Adsense

Rabu, 18 Julai 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Dermalogica Lancar Kempen Terbaru Dermalogica Get Naked

Posted: 18 Jul 2012 10:46 PM PDT

Kulit Sihat Tidak Perlu Lagi Disembunyikan
Kulit yang menawan kini dapat diserlahkan dengan kempen
Get Naked bersama Dermalogica®

Anda tidak perlu terasa segan apabila tidak memakai apa-apa. Kempen terbaru Dermalogica®, "Get Naked" mengajak anda untuk meraikan keaslian kulit dengan membuang atau membersihkan lapisan solekan yang tebal dan segala kekotoran pada muka.

Dengan slogan "Kulit sihat tidak perlu disembunyikan", kempen ini merupakan lanjutan daripada penekanan Dermalogica® dalam membolehkan kesihatan kulit yang sebenar diserlahkan.

Dermalogica Lancar Kempen Terbaru Dermalogica Get Naked

"Dengan mencabar para pengguna untuk tidak bersolek, matlamat Dermalogica® adalah untuk menjadikan mereka tidak terlalu bergantung kepada kecantikan luaran yang diperoleh melalui produk kosmetik, dan sebaliknya menyerlahkan keyakinan melalui kulit yang cantik tanpa solekan," jelas Roderick Chieng, Ketua Pegawai Eksekutif bagi EIG Bhd, yang mengedarkan dan memasarkan produk Dermalogica® di Malaysia, Asia Tenggara, Hong Kong dan China Selatan dalam ucapannya pada pelancaran kempen tersebut baru-baru ini.

Komitmen Dermalogica® dalam mencapai kesihatan kulit melalui pendidikan, bimbingan profesional dan inovasi merupakan penggerak utama kempen ini. Mulai 1 Julai, sebuah trak bergerak dengan Dermalogica®'s Skin Bar bakal menjelajah ke seluruh negara. Trak in digelar "Naked Wheels". Rakyat Malaysia kini dapat ke Skin Bar bergerak itu untuk satu sesi percuma analisis kulit Face Mapping® untuk benar-benar memahami keperluan unik kulit mereka, dan mengetahui produk Dermalogica® yang diperlukan oleh kulit mereka agar menawan tanpa solekan.

Sesi yang dijalankan oleh pakar kulit Dermalogica®, analisis kulit Face Mapping® menjadikan rawatan kulit lebih tepat. Analisis tersebut dimulakan dengan membahagikan muka kepada 14 zon kulit untuk mengenal pasti bahagian kulit yang perlu dirawat. Pakar kulit profesional kemudiannya akan menyarankan penyelesaian yang sesuai untuk mendapatkan hasil yang optimum.

Selain daripada analisis Face Mapping®, rawatan microZone® Dermalogica® juga tertumpu kepada keadaan-keadaan kulit yang tertentu. Rawatan yang tertumpu ini bertindak tepat ke satu kawasan muka bagi merawat isu, atau ke seluruh bahagian muka bagi pengelupasan yang cepat, lantas menyelesaikan masalah kulit dengan pantas.

"Memandangkan setiap individu mempunyai keperluan kulit yang berbeza, kami menjemput semua untuk mendapatkan khidmat nasihat percuma dari pakar yang berpengalaman dari Dermalogica® di Naked Wheels Skin Bar kami bagi mendapatkan penyelesaian khas buat diri anda yang tertumpu kepada masalah kulit yang spesifik," kata Chieng.

Mereka yang melawat Naked Wheels atau mana-mana pusat Dermalogica® sepanjang kempen ini juga boleh membelek atau mencuba produk Dermalogica yang berprestasi tinggi, yang dihasilkan mengikut syarat yang ketat, berdasarkan "7-No", tanpa warna tiruan, tanpa wangian sintetik, tanpa alkohol SD, tanpa lanolin, tanpa mineral, tanpa formaldehid, dan tanpa ramuan bukan komedogenik (yang menyumbat pori).

Selebriti dan pelakon tempatan Farah Nabilah menjelaskan keberkesanan produk Dermalogica®. Menyedari keadaan kulitnya yang sensitif, pelakon muda ini begitu percaya akan keberkesanan jenama ini dalam mengekalkan kesihatan kulitnya sepanjang syif pekerjaan yang panjang serta kehidupan yang sibuk.

"Saya dapati bahawa rangkaian produk UltraCalming Dermalogica® begitu sesuai dengan kulit saya yang sensitif, kerana saya dapat merasakan ia memberikan kelegaan yang serta-merta apabila menggunakannya," tambahnya lagi.

Pelakon Steve Yap mengaku bahawa dia kadangkala begitu malas apabila menyentuh isu rutin penjagaan kulit, namun mengekalkan kulit yang sihat masih penting buatnya kerana sering tampil di kaca televisyen.

"Dermalogica® menawarkan penjagaan asas yang terbaik bagi kulit untuk lelaki seperti saya yang tidak menginginkan rutin penjagaan kulit yang rumit. Rutin mudah setiap hari dengan rangkaian Dermalogica®'s Grey membantu saya mendapatkan kulit yang sihat, agar tidak memerlukan terlalu banyak solekan untuk menutup cela," kata Steve tersenyum.

Selebriti Joanne Yew, pula begitu menekankan kepentingan mengekalkan kulitnya yang bak porselin dengan rutin yang lengkap.

"Saya memilih produk penjagaan mata Dermalogica® untuk mengelakkan lingkaran hitam di bawah mata. Saya juga menggemari rangkaian perlindungan matahari jenama ini, memandangkan ia membolehkan saya menikmati aktiviti luar tanpa perlu risau akan kulit saya bakal terjejas," kongsi Joanne.

Ratu cantik dan pencinta haiwan Thanuja Ananthan lebih menitikberatkan penggunaan asas yang betul – dia percaya bahawa pembersih muka yang berkesan dapat membawa perubahan yang besar dalam kesihatan kulit.

"Saya suka pekerjaan saya, namun jadual ketat bagi penggambaran dan menghoskan acara mewajibkan saya memakai solekan sepanjang hari. Dengan itu, saya bergantung pada Essential Cleansing Solution Dermalogica® untuk menghilangkan kotoran dan bahan kimia pada kulit saya dengan berkesan setiap malam, agar saya dapat menikmati kerjaya saya, sambil mengekalkan kulit yang cantik," kata Thanuja.

Sertai gerakan Dermalogica®'s "Get Naked" bagi kesihatan kulit secara keseluruhan yang tidak perlu solekan! Layari laman www.facebook.com/dermalogica.malaysia untuk jadual lawatan Naked Wheels ke kawasan berhampiran anda untuk mendapatkan bimbingan penjagaan kulit khas untuk anda.

Dermalogica Lancar Kempen Terbaru Dermalogica Get Naked

Jenama Dermalogica®:
Dermalogica® diasaskan dengan kepercayaan bahawa penjagaan kulit yang baik adalah bukan semata-mata tentang kecantikan, kemewahan mahupun memanjakan kulit, tetapi kesihatan kulit yang baik. Kisahnya bermula pada tahun 1986, apabila pengasasnya Jane Wurwand, membuat keputusan untuk melakukan sesuatu berkenaan tiadanya produk yang menjanjikan hasil dan keberkesanan dalam pasaran Amerika Syarikat.

Dikaji dan dikembangkan oleh The International Dermal Institute, Dermalogica® mengejutkan pasaran dengan tidak menggunakan pewarna tiruan, wangian sintetik, alkohol S.D., lanolin atau minyak mineral – kesemuanya merupakan ramuan yang sering digunakan industri penjagaan kulit kerana kosnya yang rendah, walaupun dikaitkan dengan pelbagai masalah kulit yang telah pun diketahui. Visi dan peranan jenama ini telah menarik minat pakar terapi kulit profesional serta pengguna.

Kini, Dermalogica® berkembang menjadi perniagaan penjagaan kulit bernilai lebih daripada 100 juta USD (dalam jualan profesional) dan rangkaian terapi kulit profesional #1 di dunia. Produk jenama ini serta rawatan profesional boleh didapati di 29,000 tempat (6,500 di Amerika Syarikat dan 22,500 di seluruh dunia). Digunakan oleh lebih daripada 75,000 pakar terapi kulit profesional di seluruh dunia.

Produk-produk Dermalogica® kini dijual di lebih dari 80 buah negara di pusat-pusat rawatan kulit berdasarkan saranan pakar terapi kulit profesional yang bertauliah. Dermalogica® dibuat di Amerika Syarikat, dengan operasi globalnya yang berpusat di Carson, selatan Los Angeles. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Dermalogica® sila layari www.dermalogica.com.my

Esthetics International Group (EIG):
Esthetics International Group Berhad (EIG) merupakan syarikat yang diiktiraf dengan pengalaman lebih daripada 28 tahun dalam penjagaan kulit, kesihatan, kosmetik serta industri kecantikan dan kesihatan.

EIG merupakan pengedar eksklusif produk Dermalogica® di Malaysia, Singapura, Hong Kong, Thailand, Indonesia, Brunei dan China Selatan, serta merupakan pembekal produk Dermalogica® ke Vietnam dan Kemboja. EIG juga terlibat dalam pengurusan dan pengendalian lebih daripada 60 rangkaian pusat rawatan dan penjagaan kulit profesional (AsterSpring dan Leonard Drake Skin Care & Health Spa), 14 Dermalogica® Consultation Pod serta merupakan pembekal bagi 1,000 pengedar sah Dermalogica® di rantau ini.

Dermalogica Lancar Kempen Terbaru Dermalogica Get Naked

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Malaysia’s Biggest 3-on-3 B-Boy Competition

Posted: 18 Jul 2012 09:37 PM PDT

Popular Breakdance Competition Collaborates with Musical Percussion Group to Pioneer New Experience for Hip Hop Scene

Thunderous, awe-inspiring music can be heard as one drew close to the main concourse of e@Curve where Floor Combat 2012, Malaysia's Biggest 3-on-3 B-Boy Competition was being held. With over 30 breakdance crews descending from around the ASEAN region for the annual competition, this year's event was marked by one clear distinction, the incorporation of live drum music provided by renowned musical percussion group, YAWA (YAYASAN ANAK WARISAN ALAM) Eco Drum Circle.

Organised by e@Curve and youth marketing consultancy, Mypartners Communications and held for the 6th year in row since 2007, this year's competition attracted BBoys and BGirls from Indonesia, Thailand, Brunei and Morocco. Prizes totaling more than USD 5,000 and the coveted titles of Best B-Boy crew, BBoy of the Year and BGirl of the Year in the region were up for contention. Floor Combat 2012 featured renowned international judges, namely BGirl, Shie Chan from Japan, BBoy Tino Rock from Korea and BBoy Puzzles from Canada.

Malaysia's Biggest 3-on-3 B-Boy Competition

En Azizul Hisham Ahmad, Centre Manager for e@Curve said, "e@Curve is proud to be part of this exciting event as we see so much talent and passion from all the contestants. We are happy to provide a platform for the youth to showcase their creative abilities in dance."

The atmosphere was electrifying and visually stunning as over one hundred BBoys and BGirls took turns around the cypher to show off their slick "top rock" and "foot work" moves improvising to the groovy break beats synthesized by DJ ZLEXII from Thailand and YAWA Eco Drum Circle. YAWA Eco Drum Circle is a musical percussion group that incorporates everyday objects and recyclable materials such as pots, pans and bottles into their musical percussion performance.

Haji Adly bin Mohamed, CEO of Yayasan Anak Warisan Alam said, "Through YAWA Eco Drum Circle, we hope to promote environmental awareness among participants as well as to make participants actively take part in recycling efforts at home. Eco Drum Circle is a self-discovery and mind body wellness programme, where people gather to share a spontaneous recreational rhythmic experience. Just like BBoys' circle known as a cypher, a drum circle is really a people circle."

This year's Floor Combat final crew battle was literally a replay of 2011's where Cypherz Kingz and Giller Battle emerged as the top two crews vying for the top crew spot. However, the tables were turned when Cypherz Kingz was announced the winner for this year taking home the grand prize worth USD 2,000.00. Made up of BBoy Kid Inn (19), BBoy BRYAN (21)and BBoy Lego Sam (20), Cypherz Kingz shared, "We came together initially to join competitions a few years ago and we are now very fired up to play a role in helping unite BBoys of Malaysia and build a strong BBoy culture."

Cypherz Kings is one of the few BBoy crews in the country that has been a strictly battle crew choosing not to take part in competitions requiring a showcase such as BOTY and R16 and instead focusing solely on the dance and developing their skills on an individual basis.

Malaysia's Biggest 3-on-3 B-Boy Competition

21 year old, BBoy Juicy from Giller Battle Crew took home the BBoy of the Year 2012 title beating veteran BBoy Mon from Floor Tactics Crew. Youth online portal, YUBERACTIVE.COM's sponsored B-Girl Bea from The Phillipines took home the BGirl of the Year 2012 title. A big crowd favourite, the judges sang high praises of B-Girl Bea and initially even wanted to put her in the Top 16 BBoy solo category but decided against it as she would have to take part in too many categories.

BGirl Bea who has been break dancing for 9 years said, "Dancing is part of my identity, if I stop dancing, I stop being me. The BGirl culture in The Philippines is not great, so it is very hard to find another BGirl like me to challenge myself, so that is why I came to Malaysia."

Floor Combat is co-organised by e@Curve Mutiara Damansara and Youth & Entertainment Marketing Consultancy, Mypartners Communications. Floor Combat is one of the many propriety event platforms that Mypartners Communications created in collaboration with youth communities since the youth marketing consultancy burst into the Malaysian youth landscape in 1996.

"Partnerships like this provide a sustainable means for youth interest groups to fuel their passion through support from leading brands and lifestyle and entertainment malls such as e@Curve. It is our way to connect leading brands with youth and making a difference in the process," shares Patrick Wee, CEO of GROUP MAD of which Mypartners Communications is part of.

To find out more about how GROUP MAD and Mypartners work with companies who are interested to work with youth to make an impact, log on to www.allaboutmad.org. Brands who are interested to connect with the youth in effective and meaningful ways can also drop Mypartners a mail at talktous@allaboutmad.org.

About e@Curve
e@Curve is a wholly owned subsidiary of Boustead Holdings Berhad, a diversified conglomerate listed on the Main Board of Bursa Malaysia. e@Curve is host to a selection of dining outlets, serving local delights and international dishes. Visitors will surely be spoilt for choice. For fun filled wholesome activities with friends and family, the latest movies are available to enjoy at the Cineplex or bowling at Pin Junction. The fun doesn't end there; stop over at the games arcade or sing your heart out at Songbox Karaoke.With so many activities to do; e@Curve is absolutely the destination choice for all your leisure and shopping needs.

Malaysia's Biggest 3-on-3 B-Boy Competition

Malaysia's Biggest 3-on-3 B-Boy Competition

Malaysia's Biggest 3-on-3 B-Boy Competition

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan: