Adsense

Rabu, 23 Mei 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Nora Danish berkhayal selepas pulang dari Umrah? - Cerita Panas!

Posted: 23 May 2012 11:04 AM PDT

Gempar, sebelum ini artis tersebut di gemparkan dengar aksi ghairah di majalah GLAM, kini telah timbul pula isu baru berkenaan selebriti terkenal tanah air  didakwa telah berkhayal di kelab malam dilaman website popular Rotikaya.

Melihat dari susuh tubuh dan wajah gambar yang dilampirkan, sudah pasti anda boleh meneka siapakah artis tersebut yang baru pulang dari UMRAH, dan kemungkinan aksi khayal ini sebelum pergi mengerjakan UMRAH?

Setiap kebenaran pastinya timbul persoalan? Adakah dengan tersebarnya gambar ini, artis tersebut mempunyai musuh yang berperasaan hasrad dengki orang lain terhadap dirinya dan mahukan beliau dimalukan demikian rupa atau memang foto ini adalah selebriti tersebut? Huh?

G.A.M berharap gambar ini adalah pelanduk 2 serupa, tetapi kalau benar sayang sekali, hidayah ke tanah suci belum sampai ke lubuk hatinya. Semoga artis yang didakwa ini dapat menjelaskan dan menafikan itu bukanlah gambarnya..




Kredit Foto - Rotikaya

Skandal dan Gambar Lim Guan Eng - Chai Hong Tersebar?

Posted: 23 May 2012 09:13 AM PDT



Lepas satu skandal, satu skandal pula tersebar, kali ini skandal Lim Guan Eng yang didakwa oleh sebuah blog berkaitan dengan Chai Hong.


Mengikut kisah seorang wanita yang mempunyai cita-cita tinggi, terpaksa berkorban cinta, kerana selepas rapat dengan Lim Guan Eng, dibuang bagaikan kertas tisu.

Wanita tinggi lampai dan cantik itu dan berpendidikan pula, pernah berkhidmat di pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang sebagai pegawai khas, bersama 19 yang lain.

Nama wanita itu Ng Phaik Kheng tetapi lebih gemar dipanggil Chai Hong atau rainbow dalam bahasa mandarin, merupakan salah seorang anggota pasukan Lim Guan Eng semasa pilihanraya negeri Sarawak April tahun lepas.

Menurut sumber yang rapat dengan Guan Eng, Chai Hong bagaikan sebutir mutiara kepada Ketua Menteri Pulau Pinang itu; namun cinta mereka terhalang, kerana isteri Guan Eng-Betty Chew menjadi penghalang.


Selepas terbongkar hubungan sulit antara Guan Eng-Chai Hong, wanita malang itu terpaksa diberhentikan, dan kembali ke jawatan lamanya sebagai guru.

Chai Hong pergi dengan luka dihati, Guan Eng bertampal palster... kesahnya tidak berhenti di situ sahaja..dikhabarkan dalam waktu terdekat wanita dengan panggilan Rainbow itu akan mendedahkan hubungan antara dirinya dengan Ketua Menteri Pulau Pinang itu.

Kalau betul  skandal berkenaan yang dituduh oleh blog Stop The Lies adalah fitnah, silalah  saman . Guan Eng tak perlu tunggu akhbar keluarkan baru nak saman ...ada berani ka ? Berani kerana benar Maa!

Ikuti Video Rakaman Tersebut

Keputusan Piala Thomas Malaysia (0) vs China (3) - 23 Mei 2012

Posted: 23 May 2012 08:56 AM PDT

Keputusan Malaysia vs China Piala Thomas 23 Mei 2012 Suku Akhir – Thomas Cup result live score



Apa lagi yang perlu dipersoalkan dengan ketiadaan Datuk Lee Chong Wei, segala-galanya telah berubah, semangat pemain badminton malaysia seolah oleh hilang tumpuan untuk memenangi sebarang perlawanan.

Kebarangkalian ini adalah ujian getir yang akan dilalui oleh pasukan Malaysia di peringkat suku akhir setelah di undi untuk beraksi menentang China.

Ketiadaan pemain perseorangan badminton utama negara,Datuk Lee Chong Wei yang mengalami kecederaan otot di bahagian buku lali kanan ketika menentang Peter Hoeg Gade dari Denmark dan pada perlawanan menentang Denmark semalam,di peringkat kumpulan C Malaysia tewas 2-3



( MAS )                Pemain             ( CHN )Game 1Game 2Game 3
Liew Daren vs Lin Dan21 – 179 – 21 5 – 21
Koo Kien keat/Tan Boon Heong vs Cai Yun/Fu Hai Feng17 – 21 18 – 21
Hafiz Hashim vs Chen Long10 – 21 11 – 21
 Lim Khim Wah/Goh Wei Shem vs Shen Ye/Hong Wei


Chong Wei Feng vs Chen Jin


Keputusan Malaysia vs China 23.5.2012 (Suku Akhir Piala Thomas)
Malaysia  ( 0 ) – ( 3 ) China
Perjuangan pasukan Badminton Malaysia dalam memburu Piala Thomas 2012 di Wuhan,China berakhir pada saingan suku akhi.





Keputusan Piala AFC – Kelantan (3) vs Terengganu (2)

Posted: 23 May 2012 08:46 AM PDT



Keputusan penuh dan terkini Kelantan vs Terengganu 23 Mei 2012 pusingan kedua Piala AFC. Kelantan telah layak ke Suku Akhir Piala AFC.

Kelantan melayan kunjungan Terengganu di Stadium Sultan Muhammad IV,Kota Bharu bagi mengharungi perlawanan pusingan kedua AFC Cup 2012

Pada pusingan kedua, peraturan baru piala AFC menetapkan pusingan kedua adalah bermain kalah mati, tiada aksi timbal balik. Dengan ini hanya pasukan yang menang sahaja yang akan melayakkan pasukan ke suku akhir.

Berikut adalah Keputusan sehingga tamat aksi 90 minit perlawanan.

Pusingan Kedua Piala AFC 23.5.2012Status Perlawanan
Kelantan  ( 3 )( 2 ) TerengganuKeputusan Penuh

Kelantan mara ke suku akhir Piala AFC 2012






Sambutan Hari Belia Negara 2012 Sempena Himpunan Jutaan Belia

Posted: 22 May 2012 08:34 PM PDT


Sambutan Hari Belia Negara 2012 diadakan di Putrajaya bermula 23 – 27 Mei ini.

Pelbagai acara akan diadakan ianya termasuklah acara sepanjang 6km, 1000 persembahan, 22 pentas aktiviti, 500 acara, 38 segment, 2 juta pengunjung, sepanjang 5 hari penuh aktiviti datang beramai-ramai.

Kerajaan menganggarkan lebih dua juta belia akan membanjiri dan menghadiri Putrajaya untuk menyaksikan pertunjukan, pameran, peluang pekerjaan, mempamerkan bakat dan menyaksikan pelbagai persembahan menarik daripada beberapa kumpulan muzik tempatan termasuklah persembahan sebuah kumpulan K POP dari Korea Selatan.

Aktiviti yang akan diadakan yang bertemakan Jutaan Peluang, Ribuan Keriangan ini.


Pelancaran  Himpunan Jutaan Belia 2012


Majlis Pelancaran Himpunan Jutaan Belia akan disempurnakan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia Y.A.B. Dato' Sri Mohd. Najib Bin Tun Haji Abdul Razak pada 26 Mei ( Sabtu ) pada jam 4.00 petang di Pentas Utama, Putrajaya.

To'ki Peminta Sedekah di Pasar Borong Selayang?

Posted: 22 May 2012 08:15 PM PDT

To'Ki Kecewa Digelar Peminta Sedekah
Nama yang tidak asing lagi di persada seni tanahair ketika era 90an telah didakwa oleh segelintir blogger bahawa dia kini telah menjadi peminta sedekah dan sering merayau-rayau di Pasar Borong Selayang.

To'ki berkata, cerita berkenaan adalah fitnah semata-mata dan dia benar-benar tidak menyangka ada pihak sanggup menuduh dan memalukan dirinya seperti itu. Pihak yang menabur fitnah sedemikian sangat kejam tanpa membuat sebarang usul periksa terlebih dahulu.

To'ki yang ditemuramah oleh mStar Online baru baru ini, dia berkata  dia tidak menafikan sering berkunjung ke pasar borong tersebut untuk bertemu rakan-rakannya dan bersarapan pagi di kedai berhampiran.

Tambahnya, rumah dia juga berdekatan dengan lokasi pasar tersebut yang menyebabkan dia kerap ke sana.

Persoalannya sekarang? Salah ke saya nak ke pasar borong hanya kerana saya ni artis? Tetapi apabila orang dah mengata saya ni peminta sedekah, apa yang boleh saya buat? ujarnya lagi.

To'ki sebelum ini pernah mengejutkan peminatnya apabila terdapat laporan akhbar menuduhnya menjadi kongsi gelap, kemudian penagih dadah dan kini peminta sedekah. Nampaknya To'ki telah melalui pada saat saat yang begitu sukar dalam hidupnya.

Kepada mereka yang menabur fitnah, sudah sudah lah, kalau betul takper, ini ternyata meleset, wat dosa jer..