Adsense

Sabtu, 7 April 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Aaron Aziz dedahkan Gambar kad pengenalan yang sebenar

Posted: 05 Apr 2012 08:42 PM PDT

kad pengenalan aaron aziz didedahkan
Sebelum ni kecoh dengan kemunculan gambar kad pengenalan Aaron Aziz yang dikatakan nama sebenar Aaron Aziz adalah Mat Haron Mustapha sehingga menyebabkan perasaan kurang senang peminat Aaron Aziz sendiri.. MyGosip pun agak pelik kenapa isu kad pengenalan artis boleh diperbesar-besarkan.. Apa-apa pun Aaron Aziz yang sentiasa kool ni telah membuktikan kad pengenalan yang tersebar sebelum ini adalah palsu..

Melalui laman web Suria FM, Aaron aziz telah menunjukan kad pengenalan dia yang sebenarnya dan terus membuktikan yang gambar kad pengenalan sebelum ini adalah palsu. dan dengan jelas kita boleh lihat nama sebenar Aaron Aziz adalah Aaron Mustapha bin Aziz dan bukannya Mat Haron seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini..

MyGosip tak pernah kisah pun apa nama sebenar Aaron aziz ni.. selagi lakonanya masih mantop.. kami akan terus menyokong..


Natasha Hudson bakal berkahwin kali ke-3 15 april ini

Posted: 05 Apr 2012 08:11 PM PDT

Natasha Hudson bakal berkahwin kali ke-3 15 april ini
Tahniah buat Natasha Hudson yang dengarnya bakal berkahwin pada 15 April ini di Masjid Kuala Lumpur dengan seorang ahli perniagaan, Khalid Kamal.. Keputusan untuk berkahwin buat kali ke-3 ni dibuat semasa Natasha Hudson berada di Kota Makkah ketika Natasha mengerjakan Umrah baru-baru ini..

Setelah empat tahun menjadi ibu tunggal, akhirnya Natasha Hudson telah bersedia untuk berkahwin dengan kekasih hatinya yang juga seorang pemilik syarikat muzik, PhuturePhlow.. Tambah Natasha Hudson lagi, mereka berdua sudah kenal sejak dibangku sekolah lagi.. Malah sebelum ini mereka berdua pernah berduet dalam lagu "Jika Ku Boleh Ubah Dunia", "Destiny Bersiri" dan "Salam Raya"…

Majlis pernikahan Natasha Hudson akan diadakan secara tertutup di masjid Kuala Lumpur pada 15 April ini, walaubagaimanapun, pihak media akan turut dijemput ke majlis itu.. MyGosip harap perkahwinan kali ke-3 Natasha Hudson ni akan berkekalan sehingga ke akhir hayat hendaknya..

Sebelum ini perkahwinan pertama Natasha Hudson dengan seorang ahli pernigaan hanya mampu bertahan selama 5 bulan sahaja, manakala perkahwinan kedua dengan seorang ahli politik pula hanya bertahan 2 tahun sebelum mereka bercerai.. hasil perkahwinan sebelum ini Natasha Hudson mempunyai seorang anak perempuan, Nessa Helena.

natasha hudson dan bakal suami