Adsense

Selasa, 13 Mac 2012

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Kami masih bersama

Posted:

Kami masih bersama

Oleh KHADIJAH IBRAHIM
khadijah.ibrahim@utusan.com.my
Gambar RASHID MAHFOF


TIZ ZAQYAH mengakui bahawa dia masih menjalinkan hubungan cinta dengan aktor Remy Ishak.


SEJAK percintaan mereka diketahui umum dan mula menjadi bualan ramai, ternyata ia bukan sesuatu yang memudahkan, baik buat Tiz Zaqyah mahupun kekasihnya, Remy Ishak.

Kerana yang pasti, andai ternampak wajah kedua-duanya, baik ketika bersama mahupun berseorangan, yang ditanya hanyalah soal hati dan perasaan. Bukan lagi mengenai perkembangan kerjaya masing-masing.

Tiz Zaqyah sendiri mengakui perkara tersebut. Katanya, soalan peribadi yang membabitkan kisah cinta pasti tumpuan dan seringkali menghambat dirinya.

Biarpun tidak menganggap ia sesuatu yang menganggu kehidupan kata Tiz, adakalanya ia tetap merimaskan.

Berbanding sewaktu merahsiakan perhubungan cintanya dengan Remy, dia bebas bergerak ke mana sahaja tanpa dikaitkan dengan aktor kacak pujaan ramai itu.

...

Sila dapatkan naskhah Utusan Malaysia hari ini atau ikuti Utusan Online selepas 6 petang untuk artikel penuh.

13 artis wanita ‘mangsa’ pocong

Posted:

13 artis wanita 'mangsa' pocong

Oleh SHAZRYN MOHD. FAIZAL
shazryn.faizal@utusan.com.my
Gambar JEFFRI IRAN dan ihsan PADI PICTURES


BARISAN pelakon drama Amukan Pocong yang hadir pada sidang akhbar di Bandar Utama, Petaling Jaya, Selangor, baru-baru ini.


SELEPAS mencipta kejayaan menerusi drama rantaian Mantera Anjasmoro tahun lalu, pengarah drama terkenal, Aidilfitri Mohamed Yunus kini kembali dengan buah tangan terbarunya.

Masih lagi mengekalkan genre seram, kali ini Amukan Pocong menjadi pilihan Aidilfitri untuk slot Seram yang akan ditayangkan bermula Khamis ini mulai 15 Mac ini.

Aidilfitri mempunyai sebab tersendiri untuk terus menghasilkan genre tersebut memandangkan dia sendiri merupakan peminat filem-filem seram.

Malah bukan mahu bersikap bongkak atau membangga diri, katanya, sehingga hari ini masih belum ada karya seram yang benar-benar menakutkannya.

Meskipun peminat tegar karya pengarah handalan seperti John Carpenter dan Alfred Hitchcock yang cukup sinonim dengan genre seram, tetapi tiada satu pun yang mampu meninggalkan impak kepada dirinya.

...

Sila dapatkan naskhah Utusan Malaysia hari ini atau ikuti Utusan Online selepas 6 petang untuk artikel penuh.