kawan yang dah lama tak contact kerana kesibukan masing-masing.Ketika inilah,kita mengambil masa untuk bermaaf maafan,menghubungi rakan-rakan lama dan mengeratkan lagi hubungan.



Lagi seronok apabila dapat mengunjungi mereka semasa hari raya.Sensasi dah ambik cuti seminggu untuk Raya..Korang pulak mcm mana? Entah-entah sampai dua minggu..

Istimewanya Raya tahun ini,U Mobile membawakan satu Webisode (drama pendek) tentang bagaimana hubungan diantara seorang jejaka yang bernama Aliff dengan pak Longnya yang berselisih faham bertahun lamanya,melalui panggilan telefon ,adakah hubungan mereka dapat kembali jernih.Aliff hendak memberitahu satu berita baik namun bunyi deruman motorsikal telah mengganggu…


Panggilan Aliff tersebut menjadi satu titik permulaan kembalinya erat hubungan –hubungan lain.
Akibat pergaduhan Aliff dan pak long nya dulu,ibunya dan Pak Long juga sudah lama tidak berhubung,setelah Aliff meminta maaf daripadan Pak Long, mereka mula berhubung semula. ..Nak tahu apa yang berlaku dan kesudahan cerita ini,…

Jom tonton Webisode ini di http://www.ueratkanlagi.my/









Ada lagi yang menarik di website http://www.ueratkanlagi.my/ anda dapat menghantar SMS, Pesanan Suara dan juga Video kepada yang tersayang dengan cara yang istimewa.


Caranya mudah..gunakan applikasi Eratkan lagi ,login facebook anda..kemudian pilih rakan yang ingin anda sampaikan pesanan…,dan pesanan anda akan dihantar kepada yang tersayang mahupun keluarga…
Like facebook U mobile untuk lebih informasi dan pelbagai hadiah menarik…
https://www.facebook.com/umobilesb