Adsense

Selasa, 8 Mei 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Fizz Fairuz Bakal Berkahwin Dengan Almy Nadia Tahun Ini

Posted: 08 May 2012 12:57 AM PDT

fizz fairuz dan almy nadia akan berkahwin
Berita gembira buat semua peminat Fizz Fairuz dan Almy Nadia yang selalu mengikuti perkembangan percintaan mereka berdua yang berusia 5 tahun ni, kerana mereka berdua dikatakan akan menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat ini.. Fizz Fairuz melalui Rotikaya mengakui jika diizinkan tuhan mereka akan berkahwin dalam tahun ini juga selepas ibu Fizz Fairuz pulang daripada mengerjakan Umrah sekitar bulan Jun ini..

"Memang itu niat saya dan dengan izin Tuhan segala gala'nya akan menjadi kenyataan selepas ibu saya kembali mengerjakan umrah. Ibu saya bakal ke Tanah Suci awal Jun ini. Sekembali'nya ibu, kami sekeluarga akan berbincang memilih tarikh yang sesuai," (Rotikaya)

Tambah Fizz Fairuz lagi, beliau mengakui yang dia ada berniat akan berkahwin dengan Almy Nadia jika dia memang untuk Anugerah Pelakon TV Paling Popular di ABPBH yang lalu.. Kemenangan sudah pun diraih, kini tiba masanya Fizz Fairuz menunaikan niatnya itu selepas bulan Jun tahun ini nanti..

MyGosip berharap sangat segala perancangan Fizz Fairuz dan Almy Nadia untuk berkahwin akan berjalan tanpa ada sebarang masaalah hendaknya.. Tak sabar nak tengok diaorang ni bersanding kan?..

Saiful Apek Tidak Puas Hati Dengan David Teo

Posted: 07 May 2012 01:15 PM PDT

Saiful Apek Tidak Puas Hati Dengan David Teo
Belum hilang perasaan sedih apabila kita semua kehilangan Bob Kuman buat selama-lamanya kini timbul pula kontroversi mengenai David Teo yang sebelum ini mengelarkan Bob Kuman sebagai peminta sedekah melalui satu temubual di rancangan hiburan… MyGosip sendiri kurang pasti adakah David Teo bermaksud kan perkara itu ataupun tidak.. Sebab kita semua sedia maklum yang bahasa Malaysia David Teo ni agak teruk..

Akibat kontroversi tu, Saiful Apek melalui laman socialnya meluahkan rasa ketidakpuasan hati terhadap kenyataan David Teo tu.. Saiful Apek mengatakan yang dia tidak akan berdiam diri walaupun orang lain diam..

HA HA HA! sikalang wa balu aman sbab itu olang talak mule mintak sedekah & aniaya wa lagi! HA HA HA!

Saiful Apek: lu tunggu sana, walaupun lain orang diam2, tp wa solang xkan diam!!!!

Tambah Saiful Apek lagi di laman Twitter miliknya pula, Saiful Apek mempersoalkan kredibiliti wartawan yang sibuk menyebarkan berita apabila dia ditahan pihak polis sebelum ini tetapi diam seribu bahasa apabila David Teo mengecam dan menghina Arwahyarham Bob Kuman…

bile saya ditahan, smue reporter sibuk sgt nk sebarkan brite tu. tp bile David Teo kecam & hina arwah Bob Kuman, mane pergi smue reporter?!

MyGosip rasa sekarang wartawan hiburan kat Malaysia ni dah ada tugasan baru untuk dibuat.. jadi sama-sama la kita tunggu David Teo di terjah sebelum kita membuat sebarang spekulasi..

facebook saiful apek meluahkan rasa tidak puas hati terhadap david teo

tweet saiful apek mengenai rasa tidak puas hati dengan david teo dan wartawan