Adsense

Jumaat, 29 Jun 2012

Zon Artis

Zon Artis


(Gambar) Irma Hasmie Sudah Sah Bergelar Isteri

Posted: 29 Jun 2012 04:53 AM PDT

GAMBAR PERNIKAHAN IRMA HASMIE

Dengan hanya sekali lafaz, pelakon dan pengacara, Irma Hasmie, 30, sah bergelar isteri kepada ahli perniagaan, Reza Syah Azmeer Mohd Redzuan, 31.

Majlis pernikahan yang dihadiri kira-kira 300 jemputan itu diadakan di Dewan Persidangan, Kompleks Perbadanan Putrajaya kira-kira pukul 3.50 petang tadi.

GAMBAR PERNIKAHAN IRMA HASMIE

Irma Hasmie dan Reza Syah Azmeer dinikahkan sendiri oleh bapa Irma iaitu Ibrahim Othman di hadapan Penolong Pendaftar Nikah Cerai dan Rujuk Putrajaya, Mohd Redza Ahmad.

GAMBAR PERNIKAHAN IRMA HASMIE

Irma Hasmie menerima tiga dinar emas (yang nilainya dianggarkan berjumlah RM2,220) sebagai mas kahwin sementara jumlah wang hantaran dirahsiakan.

Dalam pada itu, Irma turut menerima 11 dulang hantaran antaranya sebentuk cincin, jam tangan, tas tangan, coklat, manisan, set mandian dan sirih junjung.

Manakala Irma pula membalas dengan 13 dulang hantaran yang antaranya adalah sebentuk cincin, komputer riba, Al-Quran, sejadah, kurma dan sirih junjung.

GAMBAR PERNIKAHAN IRMA HASMIE

Untuk info, majlis resepsi kedua-dua mempelai akan diadakan pada 1 Julai ini di Dewan D2, Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS) pada pukul 8 malam.

GAMBAR PERNIKAHAN IRMA HASMIE

+ Kredit gambar mStar dan GUA

Related Posts with Thumbnails

Osman Kering Meninggal Dunia

Posted: 29 Jun 2012 03:56 AM PDT

OSMAN KERING MENINGGAL DUNIA

Ini berita sedih yang baru kami terima dimana pelakon yang juga seorang pelawak iaitu Osman Kassim atau atau lebih dikenali dengan nama Osman Kering, 58 disahkan telah meninggal dunia kira-kira jam 3.45 petang tadi selepas koma di Unit Rawatan Rapi (ICU), Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM), sejak 10 Jun lalu.

Anaknya Allahyarham iaitu Norain, 25, berkata doktor mengesahkan bapanya meninggal dunia selepas mendapati otak dan pernafasan Allahyarham gagal berfungsi. Allahyarham menghembuskan nafas terakhir di sisi tujuh anak serta balunya, Nor Hayati Che Omar, 48.

Zon Artis: Salam takziah daripada kami kepada seluruh keluarga Osman Kering diatas pemergian Allahyarham dan semoga anda tabah menghadapi ketentuan Allah S.W.T ini. Kami panjatkan doa agar Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh.

Related Posts with Thumbnails