Adsense

Khamis, 15 Mac 2012

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Soal kahwin bukan gimik

Posted:

Soal kahwin bukan gimik

Oleh SHAZRYN MOHD. FAIZAL
shazryn.faizal@utusan.com.my


ELLA enggan lagi bicara soal kahwin dan lebih selesa menunggu apabila harinya tiba nanti.


BERITA tentang perkahwinan dan Ella memang cukup sinonim apabila setiap kali bertemu dengannya, soal jodoh tidak pernah terlepas daripada ditanya kepada empunya diri.

Dalam usia yang sudah mencecah 46 tahun, memang sudah sampai waktunya untuk Ella mendirikan rumah tangga sekali gus membina keluarga sendiri.

Bukan hanya keluarga tetapi jutaan peminat Ella juga tidak sabar untuk melihat penyanyi kesayangan mereka bergelar isteri.

Lalu untuk sekian kalinya, penyanyi pujaan ramai ini mencuri perhatian peminat hiburan tempatan apabila dikhabarkan akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi.

Semuanya gara-gara berita yang menyatakan Ratu Rock Negara itu telah menghadiri kursus perkahwinan bersama bakal suaminya yang hanya dikenali sebagai A sekitar dua minggu lalu.

...

Sila dapatkan naskhah Utusan Malaysia hari ini atau ikuti Utusan Online selepas 6 petang untuk artikel penuh.

Konsert besar terakhir D.J. Dave

Posted:

Konsert besar terakhir D.J. Dave

Oleh ABD. AZIZ ITAR
aziz.itar@utusan.com.my
Gambar MUHAMAD IQBAL ROSLI


D.J. DAVE (tengah) bersama Mohammed Juhari Shaarani dan tenaga kerja Konsert Sketsa Memori - Live D.J. Dave selepas pelancarannya di Istana Budaya, Kuala Lumpur baru-baru ini.


DATUK D.J. Dave telah terbabit dalam bidang seni suara tanah air sejak 40 tahun lalu. Sejak empat dekad lalu, penyanyi berusia 65 tahun ini telah mengadakan pelbagai jenis konsert sama ada yang berskala besar atau kecil.

Pada 1, 2 dan 3 Jun ini, anak kelahiran Kuala Kubu Baru, Selangor itu sekali lagi akan mengadakan konsert terbarunya. Ia merupakan konsert berskala besar anjuran syarikatnya, Shahdave Entertainment yang terakhir.

Menurut penyanyi yang popular dengan lagu Ingin Bersua itu, keputusan tersebut diambil bagi menjadi penanda aras dalam kerjayanya sebagai penyanyi selama ini yang mungkin sukar dilaksanakan pada masa depan.

...

Sila dapatkan naskhah Utusan Malaysia hari ini atau ikuti Utusan Online selepas 6 petang untuk artikel penuh.