Adsense

Isnin, 2 Julai 2012

Zon Artis

Zon Artis


Gossip Rumah Tangga, Erra Fazira Akui Tertekan Dan Tetap Enggan Buka Mulut

Posted: 02 Jul 2012 09:48 PM PDT

Kami yakin 100% yang anda semua sudah tahu mengenai gossip yang melanda rumah tangga Erra Fazira dan suaminya, Engku Emran. Dan hari ini mStar Online melaporkan yang Erra Fazira tetap berpegang teguh dengan prinsip tidak akan berkongsi mengenai kisah rumah tangganya kepada umum kerana menganggap ia akan mengeruhkan lagi keadaan.

GOSSIP ERRA FAZIRA DAN ENGKU EMRAN BERCERAI

Erra berkata, dia akan terus berdiam diri kerana bimbang kenyataannya nanti akan disalah ertikan oleh sesetengah pihak yang akan membawa kepada masalah yang lebih besar.

"Saya akan terus berpegang kepada kata-kata saya sebelum ini dan akan terus berdiam diri daripada meluahkan mengenai perihal rumah tangga saya,"

Tambah Erra, dia juga belum bersedia untuk membuka mulut dengan isu yang sedang hebat diperkatakan itu dan akan terus bertahan selagi terdaya.

"Tiada rumah tangga yang sempurna dan begitu juga saya dan itu adalah perkara biasa bagi pasangan yang berkahwin,"

Sebelum ini, media melaporkan rumah tangga yang dibina Erra bersama suaminya Engku Emran dikatakan goyah apabila timbul pelbagai dakwaan yang mengaitkan pasangan itu.

Dalam pada itu, mengulas mengenai status yang ditinggalkan di laman Twitter miliknya baru-baru ini yang berbunyi "suatu hari saya akan bersuara", Erra memberitahu ia adalah sekadar luahan biasa bagi seorang manusia.

Ujar Erra, perkara itu terjadi apabila dia sangat tertekan dengan pelbagai tohmahan dan cakap-cakap kurang enak mengenai dirinya dan suami sehingga menyebabkan dia tertulis luahan itu.

"Saya kelihatan kuat tetapi ada kalanya saya tewas dengan emosi kerana tertekan dengan keadaan sekeliling namun nasib baik saya cepat sedar akan tindakan itu,"

Sementara itu, Erra memberitahu, dia tidak lagi mengambil peduli dengan tohmahan yang dilemparkan sebaliknya memberikan fokus kepada kerjayanya sebagai seorang pelakon.

"Sekarang sangat sibuk dengan undangan lakonan dan rasanya itu adalah cara paling baik untuk tidak berfikir mengenai kekecohan yang berlaku,"

Oh ya, Erra bakal muncul dalam drama bersiri Mana Hilangnya Juwita yang akan mula menemui peminat pada 9 Julai ini, pukul 10 malam di saluran Astro Ria. Tak sabar nak tengok.

Related Posts with Thumbnails

“Saya Tiada Masalah Berkawan Dengan Anzalna” – Neelofa

Posted: 02 Jul 2012 08:31 PM PDT

NEELOFA DAN ANZALNA BERDAMAI

Rasanya anda semua sudah tahu yang Anzalna telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Neelofa dalam satu sidang media khas anjuran Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) di Hotel Royale Chulan, Petaling Jaya yang berlangsung petang kelmarin kerana tindakannya yang disifatkan sebagai memfitnah pelakon itu menerusi sebuah akhbar (Berita Minggu) pada 10 Jun lalu. Jika belum tahu, boleh baca post ini.

Ekoran daripada permohonan maaf yang telah dibuat oleh Anzalna itu, Neelofa menganggap persengketaan antara mereka sudah berakhir dan turut memberitahu yang dia tidak mempunyai sebarang masalah untuk berkawan dan bertegur sapa dengan Anzalna pada masa akan datang. Malah Neelofa berkata yang dia tidak menyimpan sebarang dendam kepada Anzalna kerana Anzalna sudahpun memohon maaf.

NEELOFA DAN ANZALNA BERDAMAI

Seperti kata Neelofa:-

"Tiada masalah untuk kami berkawan selepas ini. Sebelum timbul kes ini pun saya pernah bertegur sapa jika terserempak di majlis atau acara tertentu.

"Saya sudah terfikir untuk memaafkan dia selepas dia gagal menjawab notis tuntutan yang dikeluarkan pada tempoh hari. Apabila dia bersetuju dengan syarat-syarat yang ditetapkan dalam surat akuan itu, saya tiada masalah untuk berdamai,"

Tambah Neelofa, dia tidak mahu memanjangkan lagi isu berkenaan dan berpuas hati dengan permohonan maaf daripada Anzalna kerana ia mengikut ketetapan yang dimintanya dalam surat perjanjian yang dikeluarkan.

"Saya sudah memaafkan dia kerana dia bersetuju memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam surat akuan itu. Kes ini pun sudah selesai pada hari ini.

"Cuma dia tidak boleh menyebut nama saya dalam mana-mana kenyataan di khalayak atau media dan tidak memanjangkan lagi hal,"

Ditanya mengenai kemungkinan untuk mereka berlakon bersama pada masa akan datang, Neelofa berkata, sebagai pelakon dia tidak keberatan untuk bekerjasama jika tawaran yang diterima menepati cita rasanya.

"Saya tiada masalah untuk bekerjasama dan berlakon bersama jika ada tawaran yang bersesuaian selepas ini. Jika ia melibatkan kerja, saya akan profesional dan meneruskan kerjasama itu,"

Related Posts with Thumbnails