Nuffnang

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

sumber :-

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Johan Asari Dan Nabila Huda Hangat BERCINTA!

Posted: 18 Mar 2012 08:48 AM PDT

Salam semua, berita hangat ini saya dapati dari sebuah website gosip penguin.com.my di mana dikatakan johan ashari dan nabila huda ini sedang hangat bercinta dan seringkali bersama dan semakin rapat.

Satu persoalan yang mungkin teragak-agak johan ashari dan nabila huda menjawab adakah mereka berdua bercinta?






Benarkah Johan kini sedang bercinta dengan Nabila?

JOHAN : Bercinta itu tidak tetapi bersahabat itu ya. Kami memang rapat sejak berlakon sebagai pasangan suami isteri dalam drama Pelangi Kasih.

Apa yang membuatkan Johan suka bersama dengan Nabila?

Kebetulan kami lahir pada bulan yang sama dan bernaung di bawah bintang yang sama iaitu Sagittarius, saya lahir pada 3 Disember, manakala dia 2 Disember, jadi perangai kami agak sama terutamanya, kelam-kabut. Dia macam saya, dan saya macam dia, cuma beza saya lelaki dan dia perempuan. Bila perangai sama, semua benda jadi mudah dan serasi. Dia sangat peramah dan selalu memberi nasihat dan tunjuk ajar pada saya. Setakat ini, dia antara kawan perempuan yang rapat dengan saya.

Setiap kali berlakon drama sudah menjadi tradisi Johan akan rapat dan mempunyai skandal dengan aktres yang digandingkan. Sengaja bikin skandal untuk gimik menaikkan rating drama atau memang benar bersahabat dengan Nabila?

Saya lebih selesa orang menilai saya kerana bakat lakonan bukannya gosip, tetapi perkara seperti ini di luar kawalan saya. Cinta dan berkawan tidak boleh dipaksa, apa yang mampu saya buat adalah berlaku jujur dan memang saya bersahabat dengan Nabila, itu bukan satu gimik. Saya rasa saya tidak salah untuk berkawan dengannya.

Jika ditakdirkan, bercinta dengan Nabila bagaimana?

Saya serah jodoh di tangan Allah, saya terima siapa sahaja yang ditentukan sebagai jodoh saya.

BAGI Johan, Nabila adalah merupakan versi perempuan dirinya.

SEMENTARA itu, Nabila yang duduk di sebelah Johan juga mengakui dia memang sedang berkawan rapat dengan Johan dan tidak menolak andai suatu hari nanti mereka ditakdirkan jatuh cinta.

Johan kini kawan lelaki paling rapat Nabila?

NABILA : Ya, sepanjang berlakon belum pernah rapat dengan pelakon lelaki sepertinya, ini kali pertama saya jumpa orang seperti Johan dan saya bersyukur kerana dia menjadi kawan saya.

Bagaimana boleh rapat dengan Johan?

Kami berlakon sama dalam drama Pelangi Kasih, pada mulanya dia seorang yang pendiam dan sangat pemalu. Saya bimbang, jika kami tidak serasi di luar set penggambaran, nanti nampak kekok apabila berlakon. Jadi, saya yang mula menegurnya dan akhirnya kami rapat sehingga hari ini.

Kenapa suka berkawan dengan Johan?

Perangai kami sama, apabila kami berjumpa kami jadi diri sendiri, mungkin sebab itu kami senang berkawan. Dia kawan yang baik dan setakat hari ini tidak pernah ada kawan lelaki lain yang cukup rapat dengan saya selain Johan.

Johan di mata Nabila?

Dia seorang yang kelakar dan baik. Walaupun perangai kami sama tetapi ada banyak perkara yang terlalu bertentangan dengan saya seperti cara hidup kami yang berbeza. Saya sudah lama dalam bidang seni dan dia masih baru, ada perkara yang dia tahu dan saya tidak tahu, jadi kami banyak belajar antara satu sama lain.

Kalau kalian ditakdir bercinta dan ditemukan jodoh?

Apa yang saya tahu setakat hari ini hubungan kami tidak sampai tahap bercinta tetapi saya tidak tahu apa yang akan jadi pada masa hadapan. Saya tidak boleh halang jika perasaan itu timbul. Jodoh di tangan Allah, saya terima jika itu yang berlaku.

Sekiranya mereka berdua dijodohkan bersama, saya merasakan mereka berdua adalah pasangan yang secocok. So apa pandangan anda pula?

Biodata Izara Aishah Makin Popular selepas Vanila Coklat

Posted: 18 Mar 2012 08:12 AM PDT

Pasti anda mengenali Izara Aishah yang berlakon didalam Drama Vanila Coklat. Kini pelakon tersebut telah menghiasi cover majalah BY U dan Majalah RAPI. Memang cantik dan ada bakat tersendiri yang boleh di asah untuk pergi jauh. Di harapkan Izara ini akan menang anugerah artis baru wanita paling popular di ABPBH 2011 malah dimurahkan rezeki berlipat ganda.

Apa yang istimewanya Izara Aishah ini nama nya popular bukan disebabkan Kontroversi macam artis artis baru tetapi dengan talent dan bakat yang ada.





Berikut adalah petikan Izara Aishah dari majalah Kosmo


Mungkin saya masih lagi baru dalam bidang ini dan ia antara salah satu sebab saya jarang dikaitkan dengan kisah-kisah hangat. Apa pun kontroversi adalah perkara yang seboleh-bolehnya saya cuba untuk elakkan.

Namun, apabila mengambil keputusan untuk menceburi bidang lakonan, saya akui tetap tidak akan dapat lari daripada melalui kontroversi dan memang saya sudah bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan yang berlaku pada masa akan datang.

Adakalanya kontroversi terjadi tanpa dijangka dan saya tidak mahu ia menjadi batu loncatan untuk cepat popular. Saya yakin tanpa kontroversi seseorang pelakon itu masih boleh dikenali ramai, asalkan menampilkan lakonan bermutu dan digemari ramai


Kalau anda peminatnya, jangan lupa LIKE Facebook Izara Aishah.
http://www.facebook.com/pages/Izara-Aishah/192655384114607


Profil Izara Aishah

Nama Komersial: Izara Aishah
Tarikh Lahir: 28 September 1992
Usia: 19 tahun pada tahun 2011
Asal: Bakar Batu, Johor Bahru
Pencapaian: Tempat kedua Dewi Remaja 2009/2010
Drama: Keranamu Laila, Kasih Najihah, Soffiya, Juvana dan Jejaka J
Telefilem: Hantu Gigi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan