Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Mata tertusuk pisau

Posted: 18 Mar 2012 09:15 PM PDT


 pehhh...parah betul nie..
mata tertusuk pisau...


Gadis Berkelahi Sambil Buka Pakaian Gara-Gara Rebutkan Kekasih

Posted: 18 Mar 2012 09:00 PM PDT

Dua orang gadis tiba-tiba membuat kecoh di depan sebuah kafe di Darwin, Australia. Keduanya berkelahi, salah satunya dalam keadaan telanjang.

Kejadian itu menjadi tontonan  bagi puluhan orang yang sedang bersarapan.

Beberapa saksi mengatakan, perempuan yang berkelahi itu melepaskan pakaiannya dan langsung menyerang lawannya dengan sebuah pukulan seperti petinju profesional.

"Kejadian tersebut memang amat mengejutkan," ungkap seorang penduduk seperti dikutip Northern Territory News.

Tidak hanya memulakan perkelahian, perempuan yang telanjang itu kemudian dengan santai berbaring sambil merokok, di depan kafe ternama di Fannie Bay ini. Anak-anak yang berada di sekitar lokasi perkelahian pun langsung dibawa masuk oleh orang tuanya ke dalam kafe, agar tidak dapat melihat pemandangan asyik tersebut.

Tidak beberapa lama kemudian, polis pun tiba di lokasi tempat kafe itu berada. Mereka pun membawa wanita telanjang pergi dari  situ. Tidak jelas apakah perempuan tersebut dalam keadaan mabuk ketika terjadinya perkelahian tersebut. Dikatakan dua gadis cantik ini berkelahi berebutkan kekasih.


sumber : http://www.dakdem.com

Chaz Bono anak perempuan penyanyi Cher ,Sekarang Rasmi Jadi Lelaki

Posted: 18 Mar 2012 08:45 PM PDT

Setelah hampir setahun melakukan pembedahan ganti kelamin, kini anak perempuan penyanyi Cher, Chastity Bono, rasmi secara hukum menjadi seorang lelaki.

Pengadilan Negeri Santa Monica telah meluluskan permintaannya untuk mengganti nama dan gendernya secara hukum. Sekarang anak pasangan Cher dan Sonny Bono yang berusia 41 tahun ini boleh secara hukum mengenalkan dirinya dengan nama Chaz Bono.


"Khamis lalu, Transgender Law Center mewakili Chaz untuk mengganti nama dan gender secara hukum," kata pengacara Chaz, Kristina Wertz.

"Pengadilan membenarkan permintaannya, dan dia akan dikenal sebagai seorang lelaki. Chaz sangat gembira. Hal ini adalah langkah penting dalam masa transisi Chaz. Ia pun boleh dengan mudah mengganti semua dokumen tentang dirinya sebagai lelaki," ujar Wertz seperti yang dikutip dari Showbizspy.

Tahun lalu, Chaz mengungkapkan bahwa ia merasa percaya diri menjalani operasi ganti kelamin setelah sembuh dari kecanduan ubat-ubatan pada 2004. ?Itu bukan keputusan mudah. Saya juga sudah menjalani terapi hormon dalam waktu lama. Semua itu melewati proses yang lama," kata Chaz mengungkapkan.

Chaz juga mengaku bahawa ia telah merasa seperti laki-laki sejak kecil. "Tidak ada yang feminin dari diri saya. Saya makin menyedari hal itu pada awal tahun 90an. Dan, ketika ulang tahun ke 40, saya berkata pada diri saya, 'Sekarang atau tidak sama sekali'," ujar Chaz.

Chaz memulai proses pergantian kelamin dengan memakan pil hormon. Tapi, perubahaan besar untuk menjadi lelaki tulen ini akan memakan waktu hingga 5 tahun, dan Chaz juga harus memakan suplemen testosteron selama hidupnya.

Hal yang menyenangkan dari proses ini adalah tidak terburu-buru. Rasanya, saya sedang dalam masa perubahan lagi," katanya tertawa.

Chaz menjadi lesbian di usia 18 tahun, dan sekarang tinggal di Los Angeles bersama Jennifer Ella, kekasihnya selama 4 tahun.

Sedangkan sang ibu, Cher, meski awalnya menentang keputusan anaknya, tetapi akhirnya mendukung dan menghormati keputusan tersebut.

Kesian..Guru Cantik (bekas model) Ini ketinggalan Flashdisknya, Foto Hotnya Disebar oleh Murid

Posted: 18 Mar 2012 08:30 PM PDT


London - Perangkat flash disk terkadang menyimpan berbagai file peribadi, yang bakal jadi masalah jika jatuh ke tangan orang lain. Sayang sekali, kejadian malang  itu menimpa seorang guru cantik jelita di Inggris sehingga dia merasa malu amat sangat.


Joanne Salley, sang guru, adalah bekas model dan ratu kecantikan terkenal yang mengajar di sekolah elit Harrow School, Inggris. Foto telanjang dadanya tersimpan dalam flash disk tersebut, yang ditemukan oleh salah seorang muridnya.


Foto tersebut kemudian menyebar dengan cepat di kalangan murid menerusi email dan telefon. Bahkan tidak cuma di sekolah tempat Joanne mengajar, namun juga ke sekolah tempat dia mengajar sebelumnya.




Sesungguhnya, bukan Joanne yang sembarangan meninggalkan flash disk itu, namun fotografer bernama Fiona Corthine. Fiona yang juga adalah fotografer yang mengambil gambar Joanne meninggalkannya di studio foto sekolah dan akhirnya ditemukan oleh seorang murid nakal.


Terang saja Joanne merasa terpukul. Ia meninggalkan sekolah dengan berlinang air mata begitu tahu foto peribadinya menyebar ke murid-muridnya sendiri.

Gadis 6 Tahun Buat Hole In One

Posted: 18 Mar 2012 08:15 PM PDT


Dengan satu pukulan, bola golf itu masuk ke lubang yang jaraknya 77 meter dari seorang anak gadis berumur enam tahun yang memukulnya. Ayah dan kakak perempuannya teriak kegirangan. Namun, gadis kecil itu hanya berbalik dan kembali ke mobil golfnya.

Ternyata ayah dan ibunya, selalu memperingatkan Reagan Kennedy, nama gadis itu, agar tidak beising di lapangan golf.

"Kami berkata kepadanya untuk yang satu ini kamu boleh teriak," ujar Cheyenne Broquard, kakak perempuannya yang berusia 13 tahun.

Reagan dan keluarganya memang sering bermain golf sebagai acara percutian keluarga. Gadis itu senang kerana dengan bermain golf, ia boleh menghabiskan waktu bersama ayahnya, Steve Kennedy. Steve telah mengajak puterinya itu ke lapangan golf semenjak umur 2 tahun.

Reagan yang beberapa kali mengikuti pertandingan golf untuk anak kecil memang lahir dari keluarga pecinta golf. Baik keluarga ayah mahupun ibunya adalah pemain golf. Tak hairan apabila bakat ayahnya yang pernah melakukan hole in one pada tahun 1990 menurun kepada dirinya.

Setelah berhasil melakukan hole in one di lapangan golf The Links, Ireland Groove, minggu kelmarin, Reagan makin memantapkan tujuannya bermain golf - selain menjadi pemain profesional tentunya.

"Mengalahkan Ayah," ujarnya sambil tersenyum.

sumber: The Pantagraph

[Gila]Dibelasah kerana berhenti semasa lampu merah

Posted: 18 Mar 2012 08:00 PM PDT

HANOI, KOMPAS.com – Di Vietnam, menghentikan mobil ketika lampu merah boleh membuat anda bak telur di hujung tanduk. Harian Tuoi Tre yang dikawal pemerintah, memberitakan, pemandu teksi Do Quoc Thai diserang penumpangnya kerana tak mahu jalan terus ketika lampu merah.

Yang ironis, penumpangnya adalah Mayor Bui Minh Thang, orang nombor dua di division lalu lintas Kepolisian Provinsi Hau Giang. Thai mengatakan, penumpangnya dua kali meminta dia melanggar lampu merah. Ketika pemandu itu tetap berhenti, Thang, mengancam akan menembaknya, dan menyerangnya menggunakan tali pinggang.

Kebetulan insiden itu terjadi di depan pejabat polis di kota Can Tho sehingga keduanya diminta masuk untuk ditanyai. Ceritanya belum berakhir kerana Thang juga mengancam polisi yang memeriksa dan meminta seorang polis untuk berlutut dan minta maaf.

Usul punya usul, ternyata Thang mabuk berat setelah minum anggur dan bir sebelum naik teksi. Melanggar lampu merah adalah pelanggaran lalu lintas yang dianggap lumrah di Vietnam. Citra polis lalu lintas juga buruk kerana rasuah dan kekerasan di lapangan.

Dalam laporannya tahun 2010, organisasi pembela hak asasi manusia Human Rights Watch mendesak Vietnam menyelidiki "keganasan polis" berdasarkan dokumentasi 19 insiden kekerasan oleh polisi yang menyebabkan 15 orang tewas.

Mati terjatuh dalam lubang najis

Posted: 18 Mar 2012 07:45 PM PDT


BESUT - Seorang kanak-kanak lelaki yang sedang bermain basikal bersendirian ditemui mati lemas selepas dia terjatuh ke dalam sebuah lubang najis di belakang blok kuarters Pejabat Kesihatan Jabi dekat sini kelmarin.
Kejadian pukul 5.50 petang itu mengakibatkan Nur Ammar Adlyn Mohd. Husni, 3, maut di tempat dia terjatuh.
Difahamkan, di kawasan itu terdapat lima lubang najis dan salah satunya tidak ditutup dengan sempurna. Kawasan itu baru sahaja disiapkan oleh kontraktor yang dilantik kira-kira dua bulan lalu.
Penutup lubang najis tersebut yang diperbuat daripada logam dikatakan tidak mengikut saiz yang sepatutnya menyebabkannya tidak selari dengan lubang. Penutup itu sepatutnya berukuran 1 1/2 x 2 kaki.
Ibu mangsa, Zurani Zakaria, 35, memberitahu, sebelum kejadian mangsa bermain basikal dengan abangnya di hadapan blok kuarters yang berdekatan dengan kediaman mereka sebelum mangsa pergi ke kawasan belakang blok bersendirian.
Menurut jururawat itu, ketika itu dia sedang bertugas di klinik di kawasan itu manakala suaminya, Husni Mat Husin, 35, sedang bersembang dengan pengawal keselamatan.
"Tidak lama kemudian kami dikejutkan dengan jeritan seorang jiran yang memberitahu anak bongsu daripada tiga beradik tersebut terjatuh ke dalam lubang najis sedalam lebih kurang satu meter setengah.
"Suami saya bergegas ke tempat kejadian sebelum menemui basikal dan sepasang selipar anak saya berada di tepi lubang najis tersebut," ceritanya ketika ditemui di rumah bapanya di Kampung Limbungan dekat sini, semalam.
sumber : KOSMO ONLINE

Itik berlaga di Rusia

Posted: 18 Mar 2012 07:30 PM PDT


PAVLOVSK - Satu pertandingan laga itik diadakan di bandar ini, 450 kilometer dari Moscow, Rusia kelmarin.
Semua itik yang bertanding perlu diperiksa oleh veterinar sebelum pertandingan tersebut dibenarkan.
Pertandingan itu diadakan ketika musim salji. - Agensi

sumber : kosmo online

Lil Wayne diarah potong rumput

Posted: 18 Mar 2012 07:15 PM PDT


KENNER (Louisiana): Artis hip hop AS, Lil Wayne, diarah memotong rumput yang ada di kawasan rumahnya apabila ia didapati terlalu panjang.
Akhbar tempatan di New Orleans, Times-Picayune, melaporkan pihak berkuasa tempatan menegur penyanyi terbabit kerana tidak menjaga kebersihan kawasan kediamannya seluas 930 meter persegi berhampiran Kenner, Louisiana.

Jabatan Penguatkuasaan Louisiana mengeluarkan saman ke atas Dwayne Carter - nama sebenar Lil Wayne - di antara 26 Februari dan 2 Mac lalu.


Rumah itu dianggarkan bernilai AS$1.7 juta (RM5.2 juta) dan kini dalam proses untuk dijual.

Antara lain, ia mempunyai lima bilik tidur, lima bilik mandi dan "lantai yang luas." - AP



sumber : myMetro

Lelaki tua kurang upaya cabul remaja

Posted: 18 Mar 2012 07:00 PM PDT


BACLARAN (Filipina): Seorang warga Kanada ditangkap oleh beberapa pengawal keselamatan ketika mencabul seorang remaja di Baclaran, Paraaque City.
Pegawai Eksekutif Baclaran, Renato Comparatibo, berkata mereka menerima maklumat remaja lelaki dicabul oleh warga asing di antara jalan Tomas Claudio dan Unida. 
katanya, apabila tiba di lokasi, mereka melihat warga asing itu mengucup remaja tersebut di dalam sebuah teksi.

Nama warga asing yang hampir tidak boleh bercakap dan mendengar, dikenali melalui resit di poketnya, Victor Shcerbakov, berusia 70 tahun.



Dia ditahan serta-merta. - Manila Times



sumber : myMetro

Pelatih dakwa kena belasah

Posted: 18 Mar 2012 06:45 PM PDT


KUALA LUMPUR: Dua pelatih Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) mendakwa sakit belakang dan sesak nafas selepas dibelasah dua pelatih lain dalam dua kejadian berasingan selang 15 minit di asrama mereka di Alor Gajah, Melaka, awal pagi kelmarin.
Dalam kejadian bermula jam 2.15 pagi itu, dua pelatih terbabit iaitu Yap Chun Jen dan Chew Chee Yong, 18, mendakwa ditumbuk dan ditendang di perut, kaki dan belakang badan oleh dua pelatih terbabit yang datang menemui mereka dengan membawa sekumpulan pelatih lain.

Menurut Yap yang berasal dari Puchong, ketika kejadian dia sedang tidur sebelum didatangi sekumpulan 20 pelatih mengejutkannya dan seorang daripada mereka mengarahkannya keluar untuk berbincang berikutan itu hari terakhir mereka menjalani latihan.


"Takut dikelilingi pelatih saya hanya menurut, namun sejurus selepas menjejakkan kaki keluar pintu asrama, mereka menumbuk tepat di perut serta menendang kaki saya.

"Pelatih itu kemudian menyuruh saya memukulnya semula dan selepas saya berbuat demikian, dia terus memukul di belakang badan pula," katanya ketika membuat sidang media di Kepong, di sini, semalam.


Yap berkata, dia dibelasah akibat perselisihan faham yang berlaku antara mereka semasa permulaan program, Januari lalu.



Dalam kejadian kedua yang berlaku 15 minit selepas itu, Chew mendakwa diserang di bilik asramanya oleh seorang pelatih yang menuduhnya pernah menumpahkan air.

"Saya tidak pernah menumpahkan air dan sepatutnya, pada hari akhir latihan, pelatih lebih bijak dalam menyelesaikan sesuatu perselisihan faham, bukannya menghukum dengan cara ini," katanya.


Jurulatih yang menerima aduan mangsa kemudian membawa mangsa membuat pemeriksaan doktor di Hospital Alor Gajah (HAG) sebelum dibawa ke Balai Polis Simpang Ampat oleh ibu bapa masing-masing untuk membuat laporan polis. Sementara itu, Ketua Pasukan Petugas MCA Kepong, Tan Kok Eng berkata, MCA akan berhubung terus dengan PLKN, untuk mendapatkan penjelasan bagaimana perkara itu boleh berlaku serta akan membuat susulan dengan polis bagi memastikan tindakan sewajarnya diambil.

Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN), Datuk Abdul Hadi Awang Kechil berkata, pihaknya sudah dimaklumkan mengenai kejadian berkenaan dan telah mengarahkan pengurusan PLKN Alor Gajah membuat laporan penuh kejadian itu.



sumber : myMetro

Guru dicekup khalwat

Posted: 18 Mar 2012 06:30 PM PDT


KOTA KINABALU: Seorang guru wanita berusia 33 tahun mengambil kesempatan cuti persekolahan 'menetap' bersama teman lelakinya yang juga duda anak dua berusia 28 tahun sebelum kedua-dua mereka dicekup penguat kuasa Jabatan Agama Islam Negeri Sabah (JHEAINS) di sebuah rumah di Kampung Unggun Jaya Menggatal, di sini, kelmarin.
Dalam serbuan jam 3 pagi, lelaki berkenaan yang hanya bertuala mengaku teman wanitanya berada di bilik dalam rumah berkenaan secara berasingan, namun pemeriksaan menemui pakaian dan MyKad milik duda berkenaan di dalam bilik guru terbabit.

Terdahulu, sepasukan penguat kuasa JHEAINS mendapat maklumat awam berlaku kegiatan tidak bermoral di rumah lelaki berkenaan sebelum melakukan intipan.


Sebaik mengesan kehadiran wanita di rumah berkenaan, penguat kuasa mengetuk pintu dan memberi salam sebelum dibuka seorang gadis dipercayai adik lelaki terbabit.

Ketika pemeriksaan, lelaki berkenaan ditemui berada di bilik berasingan dengan bertuala dan menafikan ada membawa wanita ke dalam rumah.


Namun, penguat kuasa menemui seorang wanita berada dalam bilik dan mengaku tunang lelaki terbabit.



Bimbang tembelangnya pecah, lelaki berkenaan memberi alasan mereka akan berkonvoi keesokan hari dan wanita itu yang berasal dari Pitas terpaksa bermalam di rumahnya.

Pemeriksaan dalam bilik wanita itu menemui barang milik lelaki berkenaan sebelum kedua-dua mereka dibawa ke Balai Polis Alam Mesra untuk membuat laporan.


Penolong Ketua Penguat Kuasa Agama JHEAINS, Khamis Jamil berkata, pihaknya sering menerima aduan mendakwa wanita yang juga seorang guru sekolah rendah sering mengunjungi rumah teman lelakinya terutama pada hujung minggu.

"Soal siasat mendapati duda itu sering berkunjung ke rumah teman wanitanya di Pitas," katanya.



sumber : myMetro

Isteri tak beri wang ditampar suami

Posted: 18 Mar 2012 06:15 PM PDT


KUALA LUMPUR: Gara-gara tidak menyerahkan wang kepada suami, seorang remaja ditampar sebelum dicekik selepas lelaki terbabit datang menyerangnya di tempat kerja di sebuah kedai makan di Cheras, awal pagi kelmarin.
Dalam kejadian jam 3 pagi itu, remaja berusia 18 tahun berada di kaunter, terkejut apabila suaminya muncul meminta menyerahkan wang.

Menurut sumber, mangsa kemudian memaklumkan tidak mempunyai wang kerana masih belum gaji.


"Namun, suaminya enggan mempercayai dan tetap mendesak mangsa menyerahkan wang kerana dia memerlukannya.

"Mangsa kemudian meminta suaminya pulang ke rumah terlebih dahulu kerana dia masih bekerja dan tidak elok jika masalah mereka dilihat pelanggan," katanya.


Sumber berkata, permintaan mangsa itu menyebabkan suaminya naik angin dan terus menghamburkan kata-kata kesat sebelum bertindak menamparnya beberapa kali.



"Selepas menampar, suami mangsa kemudian terus merampas dompet mangsa sebelum mengambil wang tunai sebanyak RM60," katanya.


sumber : myMetro

Hajat sebelum ajal

Posted: 18 Mar 2012 06:00 PM PDT


KUALA LUMPUR: "Sebelum adik saya menghembuskan nafas terakhir, hanya satu harapannya iaitu ingin berjumpa semula dengan empat anak lelakinya selepas terpisah sejak 10 tahun lalu.
"Bantulah kami supaya harapan terakhirnya itu tercapai," kata Hashimah Abdul Manan, 51, kakak kepada seorang pesakit barah hati yang kini nazak dan terlantar di sebuah sebuah pusat perubatan di ibu kota.

Hashimah berkata, adiknya, Rossanah, 44, disahkan doktor menghidap barah hati tahap akhir kira-kira tiga minggu lalu dan sejak itu dia hanya terbaring di katil hospital serta bergantung pada alat bantuan pernafasan untuk meneruskan kehidupan.


Menurutnya, Rossanah yang lebih mesra dipanggil Ros terpisah dengan empat anaknya itu selepas dibawa bapa mereka.

"Ketika kejadian 10 tahun lalu, adik saya ada masalah dengan suaminya, tapi kami adik-beradik tak tahu apa puncanya.


"Ros dihantar suaminya ke rumah ibu bapa kami di Setapak manakala anak mereka yang ketika itu berumur tiga hingga 10 tahun dibawa bersama lelaki itu. "Ketika itu, kami tidak mengesyaki apa-apa. Tidak sangka selepas itu, dia tidak pulang mengambil isterinya," kata Hashimah ketika ditemui Harian Metro, semalam.



Menurutnya, sejak kejadian itulah hubungan Ros dengan anaknya terputus dan usaha wanita itu serta anggota keluarga lain mencari mereka gagal.

Hashimah berkata, empat anak lelaki Ros ialah Asymawi Zulkifli yang kini berusia 20 tahun, Muhammad Arif Zulkifli, 18, Muhammad Asyraf, 15, dan Aminuddin Zulkifli, 13.


"Sebelum nazak, Ros memberitahu dia terlalu rindu dan ingin sangat bertemu dengan empat anaknya, malah dia selalu menyebut nama mereka," katanya.

Mengimbas kisah hidup Ros, Hashimah berkata, sejak berpisah dengan suami dan anaknya, hidup adiknya itu menjadi tidak menentu dan kesihatannya juga terjejas. Menurutnya, daripada seorang yang ceria dan peramah, Ros bertukar menjadi pendiam dan mengalami tekanan perasaan hingga terpaksa dibekalkan ubat penenang.


"Sehinggakan apabila bertemu anak keempat saya yang lebih kurang dengan umur anaknya, Ros akan menangis kerana terlalu merindui anaknya.


"Ros suka memendam perasaan dan jarang sekali dia menceritakan masalahnya, tapi saya mengetahui jauh di dalam hatinya dia begitu berharap dapat bertemu semula dengan anaknya," katanya.


Hashimah berkata, penyakit adiknya yang juga anak kelima daripada lapan beradik itu hanya dikesan tiga minggu lalu dan ketika itu ia sudah di tahap akhir, itu pun selepas keluarga memaksanya menjalani pemeriksaan kerana keadaan kesihatannya makin merosot.


"Saya amat berharap agar permintaan terakhir Ros dapat menjadi kenyataan. Biar apapun masalah antara dia dan suaminya dulu, kami harap ia dapat dilupakan kerana kami tidak tahu berapa lama masa lagi yang dia ada sebelum menghembuskan nafas terakhir," katanya.


Hashimah berharap sesiapa yang mempunyai maklumat mengenai keempat-empat anak Ros dapat menghubunginya di talian 012-3948980 atau 016-3355921.



sumber : myMetro

Budak lemas dalam lubang najis

Posted: 18 Mar 2012 05:45 PM PDT


JERTIH: "Saya tergamam melihat tubuh anak dipenuhi najis ketika menemuinya terapung dalam tangki itu," kata Mohd Husni Mat Hussin, 32, bapa kepada kanak-kanak berusia tiga tahun yang maut selepas terjatuh dalam tangki najis di kuarters Klinik Kesihatan Jabi, Kampung Gong Penaga, di sini, kelmarin.
Sebelum kejadian, mangsa, Nur Ammar Adlyn bermain basikal seorang diri di kawasan itu yang terletak 50 meter dari rumahnya di kuarters itu, sebelum terjatuh ke dalam tangki najis yang tidak ditutup dengan sempurna, kira-kira jam 5.30 petang. 
Mohd Husni berkata, dia hanya mengetahui kejadian itu apabila dimaklumkan seorang jiran yang ternampak dari jauh arwah terjatuh ke dalam tangki berkenaan ketika bermain basikal di situ.

"Sebaik diberitahu, saya bergegas ke tempat kejadian dan tergamam melihat arwah terapung di dalam tangki itu dengan badan dipenuhi najis.



"Saya segera mengangkatnya keluar dari tangki itu sebelum membawa ke klinik kesihatan untuk mendapatkan rawatan," katanya yang masih diselubungi kesedihan ketika ditemui di rumahnya di kuarters Klinik Kesihatan Jabi, di sini, semalam.



sumber : myMetro

Cara pakai seluar yang terlampau

Posted: 18 Mar 2012 05:30 PM PDT

Hadiah beruang kepada tuan punya kereta

Posted: 18 Mar 2012 05:15 PM PDT

Seorang lelaki terkejut kerana ada seekor beruang memasuki
keretanya dan apabila dihalau beruang itu meninggalkan kertanya
,ia meninggalkan satu hadiah untuk tuan punya kereta....




Cara paling mudah nak tekan Ctrl,Alt dan Delete

Posted: 18 Mar 2012 05:00 PM PDT

Inilah cara paling mudah untuk  menekanCtrl,Alt dan Delete
Di PC anda....


dan untuk menyapu butter yang paling senang
gunakan butter stick.....


mudah bukan......



Remaja tak sempat adakan hubungan seks di kubur kerana diganggu babi

Posted: 18 Mar 2012 04:45 PM PDT

gambar hiasan

Seorang remaja berusia 13 tahun sedang melakukan hubungan seks di kubur tiba-tiba terganggu oleh kedatangan babi. Gadis itu dan pasangannya bernama John Robertson (17) kemudian menghentikan perlakukan mereka.

Dua pasangan yang sedang dimabuk asmara itu melakukan aktiviti seksual menyalahi banyak undang-undang. Selain gadis itu masih jauh di bawah umur, mereka juga melakukan hubungan di kubur gereja, wilayah Bankfoot, Perthshire, Scotland.

Selepas pasangan itu berhenti kemudian mereka melakukan lagi aksi di kubur tersebut setelah babi pergi tetapi tidak sempat kerana polis datang menangkap mereka.

Polis berhasil menemukan pasangan itu berdasar laporan yang di buat oleh  gadis usia 13 tahun itu. Ibu gadis yang dirahsiakan namanya itu, melapor ke polis bahawa anaknya hilang sejak kelmarin.

Setelah di siasat polis, gadis itu mengaku gagal melakukan hubungan seks gara-gara diganggu babi yang tiba-tiba datang.

Kes itu terjadi pada 18 Julai namun pada bulan ini baru di bicarakan.Pemuda dipersalahkan kerana mencuba melakukan hubungan seks dengan gadis di bawah umur.

Sumber : Tribunews

Bayi mahu dikebumikan tiba-tiba menangis

Posted: 18 Mar 2012 04:30 PM PDT


SAO PAOLO - Seorang bayi perempuan yang sudah dinyatakan meninggal dunia dan hendak dikebumikankan tiba-tiba menangis dengan kuat. Spontan saja orang yang ada di sekitarnya panik.Polis mengatakan, bayi itu sudah dinyatakan meninggal dunia oleh para doktor, sesaat setelah dilahirkan.


Sang ibu yang masih berusia 14 tahun melahirkan bayinya secara pramatur atau hanya selama tujuh bulan, di hospitalt Santa Casa kota Araxa, Brasil.

Setelah dinyatakan tidak bernyawa, jenazah mungil itu pun dikirimkan ke rumah mayat. Ketika penggalian sedang dilakukan, bayi itu menangis.

Seperti dilansir Associated Press, bayi itu pun langsung dilarikan kehospital untuk mendapatkan perawatan.
sumber :http://www.okezone.com/

Burger+pizza+nuggets+kentang goreng,all-in-one

Posted: 18 Mar 2012 04:15 PM PDT






sekali rasa semunya....

Kesepian, Isteri Pengusaha Berlaku Curang Melalui Facebook

Posted: 18 Mar 2012 04:00 PM PDT

Hobi facebook di internet, isteri pengusaha , berlaku curang dengan lelaki bujang juga yang juga seorang pengusaha di bidang komputer. Namun, sepandai-pandainya menutup  perbuatan akhirnya cinta segitiga yang dijalani Lara di ketahui juga oleh suaminya, bernama San,40. Merasa direndahkan martabat dan harga dirinya sebagai suami, Osa langsung melaporkan kepada Sentra Pelayanan Kepolisian (SPK) Polda Metro Jaya. Dikutip ruanghati.com dari Pos Kota Online Pengaduan tersebut didaftar dalam surat pengaduannya     LP/3073/K/X/2009/SPK Unit 1, Lara dituduh telah melakukan perzinahan sesuai pasal 284 KUHP.


Facebook sangat berpotensi membuat seseorang curang, setujukah?

Terbongkarnya cinta segita itu ketika  suaminya yang baru pulang dari luar kota Lampung mendapati SMS di handphone isterinya dari seorang laki-laki. Dalam pesan singkat itu, menyebutkan nama seorang lelaki Win yang berniat ingin meminjam buku kepada Lara. Melihat itu, San curiga. Pengusaha kontraktor itu lalu menanyakan pada isterinya  siapa  pengirim pesan tersebut. Semula Lara, tidak mahu bercakap jujur, namun kerana terus didesak akhirnya wanita yang dinikahi 4 tahun lalu itu mengakui kalau laki-laki tersebut kekasih gelapnya. Sambil menanggis, Lara menceritakan kecurangannya dengan Win.

Kepada suaminya, Lara mengaku mengenal Win sejak dirinya suka melayari jejaring facebook. Kerana seringnya chatting kedua insan berlainan jenis itu pun bercinta. Bahkan keduanya juga mengaku sering bertemu.Dari pertemuan itulah keduanya lalu menjalin hubungan seperti layaknya suami isteri di sebuah apartment di kawasan Kemayoran Jakarta Pusat. Dia mengaku sebelum melakukan hubungan tersebut wanita yang belum dikurniakan anak mengaku dihidangkan minuman oleh Win hingga mabuk. Hubungan badan dirinya dengan Win katanya baru sekali dilakukan. (Pos Kota)-ruanghati.com

Kenapa wanita ini jadi tumpuan?

Posted: 18 Mar 2012 11:00 AM PDT



Kesian..Wanita ini Pengsan Setiap Kali Telefonnya Berdering

Posted: 18 Mar 2012 10:30 AM PDT

Kebanyakan orang menyukai kejutan, namun bagi Caitlin Wallace itu adalah sebuah penderitaan baginya, kerana wanita berusia 26 tahun ini pengsan setiap kali sesuatu yang tidak terduga terjadi.

Caitlin menderita cataplexy, suatu keadaan aneh dimana emosi ekstrim menyebabkan otot-otot melemah. Tertawa, kemarahan, kegembiraan dan ketakutan semua boleh menyebabkan reaksi bagi penderita gangguan ini, namun bagi Caitlin, kejutan lah yang menjadi penyebabnya.

Hal sederhana seperti dering telefon, bertemu seorang teman lama dan surat yang masuk melalui pintu semuanya pernah membuat Caitlin pengsan, bahkan pernah sampai 20 kali sehari.

Bentuk ekstrim keadaan ini bererti dia kehilangan kendali dari semua otot-ototnya dan mengalami kelumpuhan selama beberapa minit. Dimana meskipun ia boleh mendengar segalanya, dia tidak boleh melihat.

"Hal ini dimulai dengan perasaan jatuh setiap kali aku tertawa atau mendengar sesuatu, dan pada akhir minggu ketika seseorang di tempat aku bekerja menceritakan sebuah lawak, aku langsung kehilangan kawalan dan jatuh ke lantai. Ini kemudian berkembang dari tertawa sampai pada kejutan. Aku boleh kolaps hanya kerana ponselku berdering." tutur wanita asal Liverpool, Inggris ini yang dikutip mail online.


Gejala pada Caitlin ini dimulai pada Februari tahun lalu, dan setelah serangan pertama dia pergi ke unit kecelakaan dan darurat setempat kerana takut ia menderita stroke.

Doktor menyarankan dia menemui seorang ahli saraf dan melakukan ujian, termasuk scan otak, sebelum merujuk ke klinik spesialis tidur di hospital Universiti James Cook di Middlesbrough.

Disitulah Caitlin didiagnosis menderita cataplexy dan narkolepsi, yang menyebabkan ngantuk di siang hari yang berlebihan. Dan keaddan ini berarti ia harus melepaskan SIM serta pekerjaannya sebagai receptionistdi sebuah klinik doktor gigi.

Siapakah pemilik bra super jumbo ini?

Posted: 18 Mar 2012 10:15 AM PDT

Agaknya siapa pemilik bra yang super jumbo ini?
jom mari kta lihat pemiliknya...



v




v



v




OOOHH..inilah rupanya.Siapakah dia?

Dia adalah Norma Stitz wanita berusia 30 tahun dari Atlanta Georgia dinobatkan sebagai pemegang rekod payudara terbesar, Norma juga dinobatkan sebagai ratu payudara dunia di cara popular 'late night show' di Itali.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan