Adsense

Khamis, 8 Mac 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Dan Video Banjir Kilat Kuala Lumpur 7 Mac 2012

Posted: 08 Mar 2012 10:12 AM PST

Lebih 7 Jam hujan lebat dan ribut petir di Lembah Klang dan menyebabkan beberapa kawasan hotspot di ibu negara mengalmi banjir kilat, kereta ditenggelami air, pokok tumbang serta kejadian tanah runtuh.

Jom lihat gambaran saat saat kejadian tersebut.




Lowyat tutup mana nak pergi nie (SUMBER)








Perlancaran Proton P3-21A Pertengahan Mac 2012 reka bentuk Volkswagen Polo Model Proton

Posted: 08 Mar 2012 07:48 AM PST


Proton
akan melancarkan model baru keluarannya dengan nama kod P3-21A yang mengetengahkan gabungan prototaip konsep Tuah yang dijangka akan dilancarkan pada pertengahan March 2012 (bulan ini).

Ini berita yang dipetik dari akhbar Sinar Harian 5 Mac 2012 – mengenai pelancaran model terbaru Proton P3-21A.

Proton Holding Bhd (Proton) bakal memperkenalkan model baru keluarannya dengan nama kod P3-21A yang mengetengahkan gabungan prototaip konsep Tuah bakal membawa perubahan dalam industri automotif nasional diumumkan 16 Mac ini.

Menurut sumber laman sesawang automotif, Proton P3-21A ditawarkan dalam dua varian, iaitu model Executive dan model Premium dianggarkan bernilai RM65,000 sehingga RM75,000.
P3-21A dilengkapi enjin CamPro 1.8L dan 2.0L serta sistem pengecas turbo, adalah kenderaan pertama didatangkan dengan internet berkelajuan tinggi daripada pembekal perkhidmatan internet YTL Communications, Yes 4G.

Mungkinkah P3 21A model gantian bagi model Persona sedia ada? Terdapat banyak spekulasi yang bermain di fikiran pengguna tentang model terbaru proton itu adalah Proton Tuah yang pernah dipertontonkan sebelum ini? Untuk kepastian umum, nantikan pelancaran rasmi Proton pertengahan Mac ini.

Mari kita nantikan pada 16 Mac 2012 Perlancaran model terbaru Proton

Aksi Aaron Aziz digoda oleh Jasmin Hamid Hot!

Posted: 08 Mar 2012 07:26 AM PST

Gambar Aaron Aziz digoda oleh Jasmin Hamid sungguh menggairahkah didalam teater Suhu "Badai Semalam" arahan Kahirunazwan Rodzy yang dipentaskan di Istana Budaya.

Ketika ini teater itu secara tiba tiba meletup apabila dibintangi oleh Aaron Aziz, Erra Fazira dan Umie Aida. Aaron sebagai Karim turut melakonkan aksi menari disko dan dalam babak tersebut berlakunya adegan aksi ghairah yang melibatkan Aaron bersama pelakon versatil, Jasmin Hamid (Dora). Hebat sungguh!




Teater ini dilakonkan di sebuah kelab malam, dengan aksi tarian Dora yang cukup mengghairahkan. Lakonan itu dilakukan bagi menggoda Karim yang pada waktu yang sama telah pun terpikat pada Mazni (Erra Fazira).



Berlaku di sebuah kelab malam, aksi tarian Dora itu cukup mengghairahkan. Semuanya dilakukan untuk menggoda Karim yang pada waktu yang sama telah pun terpikat pada Mazni (Erra Fazira).



Apapun tahniah diucapkan pelakon yang berlakon diteater Suhu "Badai Semalam" kerana lakonan yang dilakonkan amat realistik didalam lakonan masing masing. Tahniah!


Jom layan Gambar.